Gå til innhold

Hvilken BH str er du?


Gjest squeeky

Anbefalte innlegg

70B. Lita, jeg :tristbla: Og etter å ha tatt denne testen det ble linket til, fant jeg ut at jeg egentlig må ned i 70A, barnestørrelse jo! :grine: Arrrgh det har sine ulemper å være slank...

Endret av genacvale
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Intet mindre enn 75H. BH-ene mine ser egentlig litt groteske ut. Hihi. ;)

Jeg shopper også på LaLina på St.Hanshaugen, og er veldig fornøyd med det, særlig de få i "3/4-cup" som de har der. De er absolutt finest på meg.

Jeg har ikke lest hele tråden, men drister meg til å legge ut tips om www.bravissimo.com, der har de en del lekkert undertøy i store størrelser, om man tar sjansen på å handle på nett, eller skal en tur til England og vil forhåndstitte litt! (Mitt inntrykk er at de er veldig seriøse. Men husk at man betaler toll hvis man bestiller!)

Endret av Pemille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

70 B, det er garantert ikke riktig størrelse, men den som kommer nærmest av det jeg finner i vanlige butikker. Det kunne vært moro og tatt turen innom en ordentlig undertøysbutikk, men jeg kjøper ikke BH'er til 500 kr. Det har jeg rett og slett ikke råd til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

80 D. Men er helt sikkert ikke riktig størrelse det heller, spesialbutikk fins ikke her heller så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

75C er det jeg vanlighvis ender opp med da...ganske upålitlige disse små, livsviktige klesplaggene gitt

Endret av M.P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg brukte 80 D før, men etter et besøk på lalina klarer jeg virkelig ikke å bruke den størrelsen...

I følge henne er jeg en 75FF men det er umulig å kjøpe i vanlige butikker. Har en bh i 75F fra lindex og den passer ganske bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Hadde jeg hatt råd til å kjøpe meg en skikkelig bh, eller vært pensjonist så jeg kunne bruke sånne bestemorbh'er som de selger på lindex i store størrelser, så hadde jeg vel brukt 75/80E eller F. Forbanna drittbutikker som ikke tar inn noe større enn B!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Det finnes flere butikker som tar inn store størrelser, men det er som regel i "big is beautiful" serier (etc). Og da har de ikke mindre enn 80 i omkrets :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker 65E i bh-størrelse, men da alltid på innerste hakk fra dag en. Skal egentlig ha 60 i omkrets rundt. Vanskelig å få tak i fine i den str. Selv på St Hanshaugen hvor jeg er fast kunde...

Løsningen er bare å vaske dem litt oftere.

Hvor ofte bytter dere bh?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Lindex i går og der hadde de et kjempeutvalg av Bh str. De hadde 70 DD osv, og 95 F. Jeg var så heldig at jeg fant det jeg alltid har lett etter:

En hudfarget Bh med avtagbare stropper som du kan bruke under alle topper: Halterneck, kryss på ryggen, lav rygg osv. Kjøpte str 75DD. Den passet perfekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har store planer om å stikke innom LaLina og få målt meg for jeg tror jeg bruker heeelt feil størrelse, brukte fram til sist gang jeg kjøpte undertøy 75C og fikk "dobbelpupp" og den satt løst... Har så kjøpt 75D, men den sitter løst, så det er vel en viss fare for at jeg aldri kommer til å kjøpe bh i en vanlig butikk igjen gitt.  :sjenert:

Sliter med akkurat det samme. Tar nok turen innom Lalina selv snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er 80B. Det er ikke nødvendigvis enkelt å finne BH når man er relativt flatbrysta og brei over ryggen heller... optimalt skulle jeg sikkert hatt 85A eller noe sånt (vipper mellom to cup-størrelser), men det er iallfall umulig å finne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...