Gå til innhold

Hvilken BH str er du?


Gjest squeeky

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva er SHE, Sun Mei?

SHE er en undertøysbutikk her i byen som er kjempeflinke til å hjelpe deg å finne den perfekte bh :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker 70 D. Har inntrykket av at de fleste bruker 75B og 75C..

Emmely83: Tror det hadde vært større spredning hvis flere hadde prøvd flere størrelser. Gikk fra 75C til 70D(D) etter litt testing selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fjellsippa

80B her også. Noen modeller er nok for små i 80B fordi puppene velter ut. Det er viktig å finne modeller som sitter rett. Skulle kanskje hatt 80C i de modellene som kjennes for små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Jeg bruker 65E i bh-størrelse, men da alltid på innerste hakk fra dag en. Skal egentlig ha 60 i omkrets rundt. Vanskelig å få tak i fine i den str. Selv på St Hanshaugen hvor jeg er fast kunde...

Løsningen er bare å vaske dem litt oftere.

Hvor ofte bytter dere bh?

Skjønner ikke hvordan så tynne folk kan ha så store pupper :grine: misfornøyd med meg selv :frustrert:

Bytter ikke BH så ofte jeg da, har egentlig ganske få... Men de jeg bruker sjeldent, er alltid rene og fine, til spesielle anledninger ;)

Endret av genacvale
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har målt etter sånn BH-størrelse guide ting før, å da ender jeg opp på 75D, men det har de skjeldent på H&M (der jeg liker BHene best), så da ender jeg alltid opp med 80C i stedet.. funker egentlig like greit da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...