Gå til innhold

Hvilken BH str er du?


Gjest squeeky

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Frk. Grønn

Dette var en litt.. frustrerende tråd.. Jeg har 75A og er fornøyd med det, men nå som alle skryter sånn av at de har gått opp/ned i cup/omkrets og at livet har fått en ny dimensjon (ok, kanskje litt dramatisk, hehe), så blir jeg veldig usikker på min egen størrelse.. Mon tro om jeg må gå inn i en spesialforretning á la Lalina/Netty? :forvirra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en litt.. frustrerende tråd.. Jeg har 75A og er fornøyd med det, men nå som alle skryter sånn av at de har gått opp/ned i cup/omkrets og at livet har fått en ny dimensjon (ok, kanskje litt dramatisk, hehe), så blir jeg veldig usikker på min egen størrelse.. Mon tro om jeg må gå inn i en spesialforretning á la Lalina/Netty?  :forvirra:

Jeg anbefaler deg LaLina! Skal dit selv neste uke. Anbefaler alle å ta seg råd til årntlig gode BHèr og en årlig sjekk hos noen som har peil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

75 c

Har en fantastisk liten butikk jeg går til med to gamle damer som selger det lekreste undertøyet. La Perla, princess tam tam, aubade...

Ikke billig, men de er kjempeflinke og veldig morsome.

Kommer inn i prøverommet og hjelper til, men det er på en måte helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bøllefrøet

Er vel egentlig en 80DD, men bruker ofte litt for smått fordi det ikke er så lett å finne alltid (selv om det ikke høres ut som en altfor "gæren" størrelse).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 68 cm rundt under, og bruker 70C.

Det er ikke enkelt å få tak i den størrelsen her med mindre man går på spesialbutikk. Jeg har planer om å gjøre det, men lommeboka mi vil ikke bli med...

På Lindex sa hun jeg snakket med at det kommer flere BH-er i den størrelsen fremover, fordi det er mange som legger inn silikon etter hvert! Okey, derfor, ja... 70C er altså ikke normalt forekommende.

:roll:

Hvis du tar turen innom LaLina foreksempel så burde du prøve 65D!

Jeg måler 75rundt og trenger 70 i omkrets, 75 krabber oppover på ryggen.

Hehe, LaLina... Det blir en kostbar BH for min del, for flybilettene kommer i tillegg.... Morsomt hvordan oslofolk tenker at alle bor i Oslo... ;)

Men takk likevel, jeg kan gå innom en spesialbutikk her. Får bare prøve å overtale lommeboka. Kan hende den blir med hvis jeg lokker den med en fridag etterpå... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest KATTAstrofe

Jeg passer fint inn i de fleste 75C, men det hadde vært artig å prøvd undertøy i en ordentlig undertøysbutikk en gang, for jeg mistenker egentlig at jeg burde gått opp i cup og ned i omkrets...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker 70C. Før brukte jeg alltid 75B, helt til jeg gikk inn i en undertøysforretning og fikk vite at jeg burde ha 65D! :overrasket: Og siden den str. ikke finnes i "vanlige" butikker, landet jeg på den i midten. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...