Gå til innhold

Hvilken BH str er du?

Anbefalte innlegg

Gjest Kardemomme
Skrevet

75D. Men finner sjeldent den størrelsen her i byen, så da funker det (nesten) like greit med 75C.

Skrevet
Hva er SHE, Sun Mei?

SHE er en undertøysbutikk her i byen som er kjempeflinke til å hjelpe deg å finne den perfekte bh :)

Skrevet

Jeg har 80 D :) Vanskelig og finne store bh str,som er sexy liksom.men kjoper som oftest po nett.

Skrevet (endret)

Jeg bruker 70 D. Har inntrykket av at de fleste bruker 75B og 75C..

Endret av Emmely83
Skrevet
Jeg bruker 70 D. Har inntrykket av at de fleste bruker 75B og 75C..

Emmely83: Tror det hadde vært større spredning hvis flere hadde prøvd flere størrelser. Gikk fra 75C til 70D(D) etter litt testing selv. :)

Gjest Fjellsippa
Skrevet

80B her også. Noen modeller er nok for små i 80B fordi puppene velter ut. Det er viktig å finne modeller som sitter rett. Skulle kanskje hatt 80C i de modellene som kjennes for små.

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)
Jeg bruker 65E i bh-størrelse, men da alltid på innerste hakk fra dag en. Skal egentlig ha 60 i omkrets rundt. Vanskelig å få tak i fine i den str. Selv på St Hanshaugen hvor jeg er fast kunde...

Løsningen er bare å vaske dem litt oftere.

Hvor ofte bytter dere bh?

Skjønner ikke hvordan så tynne folk kan ha så store pupper :grine: misfornøyd med meg selv :frustrert:

Bytter ikke BH så ofte jeg da, har egentlig ganske få... Men de jeg bruker sjeldent, er alltid rene og fine, til spesielle anledninger ;)

Endret av genacvale
Skrevet

Jeg bruker 75 D eller 70 E. Har brukt tid på å finne riktig størrelse.. og sier takk til Oprah som fikk meg til å endre...

Skrevet

Jeg har målt etter sånn BH-størrelse guide ting før, å da ender jeg opp på 75D, men det har de skjeldent på H&M (der jeg liker BHene best), så da ender jeg alltid opp med 80C i stedet.. funker egentlig like greit da:)

Skrevet

70 D, tror jeg, kjøper stort sett 70 C, men de sitter ikke helt bra...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...