Gjest Britt Banditt Skrevet 25. november 2007 #241 Del Skrevet 25. november 2007 I dag: * Har vært på kafè. * Er på jobb. * Vurderer å spise middag snart. Spennende? Vi må spille biljard igjen snart! Hah, jeg spilte nettopp biljard! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 25. november 2007 Forfatter #242 Del Skrevet 25. november 2007 Uten meg?! :| Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 25. november 2007 #243 Del Skrevet 25. november 2007 Uten meg?! :| Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 2. desember 2007 #244 Del Skrevet 2. desember 2007 *Mase på oppdatering* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #245 Del Skrevet 2. desember 2007 Åh, her er det så mye mas at jeg tror jeg må legge ned hele dagboka. Neida. - Jeg lurer på hva jeg skal ønske meg til jul. - Jeg gleder meg til førstkommende lørdag. (JULEFERIE!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 2. desember 2007 #246 Del Skrevet 2. desember 2007 Kjerring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #247 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg skal ikke en gang legge ut om hva visse menn pleier å kalle deg. Hoho. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 2. desember 2007 #248 Del Skrevet 2. desember 2007 Hehe, og jeg pleier å kalle visse menn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 23. januar 2008 #249 Del Skrevet 23. januar 2008 Jasså! Ny avatar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #250 Del Skrevet 24. januar 2008 Ja, har gjenglemt den forrige et eller annet sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 24. januar 2008 #251 Del Skrevet 24. januar 2008 Ja, har gjenglemt den forrige et eller annet sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 10. august 2012 #252 Del Skrevet 10. august 2012 Bø! *gir liv til eldgammel bok* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 18. august 2012 Forfatter #253 Del Skrevet 18. august 2012 Jeg er en natteravn. Akkurat som i gamle dager. Dette går ikke lenger, jeg må bli en morgenfugl. Så tilbake til hva dagboken egentlig dreide seg om en gang i tiden: En positiv ting som har skjedd i dag: Har hatt besøk av gode venner jeg ikke har sett på lenge. Vi spiste god mat og skravlet til langt på natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 19. august 2012 Forfatter #254 Del Skrevet 19. august 2012 En positiv ting som har skjedd i dag: Hm... Huset er ryddig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 20. august 2012 Forfatter #255 Del Skrevet 20. august 2012 En positiv ting som har skjedd i dag: Har holdt meg unna godteri i hele dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 21. august 2012 #256 Del Skrevet 21. august 2012 Flink sykkellås :klappepåhodetsmiley:! Her sitter jeg og spiser melkerull! (Hysj!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 21. august 2012 Forfatter #257 Del Skrevet 21. august 2012 En positiv ting som har skjedd i dag: Hyggelig middag med kollega. Ah, du Britt, du Britt. Nå må vi finne på noe bøll snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 21. august 2012 #258 Del Skrevet 21. august 2012 Ja, min kjære sykkellås. Du er ikke glemt av meg *Smisksmisksmisk* Lurer på om noen andre leser dagboka di jeg.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 5. mai 2014 Forfatter #259 Del Skrevet 5. mai 2014 En positiv ting som har skjedd i dag: Jeg har laget middag og fått skryt for den! Vegetarpasta med sopp, løk, paprika og creme fraiche. Toppet med ruccola og cherrytomater. En negativ ting som har skjedd i dag: Jeg har fått skryt av middagen jeg lagde og kommer til å bli oppfordret til å lage mat oftere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 6. mai 2014 #260 Del Skrevet 6. mai 2014 Jøss. Hei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå