Gå til innhold

Dagboka mi vel!

Fremhevede innlegg

Gjest Joker'n
Skrevet
HVa går den musefangeren ut på??? :klø: Vi har katt men....

:fnise:

Det er en katt det også, men den gjør tydeligvis jobben sin litt bedre enn deres ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vi har også mus i huset, men den er på loftet heldigvis, så den spiser ikke opp maten vår. Men kjedelig er det uansett, og vi vet ikke hvor de kommer inn!

Ellers så høres det jo ut som dere har det kjempefint :)

Usj! Mus er ikke kjekt! Det er jo greit å vite hvor de er så vi får tatt de da men.....

Ja vi har det strålende!!! :hoppe:

:fnise:

Det er en katt det også, men den gjør tydeligvis jobben sin litt bedre enn deres ;)

Vår er en god fuglefanger.... Vurderte å sett opp skapdøra og stenge inn katta i natt men jeg orker ikke å tørke opp blod og tarmrester i stua og på kjøkkenet i morra... :nei:

Nye smilies jo!.... :kgbaby:

Nå er jeg så fornøyd med min økonomiske fornuft!!! :hoppe: Har fått tak i en gammel voksipose veldig billig og mulig jeg får den også. Så nå skal jeg bestille nytt overtrekk og vips har vi en ny pose og fancy pose til 1000,-

Så etter voksipose på finn og der selger de jo mange gamle men nå får jeg visst min gratis da!!! :jepp:

Men nå tilbyr mannen å massere meg.. Jeg må stikke!!! :love:

Massere nakken ja!!! :ler:

Skrevet

Har du en mann som tilbyr seg å massere deg? Så deilig!

Fint at det ordner seg med billig voksipose. Er nok litt trøtt, riktignok. Leste: "Så etter voksipose på nettet, og der selger de jo mange gamle menn også..."

Tror jeg får ta meg litt :kaffe: for å våkne litt :ler: Håper nemlig ikke du har tenkt å kjøpe deg en gammel mann...

Skrevet

Hvor får man kjøpt nytt trekk til voksipose?? mamma har en gammel en jeg skal få, men jeg vil gjerne ha nytt trekk fordi det gamle er så solbleket og slitt!

Alltid kjekt å kunne "resirkulere" litt synes jeg! Det er dyrt nok med alt utstyret som trengs til disse små!!! :fnise:

:klemmer:

Skrevet
Har du en mann som tilbyr seg å massere deg? Så deilig!

Fint at det ordner seg med billig voksipose. Er nok litt trøtt, riktignok. Leste: "Så etter voksipose på nettet, og der selger de jo mange gamle menn også..."

Tror jeg får ta meg litt :kaffe: for å våkne litt :ler: Håper nemlig ikke du har tenkt å kjøpe deg en gammel mann...

:hoho:

Nei, jeg vil ikke ha en gammel mann!!! :ler: Jeg må jo ha en jeg slipper å stelle altfor mye med! :)

Ja mannen er flink til å tilby seg ved massering men i går tok han skikkelig og lenge og det var godt!!!

Hvor får man kjøpt nytt trekk til voksipose?? mamma har en gammel en jeg skal få, men jeg vil gjerne ha nytt trekk fordi det gamle er så solbleket og slitt!

Alltid kjekt å kunne "resirkulere" litt synes jeg! Det er dyrt nok med alt utstyret som trengs til disse små!!! :fnise:

:klemmer:

Her får du kjøpt trekk. De selger visst ikke det i vanlige babybutikker for de tjener ikke penger på det som å selge en ny. TEIT!!!! Men det gjør jo ingen ting når jeg først fant denne siden :) Se på trekkene på selve posene og så kan du bestille trekk på nettbutikken. (de viser ikke bilde der :( ) Mange fine trekk under Isa Normann kolleksjon!!!

Grandiosa til middag i dag. Det er ikke helt meg men jeg har oppgradert med mozzarella ost. :ler:

I dag har vi vært på bekken-trening. Begynner å bli litt lei så jeg må bli flinkere å trene jevnt hjemme så jeg slipper dra til fysio så ofte.

De nye beboerne våre på kjøkkenet har i natt kun spist av osten på fella.... Utspekulerte!!!! :sur:

Nå skal jeg ut i høstværet og se om sovedyret har tenkt å våkne snart! :ler:

Gjest Joker'n
Skrevet

Skjønner at du ikke vil tørke rester etter tarmer hver dag ;):spy:

Har sovedyret våknet? :)

Skrevet
Skjønner at du ikke vil tørke rester etter tarmer hver dag ;):spy:

Har sovedyret våknet? :)

:jepp: sovedyret har våknet og sovnet igjen! :ler:

Og takk for forståelsen! :tommelopp:

æsj.. tarmrester :spy:

:vinke:

Det er sant.... :gråte:

Skrevet

Nå har jeg akkurat snakket med helsestasjonen og de mente absolutt at jeg burde begynne med grøt nå. Ellers kom rutinene våre til å gå helt på skeiven og det skal de jammen ikke få gjøre.

Jeg synes det er så veldig deilig og lettvindt å bare amme jeg da. Men jeg må vel finne meg i at jeg barnet begynner å bli stor!!! :juhu:

Ellers har jeg satt rekort og hatt en trilletur på snaue 2 km!!!!! :danser: Det er verdt å ta en fest for det altså!!! :skaal: Flere som blir med???? :duskedame:

Kake??? Eller :sjokolade: ??? (*sjekker hvor lang tid det tar før Bippe dukker opp og fyller på med mer :sjokolade: *)

Nå tenkte jeg å rydde litt i heimen. Fatter ikke at det er mulig at det kan bli så rotete på så kort tid. Jeg rydder hele tiden synes jeg og hver kveld før jeg legger meg... :husarbeid:

Jaja, nå er jeg i gang med dagens klesvask igjen ihvertfall.

Så det er vel bare å sette i gang.... :goodbye:

Skrevet

Husk å ta bilde av første grøtfjeset da ;)

2 km er imponerende! :hoppe:

Det nærmeste jeg har kommet turgåing de siste 2 ukene er trappegåing. Men så har vi et hus med tre etasjer da, så det blir sikkert noen hundre trappetrinn om dagen ;)

Skrevet

:hoppe::danse::danser: :juhu:

Så herlig med trilletur

Godt det går framover med bekkenet

:klem:

Skrevet

Vi har fått to voksiposer vi :sjenert: Bortskjemte - neida.... Så bra at bekkenet begynner å bli bedre!

Skrevet

Bare innom og oppdaterer meg!

Ja, de begynner virkelig å bli store nå... Skjønningen har spist grøt en stund nå, men det er først de siste tre dagene hun har fått full porsjon og fått grøt før melken. Jammen rart å se hvor stor hun har blitt der hun smasker i vei på skjea og gaper villig! :ler:

Skrevet

Lykke til med grøtsmaking.

Og hopper litt for at bekkenet er bedre. :hoppe:

Gjest Joker'n
Skrevet

Er med på fest :skaal:

Synes det er litt rart å tenke på at lillesmile har blitt så stor allerede jeg! Husker tilbake fra da du fant ut at du var gravid og frem til nå, det har gått så fort! :klemmer:

Skrevet
Husk å ta bilde av første grøtfjeset da ;)

2 km er imponerende! :hoppe:

Det nærmeste jeg har kommet turgåing de siste 2 ukene er trappegåing. Men så har vi et hus med tre etasjer da, så det blir sikkert noen hundre trappetrinn om dagen ;)

Jeg var alene ved det første måltid så jeg fikk ikke tatt noe men nå har mannen fått tatt da! :smile:

Ja jeg er skikkelig stolt av 2 km!!! :hoppe: I slutten av oktober er det 1 år siden jeg har gått så langt!!! :dåne:

:hoppe::danse::danser: :juhu:

Så herlig med trilletur

Godt det går framover med bekkenet

:klem:

Trilletur var helt fantastisk. Jeg gikk nok og smilte om kapp med sola hele veien!

:klemmer: Det var alt jeg rakk...for nå våknet melkemaskinen!! :fnise:

:ler:

Så bra at det går fremover med bekkenet :)

:jepp:

Vi har fått to voksiposer vi :sjenert: Bortskjemte - neida.... Så bra at bekkenet begynner å bli bedre!

TO?? Neida, ikke bortskjemt! :fnise:

Ja jeg håper det går rette veien nå!

Skrevet

Må være deilig å kunne gå tur igjen etter så lang tid. Godt at det går framover.

Ha en fin helg :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...