Gå til innhold

Finnes det kjekke gutter på KG?


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest Gorgonzola
Vi liiiker menn med guts!!

Vi vil ikke at dere skal komme i skade her, men vi kan jo ihvertfall late som om dere er villige til kjempe litt :icon_lol:

Nåja....................kjenner lusa på gangen.

Sånn har dere vært siden tidenes morgen: Ikledd rosa tyll å beskue en real tvekamp mellom to karer som sloss for din gunst og oppmerksomhet. Og det er helt ok så lenge den kjekkeste vinner. Om den andre karen ligger igjen blodig, mishandlet og forslått for så være. Av og til går det den gærne veien, kjekkasen taper og i værste fall kreperer han. Da sitter dere der og depper og sørger og sverger på at den tapte kjærlighet er den eneste kjærlighet og livet blir en lang sørgemarsj og sølibat og greier (med mindre det dukker opp en ridder på en hvit hest et år eller to etterpå da). Kvinnfolk!!!! :frustrert:

Eller......... jeg lurer egentlig på hvem som er mest tåpelige her (*leser innlegget en gang til og merker meg følgende*): " en real tvekamp mellom to karer som sloss for din gunst og oppmerksomhet" :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nåja....................kjenner lusa på gangen.

Sånn har dere vært siden tidenes morgen: Ikledd rosa tyll å beskue en real tvekamp mellom to karer som sloss for din gunst og oppmerksomhet. Og det er helt ok så lenge den kjekkeste vinner. Om den andre karen ligger igjen blodig, mishandlet og forslått for så være. Av og til går det den gærne veien, kjekkasen taper og i værste fall kreperer han. Da sitter dere der og depper og sørger og sverger på at den tapte kjærlighet er den eneste kjærlighet og livet blir en lang sørgemarsj og sølibat og greier (med mindre det dukker opp en ridder på en hvit hest et år eller to etterpå da). Kvinnfolk!!!!  :frustrert:

Eller......... jeg lurer egentlig på hvem som er mest tåpelige her (*leser innlegget en gang til og merker meg følgende*): " en real tvekamp mellom to karer som sloss for din gunst og oppmerksomhet"  :legrine:

Åh nei du, denne jenten hadde vært borte vekk, lenge før kampen var avgjort og vinneren kåret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola
Åh nei du, denne jenten hadde vært borte vekk, lenge før kampen var avgjort og vinneren kåret.

Du ja!!!!!

Men ikke de andre..................

*løpe etter Sølvpilen inn i skogen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ja!!!!!

Men ikke de andre..................

*løpe etter Sølvpilen inn i skogen*

Hva pokker gjør du og Sølvpilen inne i skogen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hørt fra mange menn at jeg ser bra ut....  :forvirret:

Ja, det er jo altid kosli det! Fikk høre "Vil du ha et komplemang? Du har ganske bra kropp du!" av en fremmed mann i garderoben en gang... Jeg følte meg veldig tilpass akkurat der og da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja....................kjenner lusa på gangen.

Sånn har dere vært siden tidenes morgen: Ikledd rosa tyll å beskue en real tvekamp mellom to karer som sloss for din gunst og oppmerksomhet. Og det er helt ok så lenge den kjekkeste vinner. Om den andre karen ligger igjen blodig, mishandlet og forslått for så være. Av og til går det den gærne veien, kjekkasen taper og i værste fall kreperer han. Da sitter dere der og depper og sørger og sverger på at den tapte kjærlighet er den eneste kjærlighet og livet blir en lang sørgemarsj og sølibat og greier (med mindre det dukker opp en ridder på en hvit hest et år eller to etterpå da). Kvinnfolk!!!!  :frustrert:

Eller......... jeg lurer egentlig på hvem som er mest tåpelige her (*leser innlegget en gang til og merker meg følgende*): " en real tvekamp mellom to karer som sloss for din gunst og oppmerksomhet"  :legrine:

:ler::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kaller seg Sølvpilen men har utseende som Månestråle, trenger jeg utdype ytterligere?  :danse:

Nei, tror jeg vet hvor du vil...

Hun faller vel kanskje inn i kategorien: "Himmelen har stjerner så den skal bli vakker å se på. Jorden har KG's kvinner...."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tror jeg vet hvor du vil...

Hun faller vel kanskje inn i kategorien: "Himmelen har stjerner så den skal bli vakker å se på. Jorden har KG's kvinner...."

Det er jo ikke bare meg som smisker her jo! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Makan.. Flørter med andre enn oss.. Jaja.. Vi er absolutt av de som tåler konkurranse!  ;)

Ikke sant.........

Hm.

Men som du sier Silla; vi er da absolutt av den type jenter at vi tåler konkurranse ;):ler:

:sjarmor:

Endret av sjarmtroll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jo ikke bare meg som smisker her jo! :ler:

Det var i utgangspunktet et spørsål til Gorgon, meeeen beskrivelsen dekket vel flere enn bare Sølvpilen. Hun er vel Gorgons territorium :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant.........

Hm.

Men som du sier Silla; vi er da absolutt av den type jenter at vi tåler konkurranse ;)  :ler:

:sjarmor:

:kline:

*Litt snurt over at smiley'n ikke går den "andre veien"*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...