Gå til innhold

Finnes det kjekke gutter på KG?


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gorgonzola
Faen til tråd!

På nettet er jeg høy, mørk og tidvis sympatisk. Resten skal dere hoppe og drite i!

*oljer hentesveisen*

Alf din bedritne jævel, du terminerer jo enhver illusjon hos de mer enn mottagelige quins'en her inne - buksevann ved neste korsveg!!!! :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alf Kaida
Alf din bedritne jævel, du terminerer jo enhver illusjon hos de mer enn mottagelige quins'en her inne - buksevann ved neste korsveg!!!!  :sinna:

Jeg vil nå heller si at jeg gjør konkurransesituasjonen noe lettere for de mer nødne blant herrene her inne.

Det betyr ikke at jeg takker nei til buksevann, dog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil nå heller si at jeg gjør konkurransesituasjonen noe lettere for de mer nødne blant herrene her inne.

Så du eksluderer deg selv fra målgruppen her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alf Kaida
Så du eksluderer deg selv fra målgruppen her?

Hvem som er målgruppen bestemmer vel strengt tatt trådstarterne. Jeg ekskluderer meg selv fra gruppen av dem som har noen mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alf din bedritne jævel, du terminerer jo enhver illusjon hos de mer enn mottagelige quins'en her inne - buksevann ved neste korsveg!!!!  :sinna:

:legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alf Kaida
Hvor er linjedommer'n når han trengs mest?

Han slår lange baller i bakrommet, vender av en mann eller to, slår en stikker eller eller rett og slett vifter med rødt flagg.

Skikkelig homoerotisk. Kanskje han tror at det er dét damene vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faen til tråd!

På nettet er jeg høy, mørk og tidvis sympatisk. Resten skal dere hoppe og drite i!

*oljer hentesveisen*

A HUNK!!!!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å skryte, men noen her har da faktisk vært "månedens profil" eller hva det het, og faktisk vært modig nok til å slenge med et par bilder. *kremte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Alf Kaida
Ikke for å skryte, men noen her har da faktisk vært "månedens profil" eller hva det het, og faktisk vært modig nok til å slenge med et par bilder. *kremte*

A HUNK!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han slår lange baller i bakrommet, vender av en mann eller to, slår en stikker eller eller rett og slett vifter med rødt flagg.

Trodde ikke linjedommer'n skulle blande seg for mye opp i det hele med tvilsomme fakter.

Skikkelig homoerotisk. Kanskje han tror at det er dét damene vil ha.

Mr. Gibson vet hva damene vil ha. Ihvertfall på film...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...