Gå til innhold

Finnes det kjekke gutter på KG?


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tjobing jenter!

"The kjekkest there is" :briller2: ,eller slemmest - alt ettersom......jeg gidder, he-he

Ønsker deg velkommen!

Dere får ha en fight på rankeringen dere i mellom - men vi er like fornøyde vi ;):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gorgonzola
Ønsker deg velkommen!

Dere får ha en fight på rankeringen dere i mellom - men vi er like fornøyde vi ;)  :ler:

*smetter inn tannbeskytteren og klasker :klappe: hanskekledte never mot hverandre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alf Kaida
Ettersom du troner rankeringen her allerede, så kan du bare nyte fighten her sammen med meg og sjarmtroll;)

Kjære deg, jeg har en følelse av at dette rent objektive utsagnet ditt vil medføre en haug med pm'er der jeg trues med betydelig verre ting enn buksevann.

Og sånt er gøy! Takk!

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alf Kaida

Som regel er jeg skeptisk til det som står med liten skrift. Men i ditt tilfelle er jeg mer enn villig til å gjøre et (muligens flere, hvem vet?) unntak.

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, jeg har en følelse av at dette rent objektive utsagnet ditt vil medføre en haug med pm'er der jeg trues med betydelig verre ting enn buksevann.

Og sånt er gøy! Takk!

:sjarmor:

:ler:

Jeg kan love deg at du ikke skal trues av noen som helst! Heller lokkes;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*smetter inn tannbeskytteren og klasker  :klappe: hanskekledte never mot hverandre*

Vi liiiker menn med guts!!

Vi vil ikke at dere skal komme i skade her, men vi kan jo ihvertfall late som om dere er villige til kjempe litt :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alf Kaida
Hvem vet, kanskje du en dag kommer til å være takknemmelig for at du innimellom gjør unntak..  ;)

Det er derfor jeg er tilhenger av lover, regler og normer. Uten regler ingen unntak!

*forsøksvis dyp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei gud, nå rotet vi oss aaaaltfor mye inn i guttenes tråd her vennen!! :klaske: Det går jo ikke, her må vi opprettholde tråden vår gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...