Gå til innhold

Finnes det kjekke gutter på KG?


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Dette er ikke skrevet i meningen som en kontakt annonse! Det er bare litt om mine tanker om hva jeg legger i kjekke gutter her på KG!  :ler:

;)

:ler:

Hun snakker om meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alf Kaida
Dette er ikke skrevet i meningen som en kontakt annonse! Det er bare litt om mine tanker om hva jeg legger i kjekke gutter her på KG!  :ler:

;)

:ler:

Strålende skrevet, Silla (og da mener jeg minst like mye det jeg ikke har sitert)!

Dessuten har jeg mer sans for filosofien og filosoferingen enn at det heretter legges ut rankinglister basert på trådens overskrift.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke skrevet i meningen som en kontakt annonse!  :ler:

;)

:ler:

Det er vel ingen i denne tråden, etter det jeg har fått med meg, som har tolket det den veien??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strålende skrevet, Silla (og da mener jeg minst like mye det jeg ikke har sitert)!

Dessuten har jeg mer sans for filosofien og filosoferingen enn at det heretter legges ut rankinglister basert på trådens overskrift.

;)

Nei, rankeringlister er ikke noe for oss her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å få det bekreftet! Det var det vi trodde ;)

Strengt tatt så var det du som bekreftet det for meg nå. Jeg sa jo jeg var en slippery devil. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ingen i denne tråden, etter det jeg har fått med meg, som har tolket det den veien??

Dette var ingen henvisning til det som har vært skrevet i tråden tidligere, men det innlegget du hentet sitatet fra. Måtte bare presisere det. Vet jo aldri hva folk får for seg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Jeg closer herved beslutningen min!

OOoh, kinky. Betyr det at du har besluttet å komme closer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ingen andre enn deg leser dette, så da tar jeg rett og slett sjansen på å gi deg en  :klem: Andre i dag.. Remember?..

Jeg er alltid third time lucky, ser frem til den neste. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den som venter på noe godt.. Du vet..  ;)

Den som venter på noe godt får ikke hull i tennene.

*gammelt jungelord*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen bra du tok deg jobben med å oppklare litt her sillavennen!

Makan å tro at dette kun er en overfladisk sjekketråd. Far from it ;):ler:

Men det er jo som vi snakket om før vi fikk dette geniale påfunnet vår, hvem her inne har man "kjemi" med? (jada det være seg på nettet og ikke nødvendigvis IRL ;) )

Og vi er jo på goood veg i vårt studie kjære venn! :icon_lol:

Stor klem til dere søte (ment på den beste måte) og snille gutter, for at dere tar dere tiden :-D :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jeg bare si!

Denne tråden startet en passe fin atmosfære her inne nå folkens! sammens med den übersjarmerende guttetråden selvføgelig :icon_lol:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...