Gå til innhold

Vi lengter etter vårt kjærlighetsbarn

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Gjest lillelou

hei,kjære pusla. :klem:

Artig at alle liker kjolen! :hoppe:

Ja,kanskje skranglinga demper seg litt hos deg,pusla,etter besøket. Eller kanskje den vedvarer? ;)

Nå er jeg bare dødig etter kombinert jobbe-og juleshoppingsdag,og framvisning av mine to nye "livsnødvendige" kjoler til O. Nå bør jeg ha kjoler så det holder for ei stund. :ler:

Vi er skikkelig forelska for tida, og det er så deilig. O er bare verdens kjekkeste mann. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Mornings, Glow! :klem:

Ja,det var bra det var døsig og ikke dødig :ler: .

Har en deilig morgen her for meg selv,og i dag skal jeg ikke skrive noen klissete kjæresteting i boka! Like før dere får gnagsår i ørene av tytinga mi. ;)

Siden jeg shoppa meg blakk på julegaver i går,så blir denne dagen roooolig.Har jo selvsagt noe husarbeid som har hopa seg opp,og ellers har jeg kommet et stykke ned i Da Vincikoden,og oppdaget at den var akkurat så rent underholdende som jeg trengte akkurat nå.Dette er ikke perioden for underligggende budskap og dyp analyse av litteratur. :ler:

Og så må jeg bake Christmas Caken i dag,så den blir moden til jul! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Bare meg og Pinny som er våkne. O har vært og massert den vonde nakken sin,og nå daffer han på madrassen.Etter at han har fått rumpa si opp igjen,skal vi avgårde på handlings. Noen som har et godt forslag til hva vi har lyst på til middag i dag og i morgen?

I morgen skal jeg jobbe seint...15.00-20.00. Både okei og ikke så topp på èn gang. Jeg liker å gå hjem i firetida,jeg. :ler: Men nå var det ei som hadde fått ekstrating på plakaten og ikke kunne ta sin vakt,så da får man klemme til. :)

*syns O burde knø seg opp av dyna nå* :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne igrunn tenkt meg at noen bare planla helgemiddagene våre, jeg også. Ikke så lett å vite hva man vil ha bestandig!

Synes godt du kan legge ut litt kjærestekliss i boka di, synes det er koselig jeg :) (kanskje fordi jeg er lykkelig selv omdagen).

Håper du overlever sen-jobbing i morra!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

hei,jenter! :klem::klem:

Ja,det er viktig med kliss.Og jeg lover at denne helga skal bli riktig så klissete. :sjarmor:

Nå står jeg på spranget til å dra på jobb.Skal bare ta på meg et ansikt,og gå tur med bikkjelurva først. Hun var ute på lang tur med svigerfrøet i morges,men siden hun kom hjem,er det eneste hun gjort å gi meg blikket som klart og tydelig sier "duuuu har ikke vært ute på tur med meg ennå,mummis". For ei tøtte! :ler:

Og fortsatt vet jeg ikke hva jeg skal ha på meg på det hersens julebordet i morra.Jeg er helt blank. :sjenert: Kanskje det blir "den lille sorte",jeg har nemlig for èn gangs skyld ikke noe behov for å glitre som en stjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Takk skal du ha,søte Glow! :klem: Og det samme til deg. ;)

Nå er det helg! :hoppe:

Har hatt en fin dag på jobben,fullstendig uten sure fjes.Nå lager O grøt,og jeg stresser ned.

Fikk vite i dag at enda en kusine (visste om en fra før) er gravid,og venter barn i mai. Håper jeg også kan hive meg med på 2007-bølgen. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Har bestemt meg for å drite i en ting:

Kusina mi (som nå er på tjukken igjen) og mannen har en liste med "sine" navn,som de vil bruke på sine barn (lang liste),og som "ingen andre" får bruke. Det har jeg nå offisielt tenkt å blåse en lang marsj i! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Nå ligger du forhåpentligvis og sover søtt under dyna, Hilders! :klem:

I natt drømte jeg at jeg og O fikk en jente. HUn ble hetende Lilly,og hadde veeeldig rart hår (og masse av det) som var svart ytterst og banangult innerst...snakk om tull! :ler: Heldigvis vokste hun av seg håret,og ble bare søt og blid og bollete . :sjarmor:

SKal snart hive meg rundt og komme meg til byen...er desverre etpar ting jeg må ordne før julebordet.Strømpebukse og småting. Hvem er det egentlig som har funnet opp strømpebukser,forresten? De har ALLTID for korte bein, de ruller ned, og er generelt superusexy. :ler: Tror jeg skal gå over tilstrømper ogg strømpeholdere. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker strømpebukser jeg, først og fremst fordi de holder inn litt ;) . Men jeg kjøper ikke billige sagge-strømpebukser da, jeg investerer skikkelig på Lindex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

:vinke: hallo på dagen etter julebordet!

Jeg var rimelig tidlig hjemme.Klokka tolv var jeg stappmett og klar for dyna. :ler:

De andre gikk videre (tror jeg), men jeg var dårlig selskap,trøtt og mett som jeg var.

Og mat var det i meeeeeenger! Det var den mest sinnsyke buffeten jeg noen gang har sett! Kjøtt og fisk og skalldyr i alle tenkelige varianter,i tillegg til den tradisjonelle julematen.Og det var godt,selv om jeg syns pinnekjøttet var litt for lite salt.Dessertbuffeten var et kapittel for seg-den var alldeles vanvittig,den også. Så jeg ble ikke særlig beruset,men derimot stappa som ei pølse,og slet med å holde magen inn etterpå. :ler:

I dag skal vi ta igjen ugjort husarbeid! Det blir gøøøøy.... :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

¨

takk,pusla! :klem:

Nå har vi sysla med husarbeid hele dagen,og nå har jeg nettop satt Christmas caken i ovnen.Bare deigen er så god at det er til å dø av....:sikle: Er lovlig seint ute med bakinga av den i år,men det får heller være.Dessuten er jo jula laaang,og den kaka holder seg i evigheter. :sjarmor:

Har spist takeaway,og skal se "Pirates of the Caribbean" vol.II litt senere.En fullstendig grei måte å avslutte helga på.Og så skal vi vel :kline: litt ,tenker jeg. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillelou

hallais,Glow!

Jepp,de har liste...og den er ganske lang i tillegg,så hvis de skal få brukt den opp,blir de nødt til å få 10-15 barn. :ler:

"Pirates" i går var kjempemorsom,men så er jeg ganske så ukritisk når det gjelder filmer hvor Johnny Depp er med også,da.

Og julebordet VAR nam.Bare synd magen sier stopp før øynene. :sjarmor:

Nå er jeg så trøtt at jeg er alldeles kvalm.Sov skikkelig urolig-drømte at jeg var hemmelig agent med dårlig råd (betalte ikke husleie og levde i frykt for utleier...).Utrolig teit drøm,men sånn var det nå med den saken.Nå er en ny dag her,og jeg må bare jage meg selv inn i dusjen og gjøre meg klar til jobb.

Ha en fin dag,alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp,de har liste...og den er ganske lang i tillegg,så hvis de skal få brukt den opp,blir de nødt til å få 10-15 barn. :ler:

Kanskje de planlegger sånne mega-lange sammensatte navn, sånn at de bruker opp en 3-4-5 navn pr unge? :ler:

Har aldri tenkt på å reservere navn, må jeg innrømme. Hvor langt gjelder den reservasjonen, da? Hele slekta? Alle venner? Alle bekjente? Hmm, kanskje de burde ta en prat med folkeregisteret, og rett og slett få de til å nekte å registrere flere barn med de navnene.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
Kanskje de planlegger sånne mega-lange sammensatte navn, sånn at de bruker opp en 3-4-5 navn pr unge? :ler:

Har aldri tenkt på å reservere navn, må jeg innrømme. Hvor langt gjelder den reservasjonen, da? Hele slekta? Alle venner? Alle bekjente? Hmm, kanskje de burde ta en prat med folkeregisteret, og rett og slett få de til å nekte å registrere flere barn med de navnene.... :ler:

:ler: Syns jeg ser det. Marit Wilhelmine Britt Ada Charlotte, for eksempel. ;)

Tror de tenker at listen gjelder for dem de kjenner,jeg.Men siden jeg syns sånne lister er helt tullete,så driter jeg i det. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...