Charmina Skrevet 26. oktober 2006 #121 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hei godjenta mi Innom og sjekker tilstanden Håper du hadde en toppers jobbedag og at alle kundene var særdeles snille og greie Her skal det krypes under dyna nå med varmepute på beina. Jeg er en skikkelig frysepinn. Skulle hatt Pinny i fotenden - DET hadde vært noe det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellanice Skrevet 27. oktober 2006 #122 Del Skrevet 27. oktober 2006 Håper helga blir bra! ( ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 27. oktober 2006 #123 Del Skrevet 27. oktober 2006 bare innom en tur!!! vitaminer og folat er viktig. driv på vidre venter i spenning. er på gang selv (det blir mai barn her) lykke til!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 27. oktober 2006 #124 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hallooo alle sammen; Bustis, Charmis, Bellanice og kort innpå! Så koselig med alle hilsener,og alle de positive vibbene som jeg bare føles strømmer mot meg. Blir det ikke unge på oss nå,så vet jammen ikke jeg. Fortsatt ikke noe tegn til kjipe (ny mensen-smiley), så det er fortsatt håp. Har vært en del søte unger innom på jobb i dag-merker jeg blir ganske soft av dem,jeg altså, selv om det er er unger godt over bleiealder som småmaser om å få ting. Desperat,jeg? Ellers,så har det kommet en masse snø i løpet av natta,og det er fuktig snø,så jeg er ganske klissklass på beina her jeg sitter.Men pent,det er det. Nå kan julestemningen snart bare komme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 27. oktober 2006 #125 Del Skrevet 27. oktober 2006 Og så har det blitt tenkt noen navnetanker også siden sist. Hotte kandidater for tida er Jente: Hanna,Anna, Ella, Filippa, Constanse, Milla, Idunn, Josefine, Nikoline, Sofia, Ylva (gjenoppdaget det da La Traviata fikk jenta si),Alma, Clara, Sunniva. Gutt: Gabriel, Linus, Sebastian (ett av de få navnene vi er enige om,men jeg føler det er litt "poppis" for tida), Jacob, Johannes....syns guttenavn er vanskeligere enn jentenavn,jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 27. oktober 2006 #126 Del Skrevet 27. oktober 2006 Fine navneforslag. jeg heter forresten ett av jentenavnene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 27. oktober 2006 #127 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hei, Reveenka! Nå vet jeg altså hva du heter! Du heter enten Hanna,Anna, Ella, Filippa, Constanse, Milla, Idunn, Josefine, Nikoline, Sofia, Ylva,Alma, Clara eller Sunniva. Står til? Artig at du likte navnene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 27. oktober 2006 #128 Del Skrevet 27. oktober 2006 Constanse er utrolig pent. Mange av de andre også. Ah, så urettferdig. Jeg vil også ha baby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 27. oktober 2006 #129 Del Skrevet 27. oktober 2006 Ja,Constanse er nydelig. Du skal se det blir baby på deg også etter hvert,Bustis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 27. oktober 2006 #130 Del Skrevet 27. oktober 2006 Siden ingen skjønner hvem jeg er uansett så kan jeg si at jeg heter Constance Ikke med S da, men med C. Uttales jo likt uansett.. tihi En annen i familien skriver det med K. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 27. oktober 2006 #131 Del Skrevet 27. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 28. oktober 2006 #132 Del Skrevet 28. oktober 2006 Du har et veldig vakkert navn,Reveenka.Du er heldig. Mitt er også ganske uvanlig,men langt fra så fint. og en til kort innpå også. Fortsatt ingen tegn til en viss ,og det er jo bare finfint. Har hatt en langsom og deeilig morgen nå ( ) ,og snart bærer det en tur til byen-jeg skal ha fatt i noe urteblanding til håret,og så vil jeg prøve etpar støveletter og ta en tur innom Panduro hvis jeg rekker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 28. oktober 2006 #133 Del Skrevet 28. oktober 2006 Lager romantisk kosemiddag. I dag blir det biff og bærneeeeeeez. Det er bare utrolig deilig av og til,og i dag hadde jeg skikkelig behov for et realt kjøttstykke. Vin har jeg også tenkt å unne meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 28. oktober 2006 #134 Del Skrevet 28. oktober 2006 Det var da fryktelig mange biffspisende mennesker her inne på KG i dag... Blir jo helt sulten her jeg sitter jeg... Har ikke giddet å lage noe middag i dag siden jeg er alene hjemme men nå må jeg nok gå å finne meg noe mat ja, og i hvertfall ikke lese om mere biff Håper du får en koselig kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 28. oktober 2006 #135 Del Skrevet 28. oktober 2006 constance er jo veldig pent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 28. oktober 2006 #136 Del Skrevet 28. oktober 2006 ha en slitsom og god natt på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 29. oktober 2006 #137 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hei søtnos Huff her bare bøtter det ned i dag, men kanskje like greit når man må være inne med syke småtroll. Når man har vært oppe hele natta med sånne så er de ikke like sjarmerende som ellers - men man kan trøste seg med at man elsker de like mye uansett hva de gjør eller hvilken tilstand de befinner seg i. Det er jo det som er så fantastisk med deisse barna man får. Ellers går det i julekortlaging, pakkelappe laging og innpakking av julegaver her. Glade jul hellige jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 29. oktober 2006 #138 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hallo,og klemmer i fleng til shatika,kort innpå,IdaH og Charmisen: Nå går en lang og deilig søndag mot slutten.Har vært en deilig helg! I ovnen står dagens "nattmiddag" og koser seg- det blir en bitteliten lammestek,og grunnen til at det er mat først nå,er at vi har puslet og styrt med små prosjekter i huset i hele dag,og plutselig hadde hele dagen gått. Fort gjort. Og så har vi vært hos svigerfrø og spist vafler og snakket om bryllupet. Hun har fortsatt kirke som sin kjepphest,men er i ferd med å gi seg,siden det er relativt uaktuelt for oss. Festen,derimot,syntes hun hørtes koselig ut. Fortsatt ingen tegn til , forresten,til tross for småmurringer i magen og i korsryggen,noe som pleier å være et sikkert tegn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 29. oktober 2006 #139 Del Skrevet 29. oktober 2006 Når har du tenkt å teste?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 29. oktober 2006 #140 Del Skrevet 29. oktober 2006 hei,¤Ronja¤ ! Venter nok et par dager med å teste,i tilfelle rottefelle noe skjer i mellomtida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå