Gå til innhold

Vi lengter etter vårt kjærlighetsbarn


Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Innom i den nye favorittboka mi. Her skal det følges sirlig med kan du tro. Kanskje jeg var sanndrømt den gangen og det snart kommer en liten mini lillelou til verden :legrine::legrine::legrine:

Og du, det ligger en barnekles butikk i Trondheim som jeg var på sist jeg var hjemme. I en av sidegatene til Nordre. De selger masse klær fra det danske merket Weat (eller noe slikt) der...........men jeg klarer ikke å finne ut hva butikken heter :grine: Kan du hjelpe meg lille trøndertøs (selv om du egentlig ikke helt er det da.....)

Jeg har så lyst å ringe de for å få noen nye plagg til min lille ville unge.

Ellers håper jeg dere koser dere og prøver masse :Hehe::Hehe::Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:sjarmor: du, jeg fant ut av det. For det heter Wheat, og de hadde en hjemmeside. Og butikken i byen din ligger visst i Thomas Angelsgt. Der har de bare sååååå mye fint! Kjøpte masse til Martine og henrik sist jeg var i Trøndelagen. :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Ooo,for en herlig gjeng! :hoppe:

Charmis,du skal se du er sanndrømt. Og da kommer jeg nok til å bli bittelitt engstelig,men det går sikkert fort over igjen.

Håper bare ikke jeg er sanndrømt,for i natt drømte jeg at jeg ble spist av en gaupe (ikke godt) og at jeg fikk besøk av den spanske kronprinsen,min gode venn Felipe (veldig anstendig,altså). For noen fjollete drømmer! :sjenert:

Men nå må jeg hoppe i sminken,en ny mandag kaller! :)

Ha en fiiiin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen min lille søtnos :klem:

Ja drømmer kan være ganske merkelige. Jeg drømte i går at jeg mistet flere tenner :grine: og tro meg det var ikke noe gøy! Var godt å våkne med gebisset på plass ja.

Ha en fin dag i dag vennen min :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg melder meg på i heiagjengen:

:heiajente: Pule! :heiajente:

:heiajente: Pule! :heiajente:

:heiajente: Pule! :heiajente:

:heiajente: Pule! :heiajente:

:heiajente: Pule! :heiajente:

Dere får bare stå på! :sjarmor: Full innsats!

:humpe: :humpe: :humpe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du bare så du vet det allerede nå - så forlanger jeg å være sladrevenn når tiden kommer og den nye lille verdensborgeren skal ut av lillelou sitt rede altså :sjarmor::Hehe::Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:legrine::ler::legrine: For noen skjønne groviser dere er! :klem::kyss:

¤Ronja¤,for tida er det bare "vill blindpuling" :sjenert: .Er jo såpass ferskt dette at jeg ikke har rukket å sette meg så mye inn i hvor i syklusen jeg er. Men sånn rundt regnet skal det være en uke til EL. Tror vil fortsetter på samme vis fram til jul,jeg, det hadde jo vært artig hvis vi bare oooops traff blink,men det skal vel litt til. :sjarmor: .Tror ihvertfall at jeg skal vente en stund før jeg setter O inn i disse "teoretiske greiene",for han syns sånt er "skikkelig uerotisk" (sagt senest i går kveld) . :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
Jeg melder meg på i heiagjengen:

:heiajente: Pule!  :heiajente:

:heiajente: Pule!  :heiajente:

:heiajente: Pule!  :heiajente:

:heiajente: Pule!  :heiajente:

:heiajente: Pule!  :heiajente:

Dere får bare stå på! :sjarmor: Full innsats!

:humpe: :humpe: :humpe:

:sjarmor: Yey!

Må bare vente til mannen kommer hjem fra jobb nå... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
Og du bare så du vet det allerede nå - så forlanger jeg å være sladrevenn når tiden kommer og den nye lille verdensborgeren skal ut av lillelou sitt rede altså :sjarmor:  :Hehe:  :Hehe:

Den er grei. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes temping, grafing, EL-slim og strimling er skikkelig eroooootisk jeg, ass....

Vi gleder oss til din Første Offisielle IKM :klappe::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg ble gravid med henrik spytta jeg ut p-pillen på søndag og ble visst gravid på mandag :overrasket::overrasket:

:ler: så det kan gå fort skjønner du :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fysjo,fysjo,Sunnis  :fy_fy:  Pinny skal vel ikke testes,vel!  :ler:

Hun kan da vel bli gravid hun også?????

Og hei til shatika og Leo!  :klem:

Vi håper jo at vi skal få det til uten hjelp fra utenforstående,men man vet jo aldri- blir ufattelig spennende dette. Foreløbig har jeg klokkertro på egen forplantningsevne, siden jeg er en av fire søsken (egentlig 5,hadde en bror,som døde) og min mor har 3 og min far har 7 søsken,men sikker kan man jo aldri være.

De siste dagene syns jeg at jeg har sett meg selv i speilet på en annen måte. Før har jeg bare tenkt "jente" når jeg så meg selv der-mens nå er det en kvinne som ser tilbake på meg. Føles egentlig utrolig deilig. Ung og vital kvinne har jeg tenkt å være en del tiår framover. :sjarmor:

Ikke minst så ser jeg i speilet en som er klar for å bli moren til noen, og det er både stort og skremmende på èn gang,samtidig som det fyller meg med en merkelig deilig ro.

*masse fine og svulstige tanker*

Ser du er blitt 30 ;) Jeg kjenner meg nemlig igjen i deg som jeg var da jeg var tredve :klem:

:sjarmor: du, jeg fant ut av det. For det heter Wheat, og de hadde en hjemmeside. Og butikken i byen din ligger visst i Thomas Angelsgt. Der har de bare sååååå mye fint! Kjøpte masse til Martine og henrik sist jeg var i Trøndelagen. :)  :)  :)

Den ligger i Th. Angellsgate ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
Hun kan da vel bli gravid hun også?????

Neihei,for nemlig!  :fy_fy:

Det skal vi ikke ha noe av!  :ler: Hihi,ser for meg diverse mikser av Pinny og en annen hund....Pinny og bichon frisè....Pinny og schæfer....Pinny og kinesisk nakenhund....grøss og gru! Dessuten jeg jeg ikke klar for å bli bestemor ennå.  ;) Ser du er blitt 30 ;) Jeg kjenner meg nemlig igjen i deg som jeg var da jeg var tredve :klem:

Så artig at du hadde det likt!  :klem:  Jeg oppdaget det for bare noen uker siden.....plutselig var hun der...womaaaaan... :ler: .Føles veldig deilig. Den ligger i Th. Angellsgate ja :)

Og dit styrer jeg mine små skritt onsdag eller torsdag...for inspirasjon...

Men nå: PASSE GRØTEN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
Da jeg ble gravid med henrik spytta jeg ut p-pillen på søndag og ble visst gravid på mandag :overrasket:  :overrasket:

:ler: så det kan gå fort skjønner du :sjarmor:

Nå er det snart 3 uker siden jeg kasta pillene... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...