Gjest lillelou Skrevet 23. oktober 2006 #101 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hei på du,Bellanice. Alltid kjekt når en snikleser står fram. Ja,tenk om det er noe annet.....tør nesten ikke tenke tanken ennå,plutselig ble det veldig overveldende.Den dagen jeg(forhåpentligvis) plutselig tester positivt,kommer jeg sikkert til å gå i bakken. Kvalmegreia roa seg forresten litt ned etter at jeg hadde spist litt tørt knekkebrød.Yey. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellanice Skrevet 23. oktober 2006 #102 Del Skrevet 23. oktober 2006 Det hjelper som regel å få i seg litt mat ja Bare tanken på å prøve er for overveldende for oss enda, selv om vi igrunn er "klare" på alle punkter.. Skummelt dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 23. oktober 2006 #103 Del Skrevet 23. oktober 2006 Ja,det er både stort og skummelt,men samtidig føles det også veldig naturlig,og som en veldig naturlig og fin videreføring av forholdet vårt. Jeg er ikke det minste i tvil om at min kjæreste kommer til å bli en fantastisk fin far. *stopper seg selv nå før hun blir som Märtha Louise i hennes verste "lysfonteneperiode" * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellanice Skrevet 23. oktober 2006 #104 Del Skrevet 23. oktober 2006 Ja,det er både stort og skummelt,men samtidig føles det også veldig naturlig,og som en veldig naturlig og fin videreføring av forholdet vårt. Jeg er ikke det minste i tvil om at min kjæreste kommer til å bli en fantastisk fin far. *stopper seg selv nå før hun blir som Märtha Louise i hennes verste "lysfonteneperiode" * ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 23. oktober 2006 #105 Del Skrevet 23. oktober 2006 Kvalm? Dette høres spennende ut Og du trilletur og kafe hørtes bare vidunderlig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 24. oktober 2006 #106 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hvordan går det? Kvalm ennå eller Hvor lenge er det egentlig til du kan teste nå da? Jeg er kjempespent jeg. Tenk om det hadde klaffet allerede da Ha en stråååålende dag i dag vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 24. oktober 2006 #107 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hihi.Spent eller,Charmis? Jeg er fortsatt litt småuggent kvalm,ja.Og så har jeg en pussig følelse i magen,men det er antaaageligvis bare meg som symptomjager som en tulling. Er egentlig 4 dager for tidlig å teste ennå,men jeg er superspent,så spørs om jeg klarer å holde meg stort lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellanice Skrevet 24. oktober 2006 #108 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hihi.Spent eller,Charmis? Jeg er fortsatt litt småuggent kvalm,ja.Og så har jeg en pussig følelse i magen,men det er antaaageligvis bare meg som symptomjager som en tulling. Er egentlig 4 dager for tidlig å teste ennå,men jeg er superspent,så spørs om jeg klarer å holde meg stort lenger. ← Teste idag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 24. oktober 2006 #109 Del Skrevet 24. oktober 2006 Kanskje på tide og legge igjen et spor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 24. oktober 2006 #110 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) hei,folks! Og en ekstra hei til Chica Veeel,jeg dro på apoteket,jeg.Klarte ikke å styre meg lenger.... Men nå sitter jeg her,og det er definitivt bare èn strek på testen. Dagens nedtur,uten tvil. Men det var vel i overkant optimistisk å tro at det skulle klaffe med èn gang. Vi får vel bare videre.... Endret 24. oktober 2006 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellanice Skrevet 24. oktober 2006 #111 Del Skrevet 24. oktober 2006 Happy humping! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. oktober 2006 #112 Del Skrevet 24. oktober 2006 Æsj, så kjedelig med negativ test Men dere får bare pule på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 24. oktober 2006 #113 Del Skrevet 24. oktober 2006 Men kan ikke testen være negativ fordi du testet for tidlig? *lest i litt for mange dagbøker på KG * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 24. oktober 2006 #114 Del Skrevet 24. oktober 2006 hei! Glow , Bellanice , Monja og Chica Chica,det kan jo fortsatt være at jeg testet for tidlig...i såfall er det jo bare å vente og se. ....og hvis testen stemte,så har jeg egentlig mest lyst til å spole etpar-noe uker framover i tid,og dure ivei igjen. Ellers,så er jeg skikkelig forbanna, ei venninne har fått halsbetennelse (skikkelig vond),og har fått beskjed av legen sin om at hun ikke får lov til å gå på jobb resten av uka. Sjefen mottok sykemeldinga på en særdeles dårlig måte;han ba henne vurdere å finne en annen jobb! Jeg kunne ha most den mannen! Og dette er bare andre gangen i løpet av de ørti årene hun har jobbet for han,at hun er sykemeldt. I tillegg er dette en tvilsom fyr som lønner barna sine dobbelt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 24. oktober 2006 #115 Del Skrevet 24. oktober 2006 For en dritt sjef - man har da ikke lov til å si slikt Han skulle fått seg et skikkelig :blaaveis: Ellers vennen når det gjelder testingen din så skal du nå ikke gi opp allerede, kanskje du testet for tidelig. Og hos meg med Henrik så viste ikke testen noe før flere dager etter ventet mens så man skal aldri si aldri nei. Så jeg venter nå litt til i spenning jeg da. Og ellers får jeg si som noen andre sa her inne, det er bare å pule på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 24. oktober 2006 #116 Del Skrevet 24. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 25. oktober 2006 #117 Del Skrevet 25. oktober 2006 hallais! Jeg venter fortsatt i spenning,jeg.... Var SIKKERT for tidlig å teste. *klokkertro til det motsatte er bevist* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 25. oktober 2006 #118 Del Skrevet 25. oktober 2006 ...og så har jeg tatt mine første to "Gravid"-vitaminer også i dag. Flink liten lou! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 26. oktober 2006 #119 Del Skrevet 26. oktober 2006 Ja,vitaminer må til,vettu,Glow. Tusen takk for oppmuntring,forresten,så kjekt. I dag skal jeg jobbe seinvakta fra 16.00 til 20.00, så derfor bare dasser jeg rundt foreløbig.Og det er så kaldt at jeg ikke har vært i dusjen ennå.Æsj,nå er jeg i ferd med å komme på hvorfor jeg ikke liker vinteren igjen. Men førjulstida,den liker jeg jo. I dag har jeg planer om å spenne på meg gåskoene oggå en skikkelig lang tur med Pinny-ta inn høstlukta og kulden som napper i nesen.Men det er foreløbig bare en plan.BLir fort til at jeg bare dasser rundt uten å få noe gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 26. oktober 2006 #120 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg har vært her å sett før, men nå må jeg jo bare litt rundt her. Dette er jo kjempe spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå