Gå til innhold

*nora*'s dagbok


*nora*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lenge siden sist nå... Har ikke orka å skrive. Tusen takk for hilsener, Bustis, godt du er trofast mot meg!

Nå er jeg akkurat kommet igjen fra shopping og skitur! Jada, har vasa rundt i byen i skiklær før jeg tok turen på fjellet...

Har ikke penger, men hadde endel gavekort liggende som var greit å bruke opp! Var nemlig så shopping-sjuk... Har kjøpt bilde som skal henge over kjøkkenbordet, radio til kjøkkenet (det har jeg savna sååå fælt!) to bursdagspresanger, noe småtteri til ungene og 3 påskeegg som jeg har fyllt med godterier og påskepynt! Ungene skal være med pappaen i påsken, og jeg skal jobbe, så jeg tenkte vi kunne ta påskefeiringa litt på forskudd her hos meg. Male noen egg og pynte litt. Og selvsagt da spise påskeegg! Tradisjonen er at påskeegget blir gjemt, også skal ungene lete etter det på påskeaften.

Uff, tror jeg må rydde litt i leiligheten, ser ut som en svinesti... Hadde mye besøk her i går, også orket jeg ikke rydde opp... Må vel gjøre det nå da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er snart påske ja. Jeg gruer meg litt jeg. Alle skal så mye og jeg skal liksom ingenting.

Ikke har jeg kontakt med familien eller,så det blir vel ikke så mye. Mange steder jeg skulle vært da,men jeg holder meg mest sannsynlig hjemme. Det frister egentlig mest!

Har du det fint?

Super søster:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

nå har jeg fri :hoppe:

skal hvile,gjøre lekser :( , kose meg - prøve værtfall

har du det fint?

ønsker deg en superfin helg vennen

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fri :hoppe: !! Skal jobbe fra mandag til mandag! Og slikt blir det penger av, å jobbe røde dager!

Men skjønner det er godt for deg, søte bustis, å ha

skolefri! Ikke gjør for mye lekser da...

I morgen begynner påskefeiringa her i huset, siden barna skal til pappaen! Kose oss med påskeegg, det skal vi :-) .

Har endel ting å oppdatere dagboka med, skal se om jeg får tid/orker i neste uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Heisann vennen :klem:

Fint at det blir jobbing på deg da :) kjempe flott.

Jeg skal gjøre så mye lekser som mulig. Prøve å komme meg assjur. Hvis jeg klarer det blir det enklere etter påske hvis jeg skulle bestemme meg for å fortsette.

Håper det blir oppdateringer fra deg snart.

Kos deg i massevis med påskeegg :)

super lillesøsbustis :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ungene har fått påskeegga sine nå... Skremte jo vettet av mellomstemann... Hadde gjemt egga under dynene deres, og tok de på fang og sa jeg skulle fortelle dem noe. At påskeharen hadde vært på besøk, og han hadde sagt til meg at han hadde gjemt en overraskelse til dem på en plass hvor man kan sove...

De gjetta fort hvor overraskelsen lå, men mellomstemann på 4,5 ser på meg med skremte øyne; du mamma, jeg er litt redd jeg... Så den som måtte sitte og forklare i en halvtime hvordan påskeharen ser ut, og at den ikke er farlig, det var meg! :-? Har surfa på nettet for å finne bilder av påskeharen, og fant mange bra, av små, søte nusselige harepuser :wink: . Så nå håper jeg at nattesøvnen er reddet...

Hørte han sa til broren i sted at "du må ikke være redd påskeharen, lillebror, for den er ikke farlig. Den kan nok helt sikkert ikke komme inn vinduet, og mamma låser døren når vi legger oss..."

Men glad for påskeeggene, det ble de alle tre :-) Så nå har vi hatt en ordentlig kosestund, og de to eldste, som er litt fornuftige, har spart endel slik at de har til disse dagene de skal være hos meg. Minstemann har trykket alt i munnen, og ligger på sofaen og er kvalm...

Senere i dag skal vi på besøk til ei venninne av meg og barna hennes, og feire bursdag. Blir sikkert der utover kveldingen, får se hvor trøtt minstemann blir. I morgen tenkte jeg å lage en bedre påskemiddag, men har ikke helt bestemt hva det skal være. Er litt rart å lage "fin" middag, når det er bare meg som voksen. Da blir det liksom litt mer på barnas premisser enn da vi var to foreldre... Gidder ikke styre så fælt når ene ungen bare skal ha grønnsaker, en potet og saus, og en kjøtt med ketchup på... :roll: Men dessert skal vi selvsagt ha, også blir det kanskje en skitur i nærområde enten før eller etter middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våkna i natt/dag tidlig av en følelse at det var noen rundt meg... Sjekka telefonen for å se hva klikka var, og oppdaget 15 sms og flere ubesvarte anrop fra samme fyren. Lurer på om han har vært her i natt?

Har ikke fortalt noe før, iallefall ikke noe annet enn å nevnt han forsiktig, men kan jo si så mye som at jeg hadde overnattingsbesøk forrige helg... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Huff..så ekkelt.. Du må være forsiktig vennen :klem:

Høres ut som du koser deg med barna,det er kjempe bra :) Håper kvelden blir flott.

Kjempe hyggelig å prate med deg forresten :):kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Er du blitt helt borte?

Jeg savner deg MASSE. Både her og på msn. Jeg har prøvd å snakke til deg noen ganger,men det går visst ikke.

Håper alt er bra med deg. Du er ofte i tankene mine.

Stor :klem: fra Bustetroll/lillesøster :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

:klem2: Takk for hilsen Bustis!

Koselig...

Er så mye som skjer i livet mitt for tiden, så det er ikke hver uke jeg er logget på dataen engang... I tillegg til alt som skjer, er det jo sommer (i følge kalenderen...) og da er jeg ikke så mye inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Oj :overrasket: Jeg som har lett etter dagboken min etter den siste omleggingen her på KG, men ikke funnet den, og plutselig dukket den opp!! Koselig! kanskje jeg skal bli aktiv å skrive igjen? Eller kanskje ikke... :forvirret:

Akkurat nå er jeg på jobb, men siden det er fredag er liksom ikke motivasjonen helt på topp... Klarer liksom ikke helt å konse om det jeg burde! Jaja, det kommer seg vel til mandag igjen :ler:

Hva skjer i helga då? Vet ikke helt, annet enn at jeg skal til frisøren i dag :hoppe: Er vel et halvt år siden sist tror jeg, og sårt tiltrengt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...