Gå til innhold

*nora*'s dagbok


*nora*

Anbefalte innlegg

:cry: Snufs, jeg får så få hilsener i dagboka mi...

Jeg får gå til tv'en, og trøste meg med Ally McBeal... Men ikke engang tirsdagen er den samme lenger, nå når de sender reprise av Friends... Bruker egentlig ikke se så mye på tv om sommeren, men i dette været er det jo ikke annet å gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå tror jeg kryper til sengs med en god bok. Kjenner jeg begynner å få hodeverk, og har en lang og innholdsrik dag foran meg i morgen, så da er det godt å være opplagt! :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest celine

Heii :D

Syns det der flåtekjøpet var litt herlig, så da måtte jeg inn og titte på den hyggelige dagboka di..

God ferie til dere begge også. Skal på 5 dagers ferie med mine barn til uken og vi gleder oss MASSE :hoppe:

:briller: :D :briller::lol::briller: 8) :briller::P:briller::wink::briller::):briller::lol::briller::ler::briller: :kgsmil: :briller::tronderbart::briller: :blaruss: :briller::kyss::briller::vinke::briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Åh! Nå ble jeg glad! En hilsen i dagboken min!! Hei Celine :vinke: !!

Jeg gleder meg vanvittig til å reise på ferie! Det er ikke så mange dager, 4-5, men det blir sikkert lenge nok uten ungene... Savner de alltid når jeg er borte fra dem, selv om det kan være deilig også, -og sårt tiltrengt! Mannen min vet ingenting, så han skjønner jo ikke hvorfor jeg går rundt og nynner og gjør alt klart til vi skal reise :wink: . Så deilig at du og dine barn skal på ferie også, skal dere reise langt? God tur til dere!!

Her har det vært en nydelig dag i dag. Fikk litt fornemmelse av sommer, faktisk... Og det er jammen på tide, vi er jo snart i juli... Sola har snudd, og vi er på full fart mot vinteren igjen (negativ jeg? Nei langt ifra!! :ler: )

Håper det blir mange slike dager fremover! Tenkte å få poden på tre år til å slutte med bleie denne sommeren, og det er mye lettere når det er fint vær og han kan gå med lite klær. I dag har han gått flere ganger på do og tisset helt alene, uten å si noe til oss. Vi merker det fordi han drar fotskammelen til do, og det er noen dråper på doringen :blunke: . Problemet er at han ikke vil bæsje på do, så da går han og holder seg. Må vel kanskje ta på han bleie innimellom så han får "tømt" seg litt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest celine

Halloen..

Skulle gjerne sett ansiktet på mannen din når du forteller ham om ferien! :ler:

Bleieavvenning kan være et slit, men gudsådeilig når det er over. Hadde noe av det samme med min eldste. ( Han er snart fem nå) Måtte kle på ham bleie innimellom og da føk han som en pil bak sofaen eller inn på soverommet og kom ut litt senere med et tilfreds smil om munnen :kgsmil: Men det går over. Vi pleide å sette ham på do og la ham prøve en gang om dagen og etterhvert gikk det også. Han var SÅ stolt da han fikk det til og vi skrøt masse av ham. Tror noe av det viktigste er å ikke presse på, men la ungene selv bestemme tempoet..

Idag kommer mine to gullklumper hjem fra ferie med faren....JIPPI! :hoppe: Savner mine også når de er borte. Blir liksom litt tomt her, men man får jo gjort endel også da.. (Hvis man ikke er som meg da og må gjøre alt siste dagen :oops: Det var egentlig det jeg skulle gjort nå..) Vel, min dårlige samvittighet roper at jeg skal gjøre husarbeid..

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det bare en dag igjen til vi reiser på ferie!! Gleder meg som en liten unge! Men, sukk, det er mye som må gjøres før man reiser, jeg synes det er best å komme hjem igjen til et rent og ryddig hus, så i går og i dag har vi hatt masse arbeid med å shine opp både ute og inne! Nå er vi snart i boks, så da må vi starte pakkinga! Ungene skal ikke være med, de skal være hos mamma og pappa, men likevel må det jo pakkes til dem også. Det verste er pakkinga til meg selv, hva skal jeg ha med, eller ikke ha med? Blir ofte slik at jeg pakker altfor mye, men det er jo så dumt om jeg ikke har med meg det jeg ønsker å gå i akkurat da...

Nei nå ringer det visst på, er så irriterende med alle disse folka som skal fly ut og inn de siste dagene før vi reiser :evil: De tråkker inn på mine nyvaskede gulv med skitne føtter og sko, og forventer at jeg skal ha tid å sitte å skvaldre med de i timesvis... Men så er det jo hyggelig og at de vil si hadet og ønske oss god tur... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Phuh! NÅ tror jeg ferien kan starte :D . Huset skinner overalt, i hver en liten krinkelkrok, og jeg har pakket både til meg og barna. Har sagt til mannen at han må pakke selv :lol: ... håper han klarer det, da!

Jeg klarte ikke velge bort noen klær, så jeg har nok pakket en god del av klesskapet... Skal være borte i 3 netter, og har pakket 9 stringtruser, 1 tanga, 5 bh'er, 1 bikini og bikinibukse... :roll: Tre bukser, 3 kjoler, 1 skjørt, 2 shorts... Osv!! Mannen står og himler med øynene, og jeg klager på at jeg har ingenting å gå med... Skal nok kjøpe meg noe nytt, ja! Og mannen og barna skal også få sin kvote, de trenger sårt litt fornyelse i klesskapene sin også.

Nå skal vi slappe av med en cola og en røyk (meg...) før sengen, og Mary Higgins Clark lokker. Må tidlig opp i morgen og levere ungene før vi setter avgårde!

:hoppe::vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det slutt på ferien :( . Kom tilbake på lørdag, men har ikke giddet å skrevet noe før. Vi hadde det kjempegøy!! Mannen min ble skikkelig overrasket, og jeg har gitt han sin livs store opplevelse! Vil ikke gå i detalj her om hva vi gjorde, det er for mange rundt meg som vet det, og jeg vil helst ikke bli gjenkjent her inne. Men uansett så var ferien super, og det er lenge siden jeg har hatt det så moro! Lurer på om vi skal gjøre det til en tradisjon å reise bort noen dager hver sommer, bare jeg og han, og oppleve masse nye, deilige ting sammen! Det er så godt å komme hjem igjen til barna også etter en sånn tur, får tid til å savne de skikkelig!

De neste ukene skal jeg jobbe masse. Må nytte sjansen når mannen min har ferie. Bruker bare jobbe noen timer for uka, er hjemme med barna på dagtid, og jobber noen kvelder når mannen min er kommet fra jobb. Synes det er ypperlig, da slipper vi ha ungene i barnehagen, og vi kan finne på gøyale ting sammen.

Noen lang ferietur med barna blir det ikke i år. Synes det kan være et slit å draske de med seg i parker, og kjøre langt med bil. Vi har disponible hytter i nærheten, så vi tar oss heller noen kortere turer dit. Kan være like gøy det, bade, grille og kose seg sammen med slekt og venner, uten at det koster alt for mye! Ungene er jo egentlig fornøyd bare man setter opp et telt i hagen! Den tid kommer tidsnok da de "krever" å reise til Dyreparken, Legoland og Tusenfryd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, merkelig, sendte visst innlegget tre ganger. Fikk opp feilmelding hver gang jeg trykte på ok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Nora!

Ville bare "stikke innom" en tur til deg også! Jeg har hatt et lite selskap i kveld, og bare "måtte" innom KG en tur før jeg legger meg.

Og du... ta deg en tur til IKEA, og kos deg! (med god samvittighet) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Lenge siden jeg har skrevet nå! Bare jobber, jobber og jobber, så når jeg har tid til KG, blir det bare til at jeg surfer rundt, orker ikke skrive så mye.

Har det skjedd noe i det siste da? Nei, livet mitt er vel omtrent som vanlig, uten de helt store krumspringene. Som sagt har jeg jobbet mye, og må si jeg er drittlei nå! Har hatt en uke ferie, og var borte i tre netter. Har jobbet 4 helger på rad (itillegg til i uke dagene) og skal også jobbe de to neste... Lider av konstant dårlig samvittighet overfor ungene, har jo aldri tid til dem, for jeg er jo ikke hjemme! Skal snakke med ene arbeidsgiveren min om å ikke jobbe de neste ukene, da blir det iallfall litt mindre jobbing, bare det vanlige faste!

Har så veldig lyst å ta med meg eldste datteren min på en jentetur, bare hun og jeg, eventuellt en venninne og hennes datter. Hun elsker at bare vi to er ute og farter, og finner på mye gøy sammen. Blir til at de to mindre brødrene får mye av oppmerksomheten til vanlig, og hun som "er så stor, må da klare ting selv"... Er jo ikke helt riktig å legge så mye ansvar på henne. Tror det blir bedre til høsten, da skal mellomste mann i barnehagen, og jeg og snuppa kan ha kose dager når hun har fri på skolen og "turbo" er borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

:ler: Du sier noe, Joop!! Merkelig, men jeg har faktisk en slags dårlig samvittighet for at jeg ikke skriver så ofte her :lol: . Gidder ikke, jobber for mye.

Dessuten er jo din dagbok meget interessant :sjarmor: ! Håper etterhvert på gode ideer, men foreløpig er det bare SMIL-sausen vi ikke har prøvd. Dvs, det ble jo utprøvd i går kveld :oops: . Kjempeopplevelse!! Både for meg og han, er glad jeg slipper kremtoppingen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som om ting har roet seg på KG nå, merker at folk skuler på hverandre fortsatt, men det vil vel gradvis gå over. Lurer på om jeg skal starte en fantasiperson her? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Annonse

[1] Category widget

Hei *nora*!

Står til?

- Kjekt å sjå ein vestlending på KG! :D

Ser ut for at det er lenge sidan du har vore her...

- Skjedd noko kjekt?

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen, Linn3c!

Ja, det er nok en stund siden sist det ble skrevet noe her... Er rart, men har faktisk litt dårlig samvittighet for det...

Har skjedd mye i livet mitt siden sist gang, men orker ikke å skrive noe om det enda, er liksom for ferskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du seier noko der..

- Har faktisk dårleg samvit eg også om det går eit par dagar som eg ikkje får skriva noko her. Sjølv om eg kanskje ikkje har noko å skriva :P

Men ta den tida du treng du, *nora*!

Me er her for deg, veit du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...