Gå til innhold

*nora*'s dagbok

*nora*

Anbefalte innlegg

Takk for klem, søs :P ! Blir jo bare glad av deg!

Ja, her er det barn nå, huset fullt! Deilig...

HAr ikke skrevet på mange dager. Søndagen var grusom, hadde fylleangst til tusen... Var helt jævlig, mildt sagt, turde omtrent ikke gå ut av sengen... Ikke før ut på ettermiddagen, iallefall. Da var jeg til ex'en, fikk morsdagsmiddag, kake og gaver. Så koselig...

Var til en venninne lørdagskvelden, drakk litt og prata mye. Gikk på et slags nachspiel utpå natta, og ble ganske full. Går hjem og legger meg. Det ringer på døren. Slipper han inn, men forstår ikke hva han gjør der, er bare et bekjentskap, ingen venn eller noe som ligner på venn... Forstår heller ikke hvorfor jeg slapp han inn. Han prøver seg, flere ganger. Jeg er full, men hard. Tilslutt får jeg han ut. Ikke noe særlig moro.

Har fått mange meldinger av en kompis. rart, for det kiler i magen og jeg smiler når jeg leser det han skriver. Skal treffes en dag, når ungene ikke er hos meg. Se film, spise eller gå en tur sammen. Blir spennende. Men jeg er ikke forelsket, og skal heller ikke bli det! Men man kan jo være venner, da, ikke sant? Bra...

Sliter noe grusomt med økonomien. Vet ikke hva jeg skal finne på for å få pengene til å strekke til. Har igrunn ikke sjans til å klare det. Når jeg er alene, kjøper jeg ingenting. Men må jo nesten kjøpe mat til barna da... Og så skal de i bursdag, også trenger de klær, vil drive med diverse fritidsaktiviteter... Skal bli så deilig å jobbe fullt igjen! Da trenger iallefall ikke den økonomien styre så mye av gleden... Tungt å vite at man har x-antall tusen i regninger liggende, også er lønna man fikk for 4 dager siden nesten skrapet, på husleie, billån, telefon, forsikring og strøm... Sukk... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter all surmulinga må jeg bare komme med et forsiktig -hurra-

Hadde satt meg som mål å ha skrevet 1700 innlegg innen utgangen av februar, og *tada*! Har jo passert det allerede, 15. februar!! Nytt mål, 2000 innen februar... Neida, men kanskje 1800?

Må dessuten begrense ordlek-entusiasmen min da, for jeg mener at det er "juks" å drive med slikt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

kjæres storesøster :hjerte:

takk for så utrolig vakre ord i dagboken min,du er utrolig flott.

han fyren som kom hørtes skikkelig ekkel ut.føsj. skulle ha ringt meg vetdu,så hadde jeg komt å banka ham, er flink på det :P

Huff,trist å høre om økonomien. Jeg har det litt likedan. Vi får finne på noe lurt sammen ;) hihi

tulling,kos deg med ordleker du!! rara :ler:

super søster :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-) bustetrollet mitt!

Har vært snarturen innom her, men når barna er hos meg prioriterer jeg ikke å sitte på KG... Har plenty av tid til det når de ikke er her!

Nå har jeg "vasket" dem ut av huset, så nå skinner det i hver en krok :-) . Deilig!

Barna har vinterferie denne uken, men pappaen ville ikke si om de hadde noen planer for uka. Greit nok det, jeg har vel ikke krav på å få vite alt dem driver med, men er det så farlig å si noe da? Jaja...

Strålende vær ute for tiden! Vi har hatt ei skikkelig deilig helg, med aking, grilling og kakao på termos! Masse barn oppi bakkene, og unger som bakser på hele dagen, for å slokne på puten med engang de blir lagt, røde i kinnene! På lørdag hadde vi besøk av naboene, som spiste lørdagsmat med oss om kvelden. Veldig koselig! Er så glad det er hyggelige naboer her, der jeg bodde før(selv om det ikke er så langt unna...) var sikkert naboene hyggelige også, men de holder seg mye for seg selv (litt eldre ektepar).

Nei, nå er vaskemaskina ferdig, så jeg må :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen :-) !

Usj, la meg alt for sent i går!! Teite KG, og teite meg som ikke eier selvdisiplin :-? .

Har ringt eks'en nå, og spurt om å få "låne" mellomstemann til i morgen. De har vinterferie denne uken, men tror ikke faren har noen planer tur. Min datter ble med foreldrene mine på tur på hytta i går, så i dag reiser jeg om gutten min på fjelleet også. Kan bare bli til i morgen, for da har jeg en avtale, og skal på jobb fredag, men det skal bli godt å lufte seg litt! Stå på ski og skli på akebrett, og kose fremfor ovnen om kvelden :P ! Gleder meg veldig :hoppe: !

Må pakke litt, men oppdaget plutselig at jeg ikke har tatt med meg en eneste sekk eller bag da jeg flyttet :o . Usj, orker ikke opp til eks'en for å hente, heller. Skal spørre naboen i stedet, også får jeg gå og kjøpe meg noe når jeg blir rik.

Lurer på hvor lenge dette nydelige været skal holde? Tror det er femte dagen med strålende sol etter hverandre, og det er da ikke helt som det bruker å være... Uansett, er hoppende glad for det jeg da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei søster :)

Nå sitter jeg her i fiskeforkledning,men det ER det lille trollet ditt som er innom ;)

Er hos fisken,og har det riktig så fint.

Liten bytur i går, gøy men slitsomt.

Festlig busstur nedover,skal fortelle om senere! :)

Skjønner at du ikke prioriterer KG når barna er der ja, og det er jo greit,men må jo opplyse om at du er savnet da vet du ;)

Ellers alt fint?

Kos deg disse dagene,det skal jeg!

Stor klem fra lillesøsbustetrollet ditt :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig :hoppe: !! Hadde ikke forventet å høre fra deg på en stund!!

Fint å høre at du koser deg, det unner jeg deg virkelig!

Om en liten stund drar jeg og mellomstemann til fjells, men for min del blir det bare en dagstur, de ringte nemlig fra jobb og spurte om jeg kan komme i morgen, det var visst så mange sjuke. Og selv om jeg hadde gleda meg vedlig til ei natt på fjellet, kan jeg ikke si nei, det har jeg rett og slett ikke råd til. Også er det jo viktig at de vet de kan stole på meg, ønsker jo selvsagt å jobbe der myyye mer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Ser jeg har passert 1900 innlegg, når i alle dager skjedde det??

Hadde det strålende på fjellet! Deilig å være der, alt er så stille rundt en... Fikk en kompis til å hente meg, hadde tenkt å gå, men er redd det hadde tatt flere timer, kaldt og mørkt var det også... Men det tok en time opp til hytta (flinke gutten min som gikk hele veien!!) så jeg har jo fått trimma litt!

Har planer om å lage meg littegranne mat nå, ta opp brød til niste i morgen og så legge meg og lese. Idol, selvsagt, det glemte jeg! Må jo se hvem som går videre der. Var ingen spesielle for meg der i dag, men gøy er det å følge med likevel! Har en drøm om å ta med datteren på finalen i spektrum... Hvis det er der det skal være da? Var vel der i fjor. Kanskje jeg skal prøve å spare litt penger og overraske henne? Får litt bedre råd når jeg begynner å jobbe mer, selv om det føles leeenge til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg fikk til å innom med noen ord og da gjør jeg selvfølgelig det da :kose:

Fint du koste deg med sønnen og fjelltur :) Glad du får jobbe litt mer også,håper det blir så masse som du vil etterhvert.

idolfinale ja, GØY :)

Ha en riktig flott torsdag søs, kjempebustis :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk bustis!

Fikk suremeldinger og suretelefoner fra eks'en i dag. Prøvde å spørre hva det gjaldt, men han bare freste at jeg måtte ta meg i sammen, slutte å være egoistisk. Hva mener du med det da? Lurte selvsagt jeg på. Hva er det nå jeg har gjort? Han ville jeg skulle flytte "hjem" igjen. Nå hadde jeg fått levd livet ( :o ) lenge nok, så nå var det på tide å komme tilbake til den virkelige verden...

Jaja, enkelte har det ikke greit, altså! Spurte han om han savnet meg... -Ikke faen! sa han da... -Hvorfor vil du jeg skal komme hjem igjen da? Og da la gubben på...

Gidder ikke ringe opp igjen, han får bare rase fra seg!

mannfolk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:kose:

Jeg skjønner du blir frustrert,men hev deg over hans barnslige oppførsel og lat som ingen ting. Han som er egoistisk forresten.

Her er det KALDT! brr

Håper ting er fint ellers. Spennende planer for helgen da søs?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helg igjen!

Helt utrolig hvor fort tiden går!! Tenker alltid jeg skal gjøre så mye når ungene er borte, men det blir stort sett ikke noe av det... Har ikke engang lagt på sengene deres etter at jeg tok av sengetøyet på mandag... Jaja, har jo goood tid enda!

Planer for helgen? Vet ikke helt. Dvs, jeg har ingen planer enda, men vet heller ikke om jeg skal gjøre så mye sprell. Ei venninne skal hjem og besøke foreldrene sine som bor her i helga, så kanskje det blir noe turgåing, og gode samtaler :-) .

Men, først må jeg ta oppvasken, som nå har stått siden tirsdag, tror jeg... Forresten, tror kanskje jeg går på besøk til naboen... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet kl 8 i dag, av katta til naboen! Selv om jeg la meg tidlig føles det ut som om jeg var på den festen i går... Urk... Bra jeg ikke har spesielle planer for dagen, så jeg kan ta livet med ro.

Nå skal jeg hoppe i dusjen, så iallefall det er gjort... :roll:

Forresten, da jeg våknet i dag var det skikkelig lyst ute!! Det nærmer seg vår, altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

heisann søster :)

takk for koselig besøk av deg i boken min.

Er kommet hjem nå,og det er veldig deilig :) Sitter i sofaen min,og min skjønne skolepiken kokkelerer på kjøkkenet. Blir nok en rolig kveld,jeg er i en merkelig form i dag, men det er veldig godt å se henne igjen.

håper du får kost deg masse i helgen, og gjort det du skal.

Kjempestor bustis :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :-)

Så lillesøs, du havnet ut på galeien, ja... Jaja, det kunne ha vært verre, trøst deg med det! Selv hadde jeg en utrolig rolig(les: kjedelig) lørdagskveld! Ble en tv/dvd kveld, følte meg som ei gammal kjerring, sitte inne og se på NRK når jeg kunne ha funnet på noe mer gøy...

I går hadde jeg besøk av naboen, og så kom ei venninne innom. Vi gikk en laaang tur i den nydelige sola, og hadde det igrunnen riktig moro! La meg tidlig, selv om det ikke føles slik i dag...

Våkna opp til snø i dag :o ! Nå har det vært knallblå himmel og sol i over en uke, og så plutselig SNØ! Jaja, er igrunnen helt ok, hvis det ikke da skal begynne og regne...

Barna kommer i dag, så jeg driver og fyrer for harde livet så det skal bli varmt på rommene deres til de kommer. parer på strømmen, leste av måleren i dag, og ble gledelig overrasket over at forbruket har gått drastisk ned! Men så har jeg jo spart alt jeg har kunnet også! Men det blir litt rart, for denne måneden har vært den kaldeste hittil, også er det nå jeg har brukt minst strøm...

Skal forresten ta en telefon til sosialkontoret i dag, tror jeg... Har utsatt det lenge nå, men nå er det ingen vei tilbake... Har tatt ut kontoutskrifter, funnet frem regninger og så får jeg se hva dem sier. Har ikke penger til mat, og det er veldig trist nå når barna kommer. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:vinke:

Håper du får en fin uke med barna!

Blir vel ikke så mye å se deg her da,men det er jo forståelig. Kommer til å savne deg da.

Ønsker deg skikkelig gode dager med masse solskinn søs.

Forresten,fint å kunne spare strøm,men pass på så du ikke fryser da.

:kose::klem: :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...