Gå til innhold

Karambas shoppingdagbok


Karamba

Anbefalte innlegg

Så kjedelig at pakken din er stanset i tollen. Ble litt nervøs nå, jeg har jo bestilt crocs til søsteren min i julegave. Håper den ikke blir stanset i tollen, da rekker den jo kanskje ikke frem. :(

Jaja, håper du får den snart. :)

Ja, det er skikkelig surt når den blir stanset i tollen. :sur:

Jeg ringte posten og de som har med fortollinga å gjøre i dag for å be de om å åpne pakken slik at de forhåpentligvis fant en pakkseddel. Selvfølgelig så var det ingen pakkseddel i pakken. Mailet dem for noen dager siden og ba dem sende meg en kvittering der de spesifiserer verdien på varen, og i dag fikk jeg den heldigvis! Så nå får jeg håpe at alt ordner seg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikea er så herlig butikk. Jeg elsker Ikea. Tror nesten jeg må få mannen min med på en tur til Ikea snart. Jeg trenger ringer til å henge gardiner på, og et garderobeskap :)

Du er ikke alene om å elske Ikea. Får aldri nok av den butikken! :)

Synes det er gøy bare å gå å kikke på alle utstillingene for å få nye idèer.

Har aldri klart meg med bare kikkinga da, men... :ler:

Jeg må også huske å få med meg hyller til to av skapene som hører til baderomsinnredningen. Hadde glemt å få med det da vi kjøpte det. Gleder meg til å få alt på plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på Ikea på lørdag, og her er det jeg kommer på til nå som jeg skal handle:

Seng til sønnen vår

Lampe til nattbord, andre gangen sønnen vår har knust den...

Blomsterpotte

Telysholdere, får aldri nok...

Masse telys og talgelys

Lampe, har en fra før, men har lyst på en til som jeg kan bruke som gulvlampe

Kurver til votter, luer, skjerf, osv...

Kuvertbrikker, vil ha sorte

servietter, ikke nødvendigvis disse

gavepapir

Kjenner jeg meg rett, så kommer jeg sikkert hjem med dobbelt så mye av det som jeg egentlig hadde planlagt å kjøpe... :ler:

Glemte å føre opp hvite middagstallerkener på handlelista. Klarte å knuse 5-6 stk i slengen for ei stund tilbake da jeg holdt på å rydde ut av oppvaskmaskinen og skulle sette dem i skapet. Glapp taket... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, lett og gjøre ;)

Vi har akkurat sånn hjemme, men i svart.

Syntes det er så kult, også har vi i små tallerkner og skålene.

Men skålene er jo små og kanten går veldig høyt opp så de passer ikke i oppvaskmaskinen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også skålene, er ganske irriterende at de ikke passer i oppvaskmaskinen. De små tallerkene har vi i limegrønt... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også skålene, er ganske irriterende at de ikke passer i oppvaskmaskinen. De små tallerkene har vi i limegrønt... :)

De limegrønne har vi også. Syntes de er utrolig søte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg elsker limegrønt! Hjemme hos oss så går det i svart, hvitt og stål. Bruker limegrønt på puter og pynt. Frisker litt opp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle slå til nå når det er 10% rabatt på hele sortimentet hos H&M. Synes dette antrekket er så stilig: http://shop.hm.com/shop/do?action=viewtemp..._FASHION&page=5

Har selvfølgelig enda ikke fått inn buksa i den fargen, men skal ihvertfall bestille genseren, beltet og ullsokkene.

Genser

Ullsokker

Vil heller ha dette beltet:

Rødt belte

Nå har de endelig fått inn buksa jeg har ønsket meg lenge! :hoppe:

Bukse

Nå skal jeg ikke bestille noe på leeenge... :)

I går fikk jeg endelig pakken fra H&M! Eneste jeg venter på nå er genseren. Er kjempefornøyd med buksa! :) Fikk også den sorte kimonoen fra V&R. Har ikke prøvd den skikkelig enda, men den så grei ut den. Så denne gangen beholder jeg alt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh jaaa.. jeg også! Den lysekronen er dødsfin og kul :)

Men jeg har ikke egen bopel ennå, så får vel vente litt og se an.. :forvirret:

Men har kjempelyst på den!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karamba, du har samme kåpe som meg, fra HM, rund hals med store knapper (minns å huske at du har rød, jeg har sort). Hvilek skjerf bruker du i halsen?? Har ikke så lyst å bruke skjerf som henger nedover kåpa, da skjules jo de tøffe knappene. Hittil har jeg ordnet det med å stikke skjerfet på innsiden av kåpa, men dette synes jeg blir litt upraktisk..Har du noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det stemmer at jeg har den røde kåpa. Jeg kjøpte dette tørkleet til å ha i halsen. Det varmer ikke så mye, så jeg må få kjøpt meg et til. Tenkte egentlig bare på å kjøpe et sort, helt enkelt skjerf.

Er du fornøyd med kåpa? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg er veldig fornøyd med kåpa. Hadde ikke tenkt å kjøpe meg ny kåpe i år, men fallt helt for den da jeg såg den i vinduet på butikken. Så satt den så pent når jeg prøvde den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Ikea på lørdag, og handlet følgende:

-Seng til sønnen vår

-Stripete sengtøy med dyremotiv og

-sengtøy med korallrev til sønnen vår

-kjøpte også madrass, pute og dyne

-Lampe til nattbord, andre gangen sønnen vår har knust den...

-Blomsterpotte

-Masse telys og talgelys

-Kuvertbrikker, vil ha sorte

-servietter, limegrønne og røde med hvitt hjerte

-gavepapir

-hvite middagstallerkener

-De var utsolgt for telysholderne som jeg skulle kjøpe (ikke krise for jeg har 7 fra før, har knust 2...), så jeg kjøpte denne i stedet.

-fant ikke noen kurver jeg likte

-kunne ikke la vær å kjøpe dette råstilige fatet

-2 bilder som jeg skal ha i gangen

-3 planter

-stekespade

-stekepanne og kasserolle med lokk

-hyller til 2 baderoms-skap

-kleshengere

-skuffedelere til kommoden i garderoben min

Det ble ingen rimelig fornøyelse, nei... :)

Vi sleit litt da vi skulle få plass til alt i bilen. Måtte innom lageret og hente senga, og da måtte vi ta ut en god del av det som var pakket inn i bilen. Reiste med ei venninne og hun hadde kjøpt salongbord, 2 hyller, nattbord og en del stæsj, så det var ganske fullt i stasjonsvogna vår. :ler: I tillegg så klarte vi begge å bli temmelig våte da vi skulle pakke inn i bilen. Selvfølgelig så var det et hull i veien der vi hadde parkert som ingen av oss så. Først plumpet jeg uti med den ene foten også var det venninna mi sin tur. :legrine: Burde ikke være mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åååå! Nå blir jeg så forbanna! Skal til Oslo i helga, også fant vi ut at vi har lyst til å finne på noe på lørdagskvelden. Sjekket litt på nettet på fredag, og så at det var noen få billetter igjen til Team Eckbo. Det hadde jo vært kjempegøy å gått på den forestillinga. Selvfølgelig så streiket pcen i helga, så da fikk jeg ikke kjøpt billetter. Skulle inn å prøve nå, og da var de selvfølgelig utsolgt... :frustrert:

Tenkte ihvertfall at vi skulle teste ut Yayas. Noen som har vært der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg handlet en god del. Ender som regel opp med dobbelt så mye av det en skal ha når en er på Ikea. Men denne gangen så kjøpte jeg omtrent bare det jeg hadde på handlelista, utenom fatet da... :ler:

Og mer shopping blir det i helga...! Planen er julepresanger, men man vet aldri hva man kommer over. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...