Gå til innhold

Karambas shoppingdagbok


Karamba

Anbefalte innlegg

Kom plutselig på at jeg trenger en sort cardigan til kjolen som jeg skal ha på meg på julebordet. Tror ikke det blir så fint med sjal til den kjolen jeg skal ha på meg, dessuten så synes jeg det er litt upraktisk når en spiser og danser osv. Uansett så har jeg den sikkert bare på meg på begynnelsen av kvelden. Blir som regel litt varmere i toppen etter noen drinker... :ler:

Får se om jeg finner noe i helga.

:overrasket: Oj, det trenger nok jeg også! *følger spent med på hva du finner*

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fortsatt verken funnet sorte pumps eller cardigan til julebord. Har kun 4 dager på meg nå, så det begynner å haste litt! Tidlig julebord i år, ja... :forvirret:

Kjøpte et til magedansbelte i helga, er til dattera mi som også er med og trener. Det er så utrolig gøy! Vet jeg har sagt det før, men jeg måtte bare få det ut igjen!! :)

Tror jeg må droppe hele Viktor & Rolf shoppinga. :tristbla:

Har skikkelig dårlig råd for tiden. Forrige helg måtte vi kjøpe ny induksjonstopp til komfyren. Var så uheldig for noen måneder siden da jeg skulle ta ut et krydder fra skapet ovenfor, at det ramlet ned på toppen og lagde ei sprekke. Forrige helg sprakk det enda mer opp, så da hadde vi ikke noe annet valg enn å kjøpe ny.

7 000 kr rett ut... Tenk alt det klær jeg kunne kjøpt for de pengene!

Skikkelig kjipt! :sur:

Må også ha nye vinterdekk og det kommer nok på nærmere 5 000,-. Kjedelig å bruke penger på slike ting...

Ble mye klaging denne gangen... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Takk for besøk i boken min.

Det er utrolig kjedelig når man må ut med så mye penger til absolutt nødvendige, men ekstremt kjedelig ting. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg også en Lòreal Nutribronze bodylotion i helga. Synes det er en grei lotion. Skader ikke med litt ekstra glød i huden til julebordet... :)

Var på Bianco i håp om at de hadde fått inn flere sorte pumps på lørdag, men det var heller dårlig. Fant et alternativ dersom jeg ikke finner noe annet, men disse er ikke så anvendelige som de jeg hadde sett for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til det der med kjedelige utgifter ja. Her er det også begrenset shopping for tida, pengene skal nemlig brukes på noen hvitevarer. Og bil, må vite.

(Men jeg fant endelig vinterskoene mine i helga :sjarmor: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å tenke på hva jeg/vi skal ønske oss til jul. Greit å planlegge i god tid, typisk at en aldri kommer på noe når folk spør...

Ønskeliste:

-Har kjempelyst på denne kjøkkenmaskinen, men den kan jeg nok bare drømme om:kitchenaid-maskin

-mer fornuftig ønske:Electrolux Assistent

-Sko, får    aldri nok av det...

-Tøfler til sønnen vår

-Bodysuit også til vår sønn

-Sengesett i sateng (heter det det?)

-Nattkjole

-Ny mobil

Det var noe av det jeg kom på nå... :)

Fortsetter litt på ønskelista mi:

-Stelton Termokanne

-Brødrister, denne var litt dyr da, men fin var den...

-Sorte støvletter

-Sorte skinnhansker, kunne egentlig tenkt meg noen som er lengre enn disse

-Prikkete tørkle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den Stelton-kanna fikk vi til jul i fjor! Den er kjempefin, og holder godt på varmen. Vi bruker den stort sett bare når vi har gjester, da. Også vurderer jeg å ønske meg en liten hvit en til jul i år som jeg kan ha melk i! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den er kjempefin! Har egentlig ønsket meg den lenge, men har ikke kommet på det når folk har spurt oss om ønsker til jul og bursdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke forlate oss, Miracl3! :klem:

Jeg er så dramaqueen noen ganger :ler: Men er her, og skal bli her. Det kommer jo nye nettsalg, shoppingdager, eventes etc, Og jeg må jo ha med meg dette :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Lurer på om jeg skal gå å prøve disse på Din Sko i dag. Ville egentlig ikke ha med åpen tå, men de var fine og ikke minst billige. Kom også over disse sorte skoene på Bianco, men vet ikke helt om de vil passe til kjolen jeg skal ha på meg. Stilige var de ihvertfall! Tror jeg får ta meg en tur og prøve.

Har bare 2 dager på meg til å finne sko, så det begynner å haste... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte de sorte skoene på Bianco. De var kjempefine på. Har ikke fått prøvd dem til kjolen enda, men må få gjort det senere. Beholder dem dersom de passer til, hvis ikke må jeg ut og finne noen andre senere i dag...

Var en tur innom Vila i går, de hadde fått inn utrolig mange fine kjoler. Synd at jeg ikke skal på flere julebord, eller kanskje ikke.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...