Gå til innhold

Karambas shoppingdagbok


Karamba

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle slå til nå når det er 10% rabatt på hele sortimentet hos H&M. Synes dette antrekket er så stilig: http://shop.hm.com/shop/do?action=viewtemp..._FASHION&page=5

Har selvfølgelig enda ikke fått inn buksa i den fargen, men skal ihvertfall bestille genseren, beltet og ullsokkene.

Genser

Ullsokker

Vil heller ha dette beltet:

Rødt belte

Får ikke klærne før i begynnelsen av desember! Blir lenge å vente... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

DE stövlarna var ju bara SÅÅÅÅ coola.

Jag vägrar titta på de andra länkarna du lagt ut - jag blir bara shoppingsugen :ler:

och det är ingen idé att titta på något annat än skor och accessoarer när man är höggravid.

Men de stövlarna... hmmm... finns de på någon nätbutik kanske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DE stövlarna var ju bara SÅÅÅÅ coola.

Jag vägrar titta på de andra länkarna du lagt ut - jag blir bara shoppingsugen :ler:

och det är ingen idé att titta på något annat än skor och accessoarer när man är höggravid.

Men de stövlarna... hmmm... finns de på någon nätbutik kanske?

Nei, tror ikke Bianco har nettbutikk. Desverre...!

Har kjempelyst på dem selv, men det ser ikke ut som mine lokale Bianco-butikker har tatt dem inn. Hvis ikke så er de utsolgt. Men jeg lever fortsatt i håpet.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tror ikke Bianco har nettbutikk. Desverre...!

Har kjempelyst på dem selv, men det ser ikke ut som mine lokale Bianco-butikker har tatt dem inn. Hvis ikke så er de utsolgt. Men jeg lever fortsatt i håpet.... :)

Men jag kom ju på att de kanske finns här också!

och titta: http://www.bianco.com/shops/default.asp?co...&city=Stockholm

Nu har jag ett mål på måndag! Är ledig på måndag och har jag inte fött barn ännu ska nog Biancobutiken få ett besök :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jag kom ju på att de kanske finns här också!

och titta: http://www.bianco.com/shops/default.asp?co...&city=Stockholm

Nu har jag ett mål på måndag! Är ledig på måndag och har jag inte fött barn ännu ska nog Biancobutiken få ett besök :)

Du må gi tilbakemelding da, dersom du får prøvd dem! Er litt nysjerrig på hvordan dem er på... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sko til sønnen min25. oktober kl 19.00 skal La Redoute halvere prisene i en halvtime:

http://www.frihetx2.com/no/

Lurer på om jeg skal slå til å bestille dette da:

Kjole

Strømpebukse

Lue til dattera mi

Eller skal jeg prøve å være litt økonomisk, og ikke bestille noe i det hele tatt?

Bestiller jeg dette så "sparer" jeg kr 668,- siden det er halv pris, så... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooops! Ble visst litt feil her, linken til skoene skulle selvfølgelig ikke stå først, men etter de andre varene... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karamba, er helt enig i at kjolene er utrolig lekre. Men de krever jammen meg en lekker kropp også.  :forvirret:

(Og en tykk lommebok...)

Och tillfällen att bära dem på! De passar inte riktigt att bära till vardags på kontoret - eller ens på företagsfesten. Jag kanske har fel umgänge som inte blir bjuden på galamiddagar med röda mattor, champagne och läckra klänningar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karamba, er helt enig i at kjolene er utrolig lekre. Men de krever jammen meg en lekker kropp også.  :forvirret:

(Og en tykk lommebok...)

Och tillfällen att bära dem på! De passar inte riktigt att bära till vardags på kontoret - eller ens på företagsfesten. Jag kanske har fel umgänge som inte blir bjuden på galamiddagar med röda mattor, champagne och läckra klänningar...

Ja, jeg er helt enig med dere. Det er ikke hvem som helst som kan bruke de kjolene! Og de er nok for dyre for mi lommebok, desverre...

Men fine var de.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fin byxa! Vill också ha "normal" form och storlek igen för att kunna shoppa kläder...

Nå skal jeg ikke bestille noe på leeenge... :)

leeeenge = 1 uke?

:tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sko til sønnen min25. oktober kl 19.00 skal La Redoute halvere prisene i en halvtime:

http://www.frihetx2.com/no/

Lurer på om jeg skal slå til å bestille dette da:

Kjole

Strømpebukse

Lue til dattera mi

Eller skal jeg prøve å være litt økonomisk, og ikke bestille noe i det hele tatt?

Bestiller jeg dette så "sparer" jeg kr 668,- siden det er halv pris, så... :ler:

Den kjolen var kjempesøt!!

Jeg er slik for tiden at jeg kan ikke bestille, jeg må ha ting NU!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var og kikket litt i butikker i dag sammen med ei venninne. Var innom Bianco en tur og da hadde de jammen ikke fått støvlettene som jeg har siklet på en stund. Kostet 1 300 kr, synes det er litt dyrt, får se når jeg har fått lønn. Prøvde også disse ankelstøvlettene. Var kjempefine, men de hadde selvfølgelig ikke størrelsen min inne.. :grine: Kan jo sette noen av disse på ønskelista til jul, men det er så leeenge til. Vil ha dem nå!

Gikk også en liten tur innom Lene V, en butikk som jeg vanligvis aldri går og kikker i. Har aldri funnet noe der før, men i dag kom jeg over det superlekre blyant-skjørtet med høyt liv. Det var så sinnsykt stilig at jeg tror jeg må innom butikken en tur i morgen for å prøve det... :)

Uff, og jeg som hadde planer om å begynne å kjøpe julepresanger i neste uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har kikket litt på klærne som Viktor & Rolf for H&M kommer med. Lurer litt på om jeg skal kjøpe en kort kjole i denne kolleksjonen. Ser ganske kul ut, men så var det det om den blir brukt da. Og om jeg skal la fornuften seire... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg endelig begynt å trene! Har begynt på magedans og det er så gøy! :hoppe: I den forbindelse så har jeg nettopp kjøpt et magebelte på nettet. Er ikke så lett å få tak i det der jeg bor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg endelig begynt å trene! Har begynt på magedans og det er så gøy!  :hoppe:  I den forbindelse så har jeg nettopp kjøpt et magebelte på nettet. Er ikke så lett å få tak i det der jeg bor...

Magedans er kult, det holdt jeg på med for noen år siden også. Utrolig bra for midjen og holdningen :) Det magebeltet var kjempe fint.

Endret av Miracl3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...