Gå til innhold

Karambas shoppingdagbok


Karamba

Anbefalte innlegg

Fant ut at jeg måtte bare ha en shopping dagbok jeg også! Ble så inspirert av å lese de andre sine dagbøker. :)

Dette har jeg bestilt og mottatt hos H&M i høst:

Grå strikkejakke

Kjempefornøyd med den, men den hårer/loer!

Brun topp

Får aldri nok av disse toppene! Utrolig greie å kombinere med andre ting som f.eks. cardigans og under andre topper.

Kjøpte denne lua forrige helg:

Lue

Disse kjøpte jeg til dattera mi:

Strikkejakke

rosa genser

Denne kjøpte jeg til sønnen min, grei til barnehagen:Grønn fleecebukse

Kommer tilbake med mer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har lenge lurt på å kjøpe denne jakka:

Rød jakke

Da jeg endelig bestemte meg for å prøve den og evt. kjøpe den, så hadde de selvfølgelig ikke flere igjen i min størrelse. Men nå har jeg bestilt den! Kan returnere den dersom den ikke faller i smak. Gleder meg! :hoppe:

Har også bestilt denne buksa:

Smale jeans

Har kjempelyst på dette, men de var desverre utsolgt: :sur:

Bukse

Bluse

Er så utrolig mye fine klær denne høsten....! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere ting jeg har lyst på (kan bli en dyr høst!):

Stripete cardigan

Hadde trengt noen hansker til den røde jakka som jeg har bestilt:

Sorte skinnhansker

Ankelboots

eller disse:

Sorte ankelboots

Sorte støvletter

Støvletter med snøring

Ny lommebok hadde jeg også trengt, synes denne er søt:

Rød lommebok

Kul veske

Hadde jeg bare vært rik... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har planer om å reise på Ikea i slutten av måneden. Skal kjøpe ny seng til sønnen min på 2,5 år. Denne senga skal vi kjøpe:

Seng

Har flere møbler i Mammut-serien, så jeg tror den skal passe fint inn på rommet hans.

Når jeg først skal på Ikea, så blir det sikkert en del handling utenom og. Har denne lampa over spisebordet, men lurer på å kjøpe en til som jeg kan bruke som stålampe:

Lampe

Trenger et par kurver til å ha luer, votter, skjerf osv. i. Noe lignende disse:

Kurv

Trenger også nye kuvertbrikker, vil ha de i sort:

Kuvertbrikke

Blir sikkert en del impulshandling også, som det alltid gjør når jeg skal på Ikea... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har funnet ut at jeg må kjøpe meg en sort veske, siden jeg har bestilt meg rød jakke. Har nesten bare brune vesker, begynner å bli litt lei av de...

Kanskje jeg skal ta meg en liten runde etter jobb i dag.

Venter også på pakke fra Alternative Beauty denne uka. Er litt spent siden det er første gang jeg bestiller fra dem. Har bestilt følgende:

Redken shampoo

Redken Balsam

Mye fint hos H&M for tiden:

Stilig antrekk

Sort og hvitt

Jakken som jeg venter på...

Bluse og skjørt

Rødt belte

Veske

Om jeg bare hadde vært rik... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser jeg virkelig frem til å få lønn, og det er hele 1,5 uke til...!! :tristbla:

Nettopp derfor er det jo så enkelt å handle litt på nettet, er bare så kjedelig når regningen kommer...

Gikk ganske hardt utover shoppe-budsjettet Praha-turen vi var på for 3 uker siden, men det var verdt det!! :)

Kjøpte nylig dette til sønnen min:

Sjefen-genser

Emil-skjorte

Har også lyst å kjøpe disse:

Lillebror-genser

Langlue

Har mye søtt hos MiniMe! :)

Har leeenge ønsket meg denne kaffemaskinen:

Espressomaskin

Bare så synd at den er så dyr...! Har ikke samvittighet til å bruke så mye penger på noe så ufornuftig, selv om fristelsen har vært der en del ganger. Får ønske meg penger til bursdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg den etterlengtede pakken fra H&M!! :-D Den røde jakka var kjempefin! De sorte jeansene var også greie. Litt trange, men regner med at de utvider seg etterhvert... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fant jeg meg endelig en sort veske! :) Kjøpte den på Vero Moda, greit at de har så rimelige vesker der for da kan en bytte dem ut litt oftere.

Kjøpte meg også en silke-aktig kjole/topp i 50-talls stil som en kan ha over bukser/tights. Kjempe-stilig! Kjøpte den på H&M. Finner ikke bilde av den på nettet, men den er sort og hvit mønstrete og inntil-sittende. Litt vanskelig å forklare...

Er også på jakt etter sorte ankelboots, men har ikke funnet noen til nå. Ser mange fine på nettet, men synes ikke alle ser like fine ut når jeg prøver dem. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal kjøpe meg støvler. Har lyst på noen støvler som er litt høye, gjerne i noen friske farger. Har faktisk hatt planer om dette ganske lenge, men jeg ender som regel opp med noen annet som ikke er fullt så praktisk.

Kom nettopp over noen søte tøfler som jeg lurer på om jeg skal bestille:

Tøfler

Prøvde forresten disse på DinSko i går:

Røde sko

Var kjempetøffe, men synes ikke rødfargen var like fin som på bildet. Den skulle vært litt rødere etter min smak. Synes den ble litt for blass...

Kunne tenkt meg en hatt også nå når det går mot vinter, men jeg føler ikke at jeg kler det så godt. Er nok sikkert bare vanen da. Synes denne er fin:

Hatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde forresten disse på DinSko i går:

Røde sko

Var kjempetøffe, men synes ikke rødfargen var like fin som på bildet. Den skulle vært litt rødere etter min smak. Synes den ble litt for blass...

De var kjempekule på bildet iallefall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De var kjempekule på bildet iallefall!  :)

syns også det!

kanskje jeg skal ta en tur innom for å se på de :sjenert:

Ja, jeg synes også det. Hadde egentlig bestemt for å kjøpe dem utifra hvordan de så ut på bildet. Men som sagt så var ikke fargen lik som på bildet. Men det kan jo være at dere synes de er fine for det da... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kul veske

Hadde jeg bare vært rik... :)

Sånn vese hadde jeg i brun.

Utrolig fin, men den ble ødelagt rett etter jeg kjøpte den.

Glidelåsen bare dumma seg, og hanka røk :(

Fikk tilgodelapp, men de sa de ikke fikk den inn i brun igjen.

Men hvis noen ser den i brun så si ifra!

Så kan jeg spørre om butikken (lulu´s) kan ta den inn, så kan jeg kjøpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sånn vese hadde jeg i brun.

Utrolig fin, men den ble ødelagt rett etter jeg kjøpte den.

Glidelåsen bare dumma seg, og hanka røk :(

Fikk tilgodelapp, men de sa de ikke fikk den inn i brun igjen.

Men hvis noen ser den i brun så si ifra!

Så kan jeg spørre om butikken (lulu´s) kan ta den inn, så kan jeg kjøpe :)

Utrolig kjedelig når sånt skjer! Har kjøpt altfor mange vesker der foret har blitt ødelagt kun etter et par gangers bruk... :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm!

Her hoppe glidelåsen av 2.dagen, men jeg fant ikke kvitteringen så jeg tenkte at jeg ikke kunne gjøre noe med det.

Og at smbo fikk fisket den, men det hoppet stadig av.

Men da jeg leverte den, etter hanka var ødelagt var de kjempehyggelige og jeg valgte tilgodelapp siden jeg må ha veske, og da vil jeg det ikke bruke de opp på drit.

Var så irriterende, hadde jeg bare levert den inn med en gang hadde de sikkert hatt den i brun :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å tenke på hva jeg/vi skal ønske oss til jul. Greit å planlegge i god tid, typisk at en aldri kommer på noe når folk spør...

Ønskeliste:

-Har kjempelyst på denne kjøkkenmaskinen, men den kan jeg nok bare drømme om:kitchenaid-maskin

-mer fornuftig ønske:Electrolux Assistent

-Sko, får aldri nok av det...

-Tøfler til sønnen vår

-Bodysuit også til vår sønn

-Sengesett i sateng (heter det det?)

-Nattkjole

-Ny mobil

Det var noe av det jeg kom på nå... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...