Gå til innhold

Karambas shoppingdagbok


Karamba

Anbefalte innlegg

Kunne tenkt meg denne veska, synes den er så kul! Kunne egentlig tenkt meg den i sort, men den fargen skulle de visst ikke ta inn. Vet jeg har sett den på en svensk nettside i sort, men fikk beskjed om at Sverige har visst mye større sortiment enn Norge. Irriterende! :sur:

Har nettopp kjøpt meg rød jakke, og da er det jo litt dumt å ha rød veske også... Men jeg kan jo bruke den til andre jakker. Hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kunne tenkt meg denne veska, synes den er så kul! Kunne egentlig tenkt meg den i sort, men den fargen skulle de visst ikke ta inn. Vet jeg har sett den på en svensk nettside i sort, men fikk beskjed om at Sverige har visst mye større sortiment enn Norge. Irriterende! :sur:

Har nettopp kjøpt meg rød jakke, og da er det jo litt dumt å ha rød veske også... Men jeg kan jo bruke den til andre jakker. Hmm...

Jeg har den, og bruker den masse :) Go for it girl :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal kjøpe dette (også) hos La Redoute i kveld:

Topp

Truse

Cardigan

Synes det var ganske søtt! :)

Har mine tvil om jeg kommer inn på nettsiden deres i kveld, virker som det har vært ganske stor pågang i hele dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg endelig fått lønn! Var og shoppet litt etter jobb.

Var bl.a. innom Sparkjøp og kjøpte ullundertøy til dattera mi, er vel det eneste jeg handler der og...

Deretter kjøpte jeg noen kjempefine ankelboots i sort på Bianco.

Kjøpte også en kjempekul sort portemonnè der.

Var en snartur innom H&M, og da fant jeg ut at de hadde str min inne av denne blusen som jeg har hatt lyst på kjempelenge.

Kjøpte også 3 par knesokker på Lindex.

Også var det La Redoute-salget da, kjøpte følgende:

-Topp

-Truse

-Strømpebukse

-Lue til dattera mi

-Sko til minsten

-Genser til min kjære

-Joggebukse til min kjære

Så fornuften seiret faktisk i kveld, kjøpte ikke alt som jeg hadde planer om...

Er svært fornøyd med dagen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frk. Grønn
Nå har jeg endelig fått lønn! Var og shoppet litt etter jobb.

Var bl.a. innom Sparkjøp og kjøpte ullundertøy til dattera mi, er vel det eneste jeg handler der og...

Deretter kjøpte jeg noen kjempefine ankelboots i sort på Bianco.

Kjempefine ankelboots! De likte jeg, og jeg liker sjelden ankelboots, så det sier vel litt, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes den er passe stor, ikke for stor, ikke for liten. Men dette er en smaksak :)

Er det sånn at man får plass til den nødvendige og litt til?

Har nemlig så lyst på rød vese, men enten er de gedigne eller bittesmå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemte meg for å bestille den røde veska i dag, men da va de selvfølgelig utsolgt! :frustrert:

Typisk! Satser på at de får den inn igjen....

Tenkte jeg skulle se om jeg finner noen sorte pumps i helga. Trenger de til kjolen jeg skal ha på meg på julebordet om 2 uker. Ekspeditøren på Bianco sa at de får inn masse sorte pumps fremover, så forhåpentligvis finner jeg noen. Ikke nødvendigvis på Bianco da, men jeg synes de har mye fint der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg nettopp vært ute og kjøpt meg ny leppestift. Kjøpte en i Clarins som heter Lip Colour Tint i fargen Raisin (nr. 11). Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive fargen; litt mørk rød/brun. Fin er den ihvertfall! Så nå er jeg snart klar til julebord-sesongen! :sminkedokke:

Mangler bare sko... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boianco har masse fine sko, ikke vanskeig å finne noe der nei ;)

Ellers så har dna veldig mange sko for julebordsesongen :)

Lille vinkel sko har også en del fint for tiden :)

Takk for tipsene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I helga var jeg fornuftig! Det eneste jeg shoppet var 2 ullbodyer til sønnen min og 1 foundation... :ler:

Var og så etter sorte pumps på Bianco, men de hadde fortsatt ikke fått inn noen som jeg likte. Skal sjekke DNA senere i uka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært ute og shoppet litt i lunsjen. Kjøpte en kjempefin, lang

v-genser i gull og et sort belte med litt gull på som jeg skal ha utenpå genseren.

Kjøpte også en Clarins leppestift som er mer til hverdagsbruk.

Fornøyd med dagens handel! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk forhåndskatalogen fra H&M for et par dager siden. Synes det var masse fint der, jeg! Flere kjoler, topper og en jakke jeg kunne tenkt meg. Tror ikke jeg bestiller enda, synes det er litt tidlig å tenke på vår/sommer-klær allerede...

Var ute og kjøpte votter til minsten i går, synes jeg var flink som ikke var innom en eneste kles-butikk utenom... :ler:

Tenkte jeg skulle se en av dagene om jeg finner meg noen lange, sorte skinnhansker. Kunne egentlig ha ønsket meg det til jul da, men jeg vil ha det nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag fikk jeg pakken med magedans-beltet mitt! Er kjempefornøyd med det, så nå gleder jeg meg til søndag! :hoppe:

Håper jeg får pakken fra La Redoute i helga. Den er ihvertfall sendt, så får vi se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle se en av dagene om jeg finner meg noen lange, sorte skinnhansker. Kunne egentlig ha ønsket meg det til jul da, men jeg vil ha det nå! :)

Hvis du bor i kr.sand så finner du noen på lulu´s

Der har de lange og korte i røde eller sorte :)

Vedlgi fine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bor i kr.sand så finner du noen på lulu´s

Der har de lange og korte i røde eller sorte :)

Vedlgi fine

Takk for tipset, men jeg bor ikke i Kristiansand. Bor på Vestlandet... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom plutselig på at jeg trenger en sort cardigan til kjolen som jeg skal ha på meg på julebordet. Tror ikke det blir så fint med sjal til den kjolen jeg skal ha på meg, dessuten så synes jeg det er litt upraktisk når en spiser og danser osv. Uansett så har jeg den sikkert bare på meg på begynnelsen av kvelden. Blir som regel litt varmere i toppen etter noen drinker... :ler:

Får se om jeg finner noe i helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...