Karamba Skrevet 9. november 2006 Forfatter #81 Del Skrevet 9. november 2006 Tror dere ikke at PC-skjermen vår røyk i går!! Så typisk at det skal skje på denne tiden av året når det er nok av andre utgifter... Har hatt planer om å kjøpe ny PC ganske lenge nå, men vi hadde håpet av vi kunne drøye det til nyåret ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 9. november 2006 Forfatter #82 Del Skrevet 9. november 2006 Var nettopp innom H&M en tur. Kom over en stilig sort konvolutt-veske, men jeg lit vær å kjøpe den. Nå er jeg veldig i tvil om jeg skal kjøpe den allikevel. Den kostet bare 129 kr da, så den var jo ikke dyr heller, men jeg prøver å være litt økonomisk. Skal på julebord i morgen, så det hadde matchet bra med sammen med resten av antrekket med den veska... Har en annen stilig rød veske da, men så skal jeg ikke ha noe annet rødt på meg så da blir det kanskje ikke så fint allikevel. Uff, klarer ikke å bestemme meg jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 10. november 2006 Forfatter #83 Del Skrevet 10. november 2006 Også var det La Redoute-salget da, kjøpte følgende: -Topp -Truse -Strømpebukse -Lue til dattera mi -Sko til minsten -Genser til min kjære -Joggebukse til min kjære ← I går fikk jeg endelig La Redoute pakken som jeg har ventet så lenge på. Er faktisk fornøyd med alt! Tror jeg skal stikke innom Bianco i dag etter jobb. Nå klarer jeg ikke å bestemme meg for om jeg skal beholde skoene jeg kjøpte. De passet fint til kjolen, men jeg lurer litt på om jeg skal bytte dem til røde pumps. Også kan jeg ha rød veske til. Kjolen jeg ska ha på meg går i sort, grått og hvitt. Det er så typisk meg å ombestemme meg i siste liten.... Må også kjøpe et perlekjede og strømper. Nå har jeg kjøpte flybillett til Oslo den første helga i desember. Har planer om å kjøpe julepresanger og litt klær til meg selv. Må ihvertfall en tur innom Zara, er litt spent på hvordan den butikken er i forhold til den som vi var på i Praha i høst. Tror jeg må prøve å begrense shoppinga til da, for pengene kommer nok til å fyke den helga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 10. november 2006 Forfatter #84 Del Skrevet 10. november 2006 Jeg må også se på belysning til badet i løpet av helga. Vi holder på å pusse opp badet, og på mandag kommer rørleggeren og kobler til den nye vasken og dusjen. Gleder meg til å ta det i bruk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 10. november 2006 Forfatter #85 Del Skrevet 10. november 2006 Jeg beholder skoene. Skal ikke være lett... Var nettopp ute å kjøpte meg perlesmykke, armbånd og øredobber. Kjøpte også en sort hårbøyle, så nå er jeg endelig klar til julebordet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 10. november 2006 #86 Del Skrevet 10. november 2006 Var hos zara jeg når jkeg var i oslo, og jeg var skuffet Jeg hadde gledet meg, kanskje for mye da siden jeg hadde hørt så mye bra om zara. Var ikke der så lenge for jeg måtte innom alle butikkene i bogstad veien, og je hadde litt over en time, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 10. november 2006 #87 Del Skrevet 10. november 2006 Så bra! De skoene er jo dødsfine Har prøvd de på, ikke så bra p åmeg, for jeg vet ikke hva jeg skal bruke d til, men fine er de! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 10. november 2006 Forfatter #88 Del Skrevet 10. november 2006 Var hos zara jeg når jkeg var i oslo, og jeg var skuffet Jeg hadde gledet meg, kanskje for mye da siden jeg hadde hørt så mye bra om zara. Var ikke der så lenge for jeg måtte innom alle butikkene i bogstad veien, og je hadde litt over en time, hehe. ← Ja, jeg har hørt det er mange som er skuffet over Zara. Det er jo typisk det når de først kommer til Norge så er det en butikk som ikke kan måles mot de andre Zara-butikkene rundt omkring i Europa. Jeg ble faktisk skuffet over den som var i Praha også, men det var nok fordi jeg hadde så store forventninger til Zara. De hadde mye fint, men hadde trodd at jeg skulle finne mer der... Men uansett, så tar jeg meg nok en tur når jeg er i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 10. november 2006 #89 Del Skrevet 10. november 2006 Hva slags sko snakker vi om her Zara i Bogstadveien er helt ok, syntes de har mye pent tøy, særlig finner jeg mye jobbklær der- Har en jobb med kleskode, og ofte innebærer de dressbukser eller skjørt eller kjoler. Ofte er det ulike temar som svart/hvit etc ved ulike events. Da syntes jeg Zara er super. Kookai og Steen og Strøm pluss Mango burde du også ta en tur innom når du først er her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 11. november 2006 Forfatter #90 Del Skrevet 11. november 2006 Disse skoene var det jeg snakket om. Brukte de på julebordet i går. Veldig fornøyd med de. Takk for tipsene! Pleier som regel å ta en tur på Mango når jeg er i Oslo, men jeg har ikke vært på Kookai før så den skal jeg sjekke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 11. november 2006 #91 Del Skrevet 11. november 2006 Disse skoene var det jeg snakket om. Brukte de på julebordet i går. Veldig fornøyd med de. Takk for tipsene! Pleier som regel å ta en tur på Mango når jeg er i Oslo, men jeg har ikke vært på Kookai før så den skal jeg sjekke... ← Utrolig fine sko Kookai er et must, liten butikk men med masse smart tøy. Hadde du det gøy på julebord? Jeg skal også snart på julebord, så det må jeg finne kjole til. Tema i år er Las Vegas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 12. november 2006 Forfatter #92 Del Skrevet 12. november 2006 Ja, hadde det kjempegøy på julebord på fredag! Maten svarte til forventningene og stemningen var på topp. Danset nesten hele kvelden... Er glad for at jeg beholdt skoene, og kjolen som jeg kjøpte på Zara i Praha var perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 12. november 2006 Forfatter #93 Del Skrevet 12. november 2006 I går kjøpte vi lamper til det nyoppussede badet vårt. Så nå holder samboeren på med å henge dem opp. Gleder meg sånn til å ta badet i bruk. Mangler bare listene nå, og de håper vi snekkeren får hengt opp i morgen. Etter å ha montert baderomsinnredningen oppdaget vi at vi ikke hadde hyller til noen av skapene, så nå haster det virkelig med den Ikea-turen. Satser på å ta en tur neste helg. Hadde vært greit å få kjøpt ny seng til minsten også. Men så var det de pengene da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 12. november 2006 Forfatter #94 Del Skrevet 12. november 2006 Klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg skal shoppe noe når V&R blir lagt ut på nettet i natt. Burde egentlig ikke gjøre det, dersom jeg skal være økonomisk. Men jeg tviler på at jeg klarer å holde meg unna. Synes det var så mange fine kjoler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 12. november 2006 Forfatter #95 Del Skrevet 12. november 2006 Ja, nå har jeg ihvertfall skrudd pcen på til V&R blir lagt ut på nettet. Klarte ikke å holde meg unna, nei! Men det virker som det er stor pågang allerede, synes det går utrolig treigt på siden deres... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 13. november 2006 Forfatter #96 Del Skrevet 13. november 2006 Det ble faktisk ikke noe shopping på meg i natt da V&R ble lagt ut på nettet. Hadde lagt flere plagg i handlekurven, men så ombestemte jeg meg i siste liten. Fant ut at jeg rett og slett ikke hadde råd... Kommer kanskje til å treige på det i ettertid, men jeg tror det var like greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 13. november 2006 #97 Del Skrevet 13. november 2006 Det ble faktisk ikke noe shopping på meg i natt da V&R ble lagt ut på nettet. Hadde lagt flere plagg i handlekurven, men så ombestemte jeg meg i siste liten. Fant ut at jeg rett og slett ikke hadde råd... Kommer kanskje til å treige på det i ettertid, men jeg tror det var like greit. ← Det er en ganske fantastisk følelse å ta slike valg noen ganger Jeg handlet først alt jeg kom over, så begynte jeg å kaste ut ting fra shoppingbagen. I dag tror jeg at skal fjerne den sorte trendcoaten fra bestillingen min. Trenger egentlig ikke en trendcoat som jeg ikke kan bruke før til våren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 13. november 2006 Forfatter #98 Del Skrevet 13. november 2006 Måtte bare sjekke om det var noe igjen av V&R kolleksjonen på nettet, og det var det faktisk! Klarte ikke å dy meg, så jeg bestilte den sorte kimonoen. Den var utrolig lekker! Har lenge ønsket meg en slik. Får den i slutten på november, så nå har jeg noe å se frem til... Leste igjennom V&R-tråden før jeg bestilte, og godt var det ellers hadde jeg ikke fått med meg rabatten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 13. november 2006 Forfatter #99 Del Skrevet 13. november 2006 I går kjøpte vi lamper til det nyoppussede badet vårt. Så nå holder samboeren på med å henge dem opp. Gleder meg sånn til å ta badet i bruk. Mangler bare listene nå, og de håper vi snekkeren får hengt opp i morgen. ← Selvfølgelig så sprakk glasset på den ene lampa da vi skulle henge den opp i går. Må levere den tilbake i dag og få ny... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 14. november 2006 Forfatter #100 Del Skrevet 14. november 2006 Orket ikke å gå ut i det sure været i går for å returnere lampa, utsatte det til i dag. Mye koseligere å sitte foran den gode, varme peisen og lese i Det Nye. Må også kjøpe maling til baderomsvinduet, det så plutselig så gult ut etter at vi har fått lyse vegger... Kanskje jeg skal trene litt magedans hjemme i dag, inspirert av ukeplanen til Miracl3. Føler det blir litt lite med kun 1 dag i uka... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå