Karamba Skrevet 14. november 2006 Forfatter #101 Del Skrevet 14. november 2006 Kanskje jeg skal trene litt magedans hjemme i dag, inspirert av ukeplanen til Miracl3. Føler det blir litt lite med kun 1 dag i uka... ← Har tenkt på det ganske lenge da, men det blir liksom ikke helt det samme hjemme som på trening... Men det er vel kanskje en vanesak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 15. november 2006 #102 Del Skrevet 15. november 2006 Har tenkt på det ganske lenge da, men det blir liksom ikke helt det samme hjemme som på trening... Men det er vel kanskje en vanesak. ← Det blir en vanesak, som gir deg energi på sikt Lykke til, og fortell meg hvordan det går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 15. november 2006 Forfatter #103 Del Skrevet 15. november 2006 Det ble ikke så mye trening i går, nei... Har utsatt det til i dag. Gikk heller på besøk til ei venninne. Må skjerpe meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 15. november 2006 #104 Del Skrevet 15. november 2006 Det ble ikke så mye trening i går, nei... Har utsatt det til i dag. Gikk heller på besøk til ei venninne. Må skjerpe meg! ← Sosiale ting er de mest spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 15. november 2006 Forfatter #105 Del Skrevet 15. november 2006 Klarte ikke å holde meg borte fra nettbutikken til H&M i dag, måtte inn for å se om det var kommet noe nytt inn... -Synes dette antrekket var så lekkert. Utrolig fin bluse! -Har fått dilla på portemonnèer -Kunne også tenkt meg denne vesten, stilig med bluse under Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sille Skrevet 15. november 2006 #106 Del Skrevet 15. november 2006 Er det blitt noe trening på deg i dag da, Karamba? Forresten fine antrekk du har funnet frem til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 15. november 2006 #107 Del Skrevet 15. november 2006 Klarte ikke å holde meg borte fra nettbutikken til H&M i dag, måtte inn for å se om det var kommet noe nytt inn... -Synes dette antrekket var så lekkert. Utrolig fin bluse! -Har fått dilla på portemonnèer -Kunne også tenkt meg denne vesten, stilig med bluse under ← Flotte klær Jeg har også lyst på den vesten , men portmone har jeg i rødt åleskinn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 16. november 2006 Forfatter #108 Del Skrevet 16. november 2006 Er det blitt noe trening på deg i dag da, Karamba? Forresten fine antrekk du har funnet frem til ← Nei, det ble dårlig med trening i går og. Vi holder på å pusse opp badet, og det eneste som gjenstår nå er et par lister som må monteres og vinduet som skal males. Så i går stod jeg å malte vinduet på badet, for målet er å få badet klart til helga. Er så lei av å gå å dusje hos andre... Men i dag må jeg få trent litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 16. november 2006 Forfatter #109 Del Skrevet 16. november 2006 Flotte klær Jeg har også lyst på den vesten , men portmone har jeg i rødt åleskinn ← Ja, jeg har faktisk 2 andre portemonnèer selv, 1 som er sort i skinn og en mønstrete som jeg kjøpte på H&M for et par år siden. Men den var så fin, og så får jeg aldri nok. Er litt hekta på vesker og nå portemonnèer. Har utrolig mange vesker. Samboeren rister bare på hodet hver gang jeg kommer hjem med en ny. Sko får jeg heller aldri nok av... Tror jeg må bestille den blusen, men jeg klarer ikke å bestemme meg helt for hvilken farge jeg vil ha den i. Den var utrolig fin i grønn, men vet ikke om jeg kler den fargen så godt. Kan jo se om jeg finner den i butikken, så jeg får prøvd den. Har også lyst på vesten, men jeg tror jeg venter til jeg har vært i Oslo. I tilfelle jeg finner mye fint der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 18. november 2006 Forfatter #110 Del Skrevet 18. november 2006 Det ble litt shopping i dag og, ja: -Sort, bredt midjebelte fra Vero Moda -Hodeskalle-smykke i gull med langt kjede fra H&M -Armbånd i gull med hodeskaller på -Blankt dusjforheng med sorte prikker til det nyoppussede badet Fornøyd så langt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 18. november 2006 Forfatter #111 Del Skrevet 18. november 2006 Var forresten innom flere H&M butikker for å se om de hadde den silkeblusen som jeg nevnte tidligere. Selvfølgelig så var de utsolgt i alle fargene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 19. november 2006 Forfatter #112 Del Skrevet 19. november 2006 Nå har jeg ventet i snart 2 uker på 2 magedansbelter som jeg har bestilt til dattera mi og ei venninne. På fredag fikk jeg brev fra posten om at pakken var blitt stoppet i tollen og at de måtte ha min fullmakt til at pakken kan åpnes osv.. Den har sikkert blitt stoppet fordi total-summen inkl frakt er på over 200 kr, men det går vel greit når de får se pakkseddelen som forhåpentligvis ligger inni pakken. Innholdet har kun en verdi på $20, og i ordrebekreftelsen som jeg fikk fra dem så står kun total-beløpet inkl frakt så det hjelper ikke så mye om jeg legger den ved. Har sendt dem mail, så jeg får håpe at de er kjappe med å svare. Men så utrolig irriterende fordi det tar så mye lengre tid før jeg får pakken! Hadde håpet på at vi hadde fått alt til i dag slik at de kunne ta i bruk beltene til treninga i kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 19. november 2006 #113 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg digger shoppingdagboka de. Vi er nok ganske forkjellige presoner men du plukker ut mye fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 20. november 2006 Forfatter #114 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg digger shoppingdagboka de. Vi er nok ganske forkjellige presoner men du plukker ut mye fint! ← Så fint å høre at noen synes det! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 20. november 2006 Forfatter #115 Del Skrevet 20. november 2006 Var inne og sjekket status på pakken som jeg venter fra H&M, og pakken ble sendt den 17.11. Så forhåpentligvis så har jeg den en av de nærmeste dagene! Gleder meg! Da vi var på magedanstrening i går så hadde instruktøren med seg en haug med magedansbelter som vi hadde muligheten for å kjøpe. Dattera mi fant seg et nydelig lyslilla som passet henne perfekt. Hun er ganske tynn så jeg har en mistanke om at det som jeg har bestilt til henne på nettet er for stort. Derfor så ga jeg etter og hun fikk kjøpt det. Det kostet kun 100 kr så det var ikke en formue. Er jo greit å ha et i reserve og da... Har ikke de store shoppingplanene denne uka. Skal snart til Oslo, så jeg drøyer de store innkjøpene til da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 20. november 2006 #116 Del Skrevet 20. november 2006 Gøy å venta på HM-pakke Forhåpentlegvis får me den begge i morgon Kva funksjon har eit magebelte? Er det berre for at det ser ekstra fint ut, eller har det ein anna funksjon også? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 20. november 2006 Forfatter #117 Del Skrevet 20. november 2006 Kva funksjon har eit magebelte? Er det berre for at det ser ekstra fint ut, eller har det ein anna funksjon også? :klø: ← På magebeltene så er det masse mynter som lager lyd når en danser, og det er vel noe av hensikten. Også er det nok for pynten, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 22. november 2006 Forfatter #118 Del Skrevet 22. november 2006 Skal på Ikea på lørdag, og her er det jeg kommer på til nå som jeg skal handle: Seng til sønnen vår Lampe til nattbord, andre gangen sønnen vår har knust den... Blomsterpotte Telysholdere, får aldri nok... Masse telys og talgelys Lampe, har en fra før, men har lyst på en til som jeg kan bruke som gulvlampe Kurver til votter, luer, skjerf, osv... Kuvertbrikker, vil ha sorte servietter, ikke nødvendigvis disse gavepapir Kjenner jeg meg rett, så kommer jeg sikkert hjem med dobbelt så mye av det som jeg egentlig hadde planlagt å kjøpe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 22. november 2006 #119 Del Skrevet 22. november 2006 Så kjedelig at pakken din er stanset i tollen. Ble litt nervøs nå, jeg har jo bestilt crocs til søsteren min i julegave. Håper den ikke blir stanset i tollen, da rekker den jo kanskje ikke frem. Jaja, håper du får den snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 22. november 2006 #120 Del Skrevet 22. november 2006 Ikea er så herlig butikk. Jeg elsker Ikea. Tror nesten jeg må få mannen min med på en tur til Ikea snart. Jeg trenger ringer til å henge gardiner på, og et garderobeskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå