Gå til innhold

Snikkelora`s periodiske turboheisbok


Gjest snikkelora

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest snikkelora

Nja, veit ikke helt jeg. Ho er/var egentlig ei av mine beste venner.. Har merka at ho hav vært litt "rar" i det siste, men... Ho har kjæreste (gutt) mede har avtale med han at det er ok med jente sex :overrasket: og jeg, eh, synes bare det er rart :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snikkelora

Nå har vi fått bytta varmekoben til det store akvariet. Den som fulgte med holt brae i 3 mnd :sur: men vi fikk heldigvis ny. Kjipt å kjøre 20 mil bare for dette, men må man så må man

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest snikkelora

Soverommet ser ikke ut, det gjør vel strengt tatt ikke resten av huset heller :sjenert: Har vasket en maskin med klær og brettet det som hang på stativet. Jeg tror jeg blir gal av rot, klær og hundeleker :sur: nei, jeg vil bare bli frisk og ikke minst at manne skal bli frisk. Er jo idioti på høyt nivå at to i dårlig form flytter sammen :frustrert:

Nåja, tror ikke noe som er "friske" hadde orket å bo med meg heller da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snikkelora
Jeg må si jeg ble fryktelig nysgjerrig på den kvinnelige beileren din...du må fortelle mere :legrine:

God bedring til dere begge :klem:

Nja, er ei vennine som hjeg har kjent i 3-4 år. Ho er bifil og har hatt bare guttekjærester så lenge jeg har kjent henne.. Men hun er kunn sammen med gutter som gir henne lov til å sex med andre jenter :sjenert: Også har hun bestemt seg for at jeg er den hun vil ha sex med :overrasket:

Også lurte hun på om ikke hun skulle droppe typen, for hun bodde jo i nærheten av meg nå :overrasket:

Vel, har ikke møtt ho på en stund. Jeg har vel fått litt noja.. Spess siden jeg har merket at jeg tiltrekkes av jenter. Vil så absolutt ikke utforske det, for jeg er jo gift!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj...dilemma...vel, gutt eller jente; Du gjør klokt i holde deg unna...utroskap er utroskap uansett kjønn...

Men klart jeg skjønner at du får litt panikk om du er nysgjerrig på den "andre siden"...det er ikke noe du har prøvd, om jeg forstår deg riktig....

Du får be henne holde fingrene unna deg :ler:

Håper du får en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...