Gå til innhold

Snikkelora`s periodiske turboheisbok


Gjest snikkelora

Anbefalte innlegg

Gjest snikkelora

Da er rullestolen på plass og bikkja har roa seg. Så nå er det bare å krsse fingrene for at mannen kommer hjem tidsnok til at jeg kommer meg avgårde til min avtale. Skulle så gjerne hatt 2 biler, men det blir vel ikke aktuellt før jeg begynner å jobbe igjen. Har i alle fall INGEN planer om å være uføretrygded hele livet! Da kommer jeg til å gå på veggen! Skjønner bare meg ikke på folk som ikke VIL jobbe :forvirret:

Endret av snikkelora
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest snikkelora

:klem: Tilbake

Jepp, nå mangler jeg bare puta mi så er jeg ferdig pakket. Begynner å bli skikkelig nervøs nå, men det hører vel med...

Kjem til å savne Kg ja :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest snikkelora

Joda, vi dro for å legge meg inn i går. Men vi begge ble vel en smule overrasket.. Det var totalt kaos og det lå folk i gangene. Vi bar der klokka 10 (som avtalt) og vi måtte vente først 1 time før en avc de annsatte komm for å snakke med oss. Hun bablet i vei om overfyllt avdeling og få på jobben, og det "beste" av allt; vi måtte vente til klokken halv 3 for å få snakke med psykologen.. Ca kvart på 3 kom han, og igjen får jeg høre om at de ar allt for mange på posten og at de var få på jobb (i går kveld skulle det være 4 på jobb og 22 pasienter!)Videre da dem at de kunne støtte meg 100%, for de var for mange innlagte der, men at de skulle gjøre så godt de kunne.. Vel enden på visa ble at jeg takket for meg. Det siste jeg kan tenke meg er å være et sted hvor man får høre hele tiden at "vi" er for mange og "dem" er for få. Hva jeg gjør fremover vet jeg ikke helt, men man får fortsette å kjempe til olje-miljardene blir spytta inn i helse-Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snikkelora

Våknet opp med feber og tett nese. Musklene verker og det var frisktende å bruke trappeheisen til mannen.. Disse dagene blir bare bedre og bedre :ironi:

Får prøve å tenke på fattige barn i Afrika :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, vi dro for å legge meg inn i går. Men vi begge ble vel en smule overrasket.. Det var totalt kaos og det lå folk i gangene. Vi bar der klokka 10 (som avtalt) og vi måtte vente først 1 time før en avc de annsatte komm for å snakke med oss. Hun bablet i vei om overfyllt avdeling og få på jobben, og det "beste" av allt; vi måtte vente til klokken halv 3 for å få snakke med psykologen.. Ca kvart på 3 kom han, og igjen får jeg høre om at de ar allt for mange på posten og at de var få på jobb (i går kveld skulle det være 4 på jobb og 22 pasienter!)Videre da dem at de kunne støtte meg 100%, for de var for mange innlagte der, men at de skulle gjøre så godt de kunne.. Vel enden på visa ble at jeg takket for meg. Det siste jeg kan tenke meg er å være et sted hvor man får høre hele tiden at "vi" er for mange og "dem" er for få. Hva jeg gjør fremover vet jeg ikke helt, men man får fortsette å kjempe til olje-miljardene blir spytta inn i helse-Norge.

Fy søren, det er virkelig en skam at det skal være sånn i oljelandet Norge! jeg blir så sint!! :frustrert:

Klem til deg, og ønsker om en god helg tross alt!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snikkelora
Fy søren, det er virkelig en skam at det skal være sånn i oljelandet Norge! jeg blir så sint!!  :frustrert:

Klem til deg, og ønsker om en god helg tross alt!!  :klem:

Takk for det. Ønsker deg også en god helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snikkelora

Er helt slått ut i dag. I tillegg så har mannen bestemt seg for at vi ikke skal beholde hunden lenger :( Men jeg kan ikke nekte han det, siden det er han som får all jobben når jeg er dårlig.. Synes det er ufattelig trist, er jo så glad i han! Få se om vi ikke annonserer han til uka... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest snikkelora

Æsj, så kjedelig det er med helger! Har så lyst til å begynne på skolen... Kjedelig å bare gå hjemme å være sjuk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snikkelora

Kjære min tid for en dag. Finnes ikke en muskel som det ikke værker i, tror de fleste leddene er hovende også.. :frustrert: For noe dritt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snikkelora

Våknet med et smell i dag (i 10-tiden) jagde mannen opp for å ta bikkja ut (som hadde vekt meg) kjente at dette, dette var ingen god dag. La meg til å sove igjen, og det gjorde mann og hund også. Det var egentlig min tur til å stå opp med lille krapylet, men da han ville opp halv 12 overtalte jeg mannen til å stå opp med han og lovte å gjøre den i morrgen. Lå i sengen og bare kjennte at depresjonen trak seg over hodet mitt Tilslutt verket ryggen så heftig at jeg måtte stå opp. Heldigvis er bikkja litt roligere i dag, mannen er ute å kjører Trax (el.rullestol) og hunden løper ved siden av (løs selvsagt, er ikke heeelt gal da) Bikkja elsker det og mannen kan faktisk trimme han uten å ødelegge seg selv Selv sitter jeg inne og prøver å la være å fokusere på denne runden jeg vet jeg har forran meg.

Har hatt en h***** runde med depresjoner i flere mnd nå, men noen dager i mani, hypomain og sånn blandings-dings. Men en ny runde med skikkelig depresjoner nå.. Jeg skjønner ikke åssen jeg skal orke det, jeg bare skjønner det ikke :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest snikkelora

Klemmer tilbake :klem:

Har tvonget meg selv til å "gjøre" noe, så jeg gikk løs på "roteommet" dvs. det som skal bli gjeste/hobbyrommet når det blir ferdig der.. Har kastet 1,5 søpplesekk, men det er vel toppen av isberget :forvirret: Da vi flytta inn her pusset vi opp samtidig, så nesten allt ble stuvet inn på dette rommet.. Ikke særlig praktisk, da vi har pakket opp "det meste" og stuvet videre inn på rommet. Men nå skal det fikses. Blir nok ikke ferdig i dag, men har tatt ca 10-15% :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snikkelora

Da tar jeg kvelden i allefall! har tatt ca 1/4 av rommet pluss vasket opp.. Nok for i dag det. Har lagt bikkja, mangler bare å få inn store pus (han klikekr vist han må være ute når det lysner) så skal det bli så godt å finne senga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snikkelora

Nå har jeg stått opp etter x antall timer i senga. Det verker fra nakken og ned i anklene. Nå ja, har vondt i hodet også da. Orker ikke sitte noe særlig på nett.. Blir så frustrert av å ha så vondt :sur: Er ikke noe rettferdig! Men hvem sa vel at livet var det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...