Gå til innhold

Snikkelora`s periodiske turboheisbok


Gjest snikkelora

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest snikkelora

Da har vi fått kastet 4 søpplesekker med div skrot på "rote-rommet" :) Tenkte jeg skulle rydde litt til der i dag, men må nesten få spist litt først.

Ellers har dagen vært stille og rolige.

Fy, så kaldt det er!! Bare 2,6 grader :sjokkbla: Må nok legge om til vinterdekk på bilen. Det blir jo intresant, for jeg klarer ikke det med mine fingre og rygg.. Men veit jo vår dårlig snikkeloramannen blir av å gjøre sånne ting :( Får vel prøve og se om jeg ikke klarer å ta litt. Litt er jo bedre enn ingen ting ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snikkelora

:) Du har jo en lovlig uskylding for å slippe å skifte dekk; du er jente ;) Noen goder skal vel jenter ha :lol:

Har ikke fått gjordt noe mer på roterommet.. Men har vasket 2 maskiner med hådklær og sengetøy, skifta på senga, badet hunden og nå skal jeg opp å sette i gang ny runde med håndklær (blir jo en del etter å ha bada krapylet :icon_lol: også må jeg se extra trekningen før jeg finner senga :enig:

Var forøvrig i skogen i dag med mann og barn, eh mann og hund :sjarmor: vi prøvde ut det å gjemme seg og la han finne oss. Det gikk vel ikke så veldig bra, måtte rope litt på han så han fannt rettningen. Men morro var det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snikkelora

Det snør! DET SNØR!! :hoppe:

I dag skal roterommet gjøres ferdig.. Vel, det blir litt av en jobb. Men skal bli godt å få det unna. I morra bli det gangen som skal shines så vi får plass til den innendørs el. stolen..

Sånn ellers så går det bra. Deilig å ha en "normal" dag uten mani, deprsjon el M.S :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest snikkelora

Vi bor i oppland... Vil ikke si så veldig mye mer enn det ;) Det beste av allt er at snøen har lagt seg :hoppe:

Er bare halvferdig emd roterommet, og det MÅ bli ferdig i kveld.. Kom arbeidslyst og treng deg på, her skal du motstand finne :sjenert:

Endret av snikkelora
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snikkelora

Nå har vi brukt ca 2,5 time der oppe. Og regner med at vi blir ferdig om vi bruker en god time der i morra. Skal bli godt å få et ekstra rom som kan brukes og som ikke bare fungerer som lager.

Men nå skal jeg finne senga snart. Skal tidlig opp, skal måle serum speglet for første gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snikkelora

Da var prøvene tatt og sendt inn :)

Bikkja har også vært "hos legen" i dag. Han ble vaksinert og id-merket (chippet). Han var så flink atte :) Betalte 525 kr for det, mye billigere på "bygda" enn byen, gitt. Godt den endelig dukker opp en positiv ting med å bo ute i gokk!!

Ellers så er vi alle 3 trøtte i dag, så aktivites nivået er langt under normalen. Skulle ha gjordt ferdig "roterommet", men det blir ikke før utover kvelden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snikkelora

Da har jeg handlet inn til kransekaken. Tenkte jeg skulle prøve å lage det for å se om jeg klarer det. Blir det vellykket blir det kransekake til jul :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snikkelora

Mamma kommer i morra i 3 tiden. Og innen da skal jeg rydde begge etg. , støvsuge begge etg, Vaske badet, vaske opp og gjøre ferdig gjesterommet.. HJEEELP!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snikkelora

Fy for et kjør dette kommer til å bli. Har nettopp kommet hjem, og må spise litt før jeg begynner. tenkte å lage en liste:

Vaske opp

Rydde stua

Støvsuge kjøkkenet, stua og gangen

Rydde oppe

Søvsuge oppe

Henge opp klær

Gjøre ferdig gjesterommet

Dusje

Sette kransekake deigen

Poh! Det var litt det! Og jeg har ca 3,5 time på meg.. *river meg vekk fra KG*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest snikkelora
Lykke til med husarbeidet :vinke:

Takk :) Det gikk ganske greit, er ikke helt strøkent på gjesterommet. Men det er ingen krise..

Innom med ønsker om en fin helg!  :klem: Måtte den bli god!!  :blomst:

God helg til deg også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snikkelora

I dag har jo shoppet som gale :sjarmor: Vi fikk beskjed tidligere i uka at vi ikke får inn Viasatt her, så vi har bare NRK 1 :forvirret: Og det er jo ikke mye å rope hurra over.. På platekopaniet hadde de masse salg, så vi gikk løs på butikken. Siden vi bare hadde friends sesong 2 kjøpte vi de 9 andre sesongene :hoppe: også har jeg hørt at sex in the city er bra kjøpte jeg samle boksen med alle 6 sesongene pluss første sesong av frustrerte fruer :hoppe:

Så nå kan vinteren bare komme :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest snikkelora

:klem: God lørdagskveld til deg også Dina

Har vært på svenske shopping i dag.. Kjøpt masse hundeutstyr og mat og mp3 spiller :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...