Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

Nå har vi akkurat spist denne til middag, den så så god ut da du postet linken for en tid tilbake. Har du rukket å teste den enda? Jeg har nemlig masse hasselnøttsaus til overs, og lurer på om du har ideer på hva den ellers kan passe sammen med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spennende tips, det skal jeg teste :)

Jeg bruker "nøttepesto" som vanlig pesto. Rører den inn i varm pasta, helst tagliatelle, og bruker f.eks. grillet kyllingfilet og ovnsbakt cherrytomat som tilbehør. :)

Jeg vil tro at den kan være en spennende topping på bruschetta sammen med parmesan, manchego eller lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For da er det som alle vet livsfarlig å svømme. :opplyser:

Ja, tenke på krampe og bakterier som sniker seg helt inn i Afrika og tilliggende herligheter, nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Midt-Østen. :fnise:

Vel, det var en vits et eller annet sted om å se hele veien til Miami, alternativt Afrika når man hadde så korte skjørt at man måtte barbere seg, men ikke på leggene (fritt etter Elastica).

*oppklarer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi akkurat spist denne til middag, den så så god ut da du postet linken for en tid tilbake. Har du rukket å teste den enda? Jeg har nemlig masse hasselnøttsaus til overs, og lurer på om du har ideer på hva den ellers kan passe sammen med...
Den hadde jeg faktisk helt glemt! Bra du minnet meg på den, jeg er nemlig på jakt etter en fiskemiddag til helgen - nå har jeg en plan. :hoppe: *noterer sauserestetips*

Ellers var det da fryktelig mye geografiprat her. :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den hadde jeg faktisk helt glemt! Bra du minnet meg på den, jeg er nemlig på jakt etter en fiskemiddag til helgen - nå har jeg en plan. :hoppe: *noterer sauserestetips*

Så bra da :) Den var veldig god altså, så den anbefales. Selv med bare vanlig paprikapulver (jeg har ikke fått skaffet meg sånn fancy med røyksmak), og selv om nøttene ble en tanke for mye ristet (du er herved advart, pass godt på!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare fortelle at jeg testet ut nøttesausen på pasta nå til lunsj (har studiepermisjon før eksamen, og leser hjemme), og det ble kjempegodt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Må bare fortelle at jeg testet ut nøttesausen på pasta nå til lunsj (har studiepermisjon før eksamen, og leser hjemme), og det ble kjempegodt :)
Takk for tips! Jeg prøver ofte å ha en middag i helga som egner seg som restemiddag på mandag (trener rett etter jobb, så er halvdød av sult når jeg kommer hjem), og pasta med nøttesaus høres jo ut som en fin mandagsmiddag. Høres til og med ut som en oppgave jeg kan betro mannen. :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh... nå fik jeg også lyst på pasta med nøttsaus... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel egentlig gravidprat med et geografisk tilsnitt?
Jeg tenkte egentlig "geografi", i ordets videste forstand. :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...