Gå til innhold

Nevrotiske notater


Nilma

Anbefalte innlegg

Gjest Ludovie

Takk og lov. Jeg var en periode redd for at jeg ville få lyst til å boikotte oppskriftene hans av sympati med dere. :ler:

Smaklig måltid! :spise: *misunnelig*

Endret av Ludovie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

*svinser innom med støvkluten*

NEI NEI!! Akkurat nå når jeg skulle lage mønster i støvet akkurat slik som mannen min gjør... moromannen... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI NEI!! Akkurat nå når jeg skulle lage mønster i støvet akkurat slik som mannen min gjør... moromannen... :fnise:

Du skal da ikke gjøre slikt hos Nilma. :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal da ikke gjøre slikt hos Nilma. :riste:

Joda, når hun lar støvet legge seg i slike fine, tjukke lag så er det en ren invitt til å lage mønster. Bare innrøm at du har lyst, du også. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, når hun lar støvet legge seg i slike fine, tjukke lag så er det en ren invitt til å lage mønster. Bare innrøm at du har lyst, du også. :lur:

Nope! Jeg kan godt finne på å bølle med mye forskjellig, men aldri med støv. Jeg har et hat-forhold til støv og hybelkaniner. Det er sånt jeg helst vil utrydde for alltid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du nikoser deg på ferie, Nilma :kose:

Jeg er forresten veldig spent på Nilmas reaksjon når hun kommer tilbake til et KG som har vært gjennom en reform som er BaconHanssen verdig :rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forresten veldig spent på Nilmas reaksjon når hun kommer tilbake til et KG som har vært gjennom en reform som er BaconHanssen verdig :rulle:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du nikoser deg på ferie, Nilma :kose:

Jeg er forresten veldig spent på Nilmas reaksjon når hun kommer tilbake til et KG som har vært gjennom en reform som er BaconHanssen verdig :rulle:

Omtrent sånn: :overrasket: WTF??? :bond::sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake! :ler:

Gi meg et hint hvis du ikke kommer inn i bloggen min. Du skal være lagt til. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Hallo! Jeg havner ofte her hos deg når jeg googler etter svar på matspørsmål. Legger jeg deg til i lista, og gleder meg til å lese igjennom det som allerede er skrevet. :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...