Gå til innhold

Nevrotiske notater


Nilma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Neida, bare litt sløv for tiden. :vinke:

Ja, det er lov det. :) Jeg har forøvrig vært i USA og spist meg feit... :fnise: Dessverre må jeg si at turen til The Baazar viste seg å være en stor skuffelse. Av en eller annen grunn trodde jeg det var en restaurant, men det viste seg å være en overbefolket, overhip bar som serverete overprisede miniporsjoner med tapas.. forøvrig godt nok, men alt i alt ikke verdt pengene. :kjefte: Hadde heldigvis mange andre gode spiseopplevelser som veide opp for elendigheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er lov det. :) Jeg har forøvrig vært i USA og spist meg feit... :fnise: Dessverre må jeg si at turen til The Baazar viste seg å være en stor skuffelse. Av en eller annen grunn trodde jeg det var en restaurant, men det viste seg å være en overbefolket, overhip bar som serverete overprisede miniporsjoner med tapas.. forøvrig godt nok, men alt i alt ikke verdt pengene. :kjefte: Hadde heldigvis mange andre gode spiseopplevelser som veide opp for elendigheten!

Så kjipt!

Godt du hadde andre opplevelser. Tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt!

Godt du hadde andre opplevelser. Tips?

Reiseplaner? :fnise:

LA er vel ingen fantastisk matby, men vi kom oss innom noen ok steder.

The Hungry Cat Bra mat, nydelige ferske østers til forrett. Stekt havabbor med søtlige, karamelliserte rotgrønnsaker og rødbeter.

Visstnok veldig bra drinker, men de testet jeg ikke for jeg er ikke glad i sånt.

Pizzeria Mozza Vi hadde egentlig bord på hovedresturanten, Osteria Mozza, men det ble med lunsj på pizzariaen. God mat, ok pizza. Det ble liksom litt amerikansk stil over pizzaen, tynn bunn, men kjempeskorpe. Veldig gode grillede, fylte grønnsaker og friterte risottoboller til forrett.

Canelé Nabolagsresturant som virket veldig bra. Fikk bare spist lunsj, men de hadde en kveldsmeny i klassisk fransk bistrostil. :)

Ellers spiste vi også sushi og endel på litt kjedelige, men greie resturanter. Et sted var maten bra, men servicen så drålig at jeg nekter å anbefale stedet. :snurt:

Kaffen på Starbucks i USA er forøvrig enda dårligere enn i Europa... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du reiser for lite. ;)

Men jeg er enig med deg, det er trasigt å miste direkteruter.

*klem*

Den setningen har jeg sannelig ikke hørt før. :fnise:

Jeg vet ikke om det er bestemt at ruten skal legges ned, har ikke funnet noe om at de har tatt en endelig beslutning. :klø: På nettsidene deres ser det i hvert fall ut til at det går an å bestille t.o.m. oktober i år. Jeg håper virkelig at de opprettholder ruten, den er jo helt genial.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Det er så godt når noen skjønner entusiasmen min. :nigo:

Jeg tror mannen var litt bekymret for min mentale tilstand da jeg hoppet rundt i stua etter å ha sjekket mailen i går. :sjenert:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...