Gjest juba Skrevet 3. desember 2008 #1 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg og samboeren har prøvd å bli gravide i litt over ett år. Jeg var nettopp inne til lapraskopi der de fant et par muskelknuter i livmoren og bittelitt endometriose (som ble fjernet). Legen mente at disse funnene ikke burde ha noen innvirkning på fruktbarheten slik det så ut. Nå er jeg i første syklus etter lap'en og på dag 27 (ca 10-12 dager etter eggløsning). Jeg har litt murringer og har vært forkjølet den siste uka med mye nysing og rennende nese. Dette er på vei vekk nå, men i dag morges våknet jeg opp med en merkelig form for utslett i halve ansiktet. Hele høyre halvdel av ansiktet er dekket av små humper, både på haka, rundt munnen. på kinnet og under øyet. Det klør ikke, men gjør at huden føles veldig ujevj, litt stram og litt "solbrent". Noen som har opplevd dette? Merkelig at det bare er i halvdelen av ansiktet! Kan dette være et graviditetstegn? Føler meg ellers litt trøtt, men regner med det er pga. av forkjølelsen, så jeg føler meg ikke ellers veldig gravid, men håper jo likevel... juba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 3. desember 2008 #2 Del Skrevet 3. desember 2008 veldig vanskelig å svare på. Har ikke hørt før at klumperi halve ansiktet er noe graviditetstegn, men du kan jo ta en test? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 3. desember 2008 #3 Del Skrevet 3. desember 2008 Det høres mer ut som en allergisk reaksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2008 #4 Del Skrevet 3. desember 2008 Har du sovet på en frottehåndduk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 3. desember 2008 #5 Del Skrevet 3. desember 2008 Det høres mer ut som en allergisk reaksjon. Har du spist noe rart kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_katrine_* Skrevet 22. februar 2009 #6 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg har fått utlsett i halve ansiktet jeg også. Ikke så lett synlig, men irriterende. Jeg er 12 uker på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå