Gå til innhold

Shoppingbag!


Gjest Tanita

Anbefalte innlegg

Gjest Tanita
Skjønner godt at du sprakk. Det gjør jeg snart også :ler:  Bh med gjennomskinnelige stropper er jeg også på jakt etter.

Jeg kjøpte på Kapphal, måtte lete lenge - de var tomme på de fleste stedene.

Lurer på om jeg må prøve meg på shoppingdagbok... :sjenert:

Skulle ha tatt noen striper selv, men det er så kjedelig...

God søndag! :klem:

Ja, det er gøy! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Gjest Tanita

Da har jeg gjort litt online shopping igjen. Kjøpte denne cardiganen i silke, denne toppen og espadrillos. Kjøpte disse da jeg ikke fant de i butikken. Tenkte å bestille en kjole også, men ombestemte meg da jeg er usikker på hvor mye jeg egentlig får brukt den... Litt usikkert hvordan denne sommeren kommer til å bli enda. :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Tanita

For en herlig shoppingdag! Gjorde mange fine funn!

Sorte satinballerinas (De er kjempefine! Små og nette på foten!)

Hvite satinballerinas med satengsløyfe på

Kongeblå lang, dypt utringet, kortermet topp

Hvit kort 3/4 ermet topp med vaffelsøm i midja og strikk/vaffel i slutten av ermene

Hvite capribukser

Online shopping:

Hvit kort kortermet topp i lycra

korsett-topp i hvitt, lyserosa og lysegrønt med hvite silkebånd og blonder. Kjempenydelig!

Veldig fornøyd med dagens shopping! :)

Ting jeg trenger til sommeren:

Kjole

Strandskjørt

Shorts

Nye solbriller

havaianas

Linbukse

Endret av Tanita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tanita

Idag mottok jeg pakken fra H&M! Skal beholde alt, de var perfekte. :rosasmil:

Dagens online shopping:

Lysegrønt (mint?) kort skjørt, vil passe fint til korsett-toppen da det ser ut til å være i samme grønnfarve.

Solbriller

Dessert Treats peppermint lipgloss

Dessert Treats banana split lipgloss

Snart kan sommeren bare komme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tanita

Idag skulle jeg bytte de hvite satin-ballerinas'ene siden de var for store i str 37, men de ble igjen for små i str 36 så jeg fikk bare tilbake pengene istedet.

Dagens shopping:

Chanel Teint Innocence foundation

Flettet sølvøreringer

Sort satinhårbånd med "gulllenkemønster" på a' la Versace, slik som dette men i annet mønster.

To slike hårbånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tanita

Ja, ikke sant? :) Leter etter liknende.

Idag mottok jeg pakke med to lipgloss fra Jessica Simpson Dessert Treats - merket. De var kjempegode, en peppermint og en banana split-smak. Kjempegode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag mottok jeg pakke med to lipgloss fra Jessica Simpson Dessert Treats - merket. De var kjempegode, en peppermint og en banana split-smak. Kjempegode!

Det høres veldig godt ut! :ler: Jeg har kommet frem til at jeg ikke kan ha leppepomader/lipgloss etc med smak, for jeg ender bare opp med å slikke av alt sammen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deception
Dagens shopping:

Chanel Teint Innocence foundation

Hva synes du om den? Jeg kjøpte den for litt over en uke siden, og har ikke helt bestemt meg om jeg liker den eller ikke. Fargen er perfekt (#40 Beige), men jeg hater flasken, og Color Clone fra Rubinstein har lettere finish.

Og en ting til, siden du er hudpleier: Er det egentlig OK å bruke foundation fra parfymerimerker ala Chanel og Rubinstein? De er jo fulle av merkelige stoffer, men samtidig synes jeg de har bedre fargeutvalg og finish enn mineralfoundation.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tanita
Hva synes du om den? Jeg kjøpte den for litt over en uke siden, og har ikke helt bestemt meg om jeg liker den eller ikke. Fargen er perfekt (#40 Beige), men jeg hater flasken, og Color Clone fra Rubinstein har lettere finish.

Og en ting til, siden du er hudpleier: Er det egentlig OK å bruke foundation fra parfymerimerker ala Chanel og Rubinstein? De er jo fulle av merkelige stoffer, men samtidig synes jeg de har bedre fargeutvalg og finish enn mineralfoundation.

Jeg har alltid vært glad i Chanel Foundations. Det er sant at de kan inneholde litt av hvert, men vet at de ikke inneholder så veldig mye parfyme og alkohol. Et pluss at den inneholder solfaktor, og har selv ikke fått spesielle reaksjoner eller problemer av den. Jeg syns den er veldig fin på huden. Jeg personlig er ikke så glad i mineralfoundation da jeg syns at de lett blir så ujevne og ofte ikke er dekkende nok. Pluss at det er noe i de som gjør at huden min reagerer, så jeg kan anbefale de til folk, for jeg vet at det er rene stoffer i de, men selv velger jeg å ikke bruke de for så langt har jeg ikke hatt så gode erfaringer med mineralfoundations. Av mineralfoundations har jeg prøvd Franche (den flytende foundation kjennes som lim på huden), Jane Iredale (måtte påføre nytt hver 2. time og ga meg masse kviser!), ID (jeg syns ikke den er dekkende nok!). Så favoritten min er og blir Chanel sin. Den passer perfekt til huden min. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deception

Vi er flere som har prøvd det meste, ser jeg. :ler: Jeg bruker mineralfoundation innimellom, og har landet hos gloMinerals. Men for det meste foretrekker huden min flytende foundations, og da liker jeg Chanel Teint Innocence, YSL og Helena Rubinstein. Jeg har veldig luktømfindtlig nese, og disse er veldig svakt parfymerte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tanita

Ok, Glominerals har jeg ikke prøvd enda. Er den god? :) Jeg foretrekker flytende foundations, lettere å få jevnt utover syns jeg.

Neste på shoppinglista:

Tigi Afterparty

YSL conceraler

Ny mascara

Ny hårbørste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Deception

gloMinerals er bra, og ikke minst er fargeutvalget enormt. Dekkevnen er bedre enn ID, og den finnes i både løs og presset. Den løse er litt mer skimrete, den pressede er mattere og mer naturlig, og ikke minst lettere å legge. Men jeg synes fortsatt den kan bli litt tørr, selv om jeg har kjøpt fuktighetsspray i samme merke. Du må nesten bare prøve deg fram litt.

Ang. ny mascara, har du prøvd Inimitable fra Chanel? Den er en av mine favoritter for tida. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tanita

Nei, den har jeg ikke prøvd enda men kanskje jeg skal kjøpe den neste gang. Er på utkikk etter en favorittmascara! :) Tusen takk for tipset! :) Gir den både lengde og fylde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deception

Den gir mest lengde, men også litt volum. Ellers er den veldig fin i at den ikke drysser i det hele tatt, og fargen er veldig svart, hvis det går an å si sånt. Jeg synes den er litt våt i begynnelsen, men så tar det seg opp etter noen uker.

Men for både lengde og volum, er det vel lite som slår YSL-klassikeren Effet Faux Cils. Dessverre er den parfymert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tanita

Da tror jeg at jeg prøver Chanel sin, siden den er lite parfymert og ikke drysser - for jeg har hatt mange forskjellige og de fleste drysser og det blir man så lei av. :) Jeg bare elsker Chanel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...