Gå til innhold

Shoppingbag!


Gjest Tanita

Anbefalte innlegg

Igår gjorde jeg årets siste shopping!

Jeg kjøpte:

* En sort hårbøyle med sort sløyfe på

* Fire hårnåler med strass og perler på

* 5 sorte strømpebukser (greit å ha en ekstra i tilfelle den ryker)

* En sort strømpebukse med mønster i stoffet (kjempefin!)

* Lipgloss med masse glitter i

* Sort mascara

* Bodyglitter

* Gullfarvet smalt belte

* Mørkebrune støvletter i semsket skinn http://www.dinsko.com/cache/ttf/01140bd720115d9007.jpg

* Sorte støvletter http://www.dinsko.com/cache/ttf/01116b3e201153a2b4.jpg

* Spisse mørkebrune pensko uten hæl, med fløyelssløyfe på siden

* Ballerinasko, beige med blonder og sløyfe på - i en str mindre enn jeg har, for de hadde ikke igjen i min str, og siden jeg får de på, så tror jeg alltid at "det skal gå bra"! Gikk med de hjemme et par timer til føttene ble helt blå! :ler: Så de må jeg nok dessverre bytte eller gi bort, synd for de var så søte!

Jeg har klart å blitt forkjølet, ett år siden sist - ifjor startet på samme måte men det blir party likevel, og håper det nye året vil bringe masse lykke! :)

Godt nyttår alle sammen! :klem::dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Godt nytt år, Tanita! Måtte det nye året bringe mange og fine shoppingopplevelser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tanita

Idag kjøpte jeg en hvit lyslanterne på salg hos Indiska! Kjempefin, med telys i, lyser den kjempefint og pynter opp fint i stua. Akkurat min stil og smak! :) Den ligner veldig på denne, men uten det stativet. Elsker Indiska! :hjerter_rundt:

Endret av Tanita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg ny foundation. Fra Loreal, Cashmere Perfect. Fordi økonomien ikke tillater Chanel for tiden. Ikke helt fornøyd, litt for matt og dekkende, men det får holde. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte bladet Costume idag. Det beste motebladet - på lik linje med Elle og Vogue! Full av nye ting, nye trender, makeup, hår, og tips! Bare mote, helt enkelt! De er først ute med det siste, noe som er helt klart å foretrekke fremfor enkelte andre magasiner som kan være opptil et halvt år senere ute... Bladet gir masse ny inspirasjon og er fullt av tips til klær, shopping, makeup og hår. Spesielt likte jeg å lese "20 øyeblikk som forandret moten" - kanskje jeg skulle begynt å lese motehistorie. Det syns jeg er veldig interessant. Jeg skal tegne abonnement igjen, for jeg klarer nok ikke å la være å kjøpe hvert nummer hittil. Abonnementstilbudet de har, er 3 nr og 30 ml J`adore Edp til kun 199,-! :hjerte: Costume!

Endret av Tanita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke så fan av Costume jeg.. ble så forbannet da jeg bestilte et gratis nummer og avbestilte innen fristen, og likevel fikk tilsendt regning, og siden har jeg ikke rørt bladet. Syntes det første nummeret var tamt og kjedelig, men sånn er det med de fleste blader da.. så det har sikkert forbedret seg siden den gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun kjøpt 1. nummeret av Costume. Synes ikke det var noe særlig, men kanskje det er verdt å gjøre et nytt forsøk. Er også glad i Elle og Vogue...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hjerte: Costume :hjerte:

:hjerte: Costume :hjerte:

:hjerte: Costume :hjerte:

:hjerte: Costume :hjerte:

:hjerte: Costume :hjerte:

:hjerte: Costume :hjerte:

:hjerte: Costume :hjerte:

:hjerte: Costume :hjerte:

:hjerte: Costume :hjerte:

:hjerte: Costume :hjerte:

Endret av Tanita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...