Gå til innhold

Shoppingbag!


Gjest Tanita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette har jeg bestilt fra H&M, men de er utrolig trege til å levere i år, har ventet i flere uker nå på pakken, så det har blitt gjort endel omgjøringer, men nå har jeg bestemt meg for disse:

Bolero

Kjole

Basker

Drainpipes

Tights

Blå cardigan

Grå cardigan

Hvit skjorte

Og en hvit lang topp med Kjedetrykk på fra Madonna & Crew (fant ikke noe bilde) - Den som danserinnen Charm har på seg. Jeg håper pakken kommer snart. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, syns den var litt søt med sløyfe på. :)

Idag var jeg innom en nordafrikansk butikk og kjøpte krydder, kjeks, harirasuppe, rosevann, ost, pølse og litt snacks. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du trykker på "skriv svar" så kommer det opp et vindu, over den hvite ruta hvor du skriver tekst, er det en hvit knapp det står http//: på, hvis du trykker på den kommer det opp en boks hvor du skriver inn internettadressen du skal linke til, og når du har skrevet den og trykker ok, så kommer det opp en ny boks hvor du skriver teksten som skal stå der du trykker på linken. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sko!

Classy sorte støvletter jeg kan bruke til "alt"

Brune støvletter

Hvite støvletter - Litt spesielle kanskje...

Søte pumps

Svarte ankelboots

Nydelige blå pumps

Brune støvletter

Semsket støvletter

Beige støvletter

Mørkerøde støvletter

Flotte støvletter som kan brettes ned

Pumps med stiletthæl

Pumps med rød sløyfe

Skulle gjerne hatt disse i skapet mitt!

:mrgreen:

Endret av Tanita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kjøpte for et par dager siden Lux Dancing light shower cream og den er bare helt fab! Rosa med lilla skimmer og dufter nydelig! (Fant ikke noe bilde, men den er mørkerosa med litt lillaskjær i)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å! De er kjempefine de hvite støvlettene, svarte ankelboots og de brune støvlettene fra Lillevinkel! Likte også pumpsene med stiletthæl. Vil ha nye sko!!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...