Gjest Tanita Skrevet 26. september 2006 #1 Del Skrevet 26. september 2006 Min shoppingdagbok. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 26. september 2006 #2 Del Skrevet 26. september 2006 Dette har jeg bestilt fra H&M, men de er utrolig trege til å levere i år, har ventet i flere uker nå på pakken, så det har blitt gjort endel omgjøringer, men nå har jeg bestemt meg for disse: Bolero Kjole Basker Drainpipes Tights Blå cardigan Grå cardigan Hvit skjorte Og en hvit lang topp med Kjedetrykk på fra Madonna & Crew (fant ikke noe bilde) - Den som danserinnen Charm har på seg. Jeg håper pakken kommer snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 27. september 2006 #3 Del Skrevet 27. september 2006 Har du bestllt den boleroen der nå? Så etter den men fant den ikke.. Var veldig fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 27. september 2006 #4 Del Skrevet 27. september 2006 Ja, den ligger på "nyheter", der vises den i grå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. september 2006 #5 Del Skrevet 27. september 2006 Jeg har litt lyst på den i grå... Fikk forresten ny katalog fra H&M i posten idag og den er med der også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 27. september 2006 #6 Del Skrevet 27. september 2006 Ja, syns den var litt søt med sløyfe på. Idag var jeg innom en nordafrikansk butikk og kjøpte krydder, kjeks, harirasuppe, rosevann, ost, pølse og litt snacks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 27. september 2006 #7 Del Skrevet 27. september 2006 Jeg har også bestilt den blå cardiganen Masse fine ting du har handlet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 27. september 2006 #8 Del Skrevet 27. september 2006 Ja, den så god ut, men jeg lurer litt på hva ramie er for noe. Cardiganen er i 40% ramie. Håper det er mykt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. september 2006 #9 Del Skrevet 27. september 2006 Hvordan får du til å linke fra hm.com? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 27. september 2006 #10 Del Skrevet 27. september 2006 Når du trykker på "skriv svar" så kommer det opp et vindu, over den hvite ruta hvor du skriver tekst, er det en hvit knapp det står http//: på, hvis du trykker på den kommer det opp en boks hvor du skriver inn internettadressen du skal linke til, og når du har skrevet den og trykker ok, så kommer det opp en ny boks hvor du skriver teksten som skal stå der du trykker på linken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. september 2006 #11 Del Skrevet 27. september 2006 Men jeg finner ikke linkene til bildene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 27. september 2006 #12 Del Skrevet 27. september 2006 Linkene til kjolene du hadde kjøpt? Å... Jeg skal prøve å finne de på h&m, de må være der ett sted? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 27. september 2006 #13 Del Skrevet 27. september 2006 http://shop.hm.com/media/products/442/DL44...090_54_0041.jpg http://shop.hm.com/media/products/442/DL44...005_54_0040.jpg Her er linkene til de to kjolene. Kjempefine kjoler! Kunne tenkt meg begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. september 2006 #14 Del Skrevet 27. september 2006 Tusen takk - men nå fikk jeg det til selv Gikk bra når jeg tok bort http:// som sto der fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 27. september 2006 #15 Del Skrevet 27. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 28. september 2006 #16 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Sko! Classy sorte støvletter jeg kan bruke til "alt" Brune støvletter Hvite støvletter - Litt spesielle kanskje... Søte pumps Svarte ankelboots Nydelige blå pumps Brune støvletter Semsket støvletter Beige støvletter Mørkerøde støvletter Flotte støvletter som kan brettes ned Pumps med stiletthæl Pumps med rød sløyfe Skulle gjerne hatt disse i skapet mitt! Endret 28. september 2006 av Tanita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 28. september 2006 #17 Del Skrevet 28. september 2006 I wish: Topp med cardigan Svarte smale bukser Brun skinnveske fra Gustto Svarte ballerinas Øredobber Smykke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 28. september 2006 #18 Del Skrevet 28. september 2006 Jeg kjøpte for et par dager siden Lux Dancing light shower cream og den er bare helt fab! Rosa med lilla skimmer og dufter nydelig! (Fant ikke noe bilde, men den er mørkerosa med litt lillaskjær i) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 28. september 2006 #19 Del Skrevet 28. september 2006 Sko! Classy sorte støvletter jeg kan bruke til "alt" Brune støvletter Hvite støvletter - Litt spesielle kanskje... Søte pumps Svarte ankelboots Nydelige blå pumps Brune støvletter Semsket støvletter Beige støvletter Mørkerøde støvletter Flotte støvletter som kan brettes ned Pumps med stiletthæl Pumps med rød sløyfe Skulle gjerne hatt disse i skapet mitt! ← Å! De er kjempefine de hvite støvlettene, svarte ankelboots og de brune støvlettene fra Lillevinkel! Likte også pumpsene med stiletthæl. Vil ha nye sko!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 28. september 2006 #20 Del Skrevet 28. september 2006 Ruter er en trend i høst, helst skulle jeg hatt et kort rutet skjørt og jakken fra Juicy couture står på ønskelisten. :rosasmil: Juicy couture plaid wool jacket Mischa Barton med kort rutet skjørt Hvitt og rødt rutet skjørt fra Asos Rødrutete pumps fra Yoox.com Skjerf fra Yoox.com Parfyme fra Burberry! Caps fra H&M Veske Kjole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå