Gå til innhold

Shoppingbag!


Gjest Tanita

Anbefalte innlegg

Vel nå er jeg helt blakk! Så da blir det ikke å kjøpe røyk iallefall selv hvor mye det frister! Men har merket i det siste at det ikke frister like mye lengre, så da tar jeg bare en kjærlighet på pinne eller en kopp te istedet! :kaffe:

Så idag har jeg tatt kun en røyk, siden det bare var en igjen i pakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Lagt inn bestilling på H&M:

Hvit genser nr 4 fra venstre

Topp, en i sort og en i lyserosa Nr 4 fra venstre

Naturhvit topp Nr 2 fra venstre

Sorte overknee-strømper

Og noen sorte strømpebukser.

Håper linkene fungerer, bruker IE nå og foretrekker Firefox...

Kan si at iløpet av de siste dagene har jeg ikke røyket så jeg kan kanskje si at nå har jeg endelig klart å slutte. Tok den siste på tirsdagen. Har klart 3 dager uten, da skal det ikke være noe problem - deilig å være uten!

Endret av Tanita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er herlig å slippe å tenke på den røyken. Nå kan jeg bruke pengene på noe annet istedet. Shopping f eks! :)

(Syns det er litt vanskelig å linke med IE istedet for Firefox, men skal gjøre mitt beste)

Ønskeliste:

Cardigan

Topp i creme

Topp i blått hvitt eller orange, skulle gjerne hatt alle tre.

Sko som disse, gjerne med sløyfer på bak

Så lekre sko!

Rosa sandaler

Nydelig partytopp

NYdelig kjole i grått

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Titt

Mye fint der. Likte veldig godt den brune partytoppen og de sandalene med knytting.

Gratulerer med røykeslutt. Snart er det min tur. Jeg har ingen motivasjon egentlig. Eller jo, men røyken er så vanskelig å slutte med.

Du burde være stolt av deg. For det er ikke lett. :)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk alle sammen! Det er bare så herlig å endelig ha sluttet! Så mye penger og tid som gikk med til det... Egentlig er det bare stress å røyke. Det første man gjør når man kommer hjem fra jobb, er å finne røykpakken, lage seg en rask kopp med te og så sette seg ned med en røyk mens man sipper til teen og tar ettermiddagens telefoner... Og det er så om å gjøre å røyke og etter den første vil man bare ha en til, og hele ettermiddagen og kvelden avbrytes av små røykepauser som tilsammen blir mye mer enn små pauser og dagene domineres av dette stadige røykesuget. Og har man i tillegg en dårligere dag enn normalen så øker røykebehovet og stresset i takt med det. Så det er rett og slett befriende å ha sluttet å røyke. Jeg fikk god hjelp fra en ikke så velkommen influensa, men faktisk er jeg takknemlig for det fikk meg til endelig å slutte. Jeg vet nå at om jeg tar meg en røyk, så er det ikke godt lengre og det holder med ett trekk. Det er deilig å slippe å bekymre seg om at jeg kanskje lukter røyk, for det er det verste som finnes. Å slippe at det lukter røyk i leiligheten og på de nyvaskede klærne. Det setter seg jo i alt. Nå skal jeg ikke starte å røyke igjen. Never again. Og det er bare så herlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du har sluttet! Kjempebra jobba, gratulerer så mye! :tommelopp: Nå får du jo en del penger til overs også, så da er det bare å :shoppe: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Og det er ikke noe vanskelig å la være heller, merker ikke så mye til røykesug eller noe - bortsett fra når jeg drikker - da har jeg konstant lyst på røyk og siden jeg ikke røyker blir det så jeg drikker enda mer når jeg først gjør det. Og spiser kanskje litt mer godis men det gjør ikke noe. Sparer lungene og penger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Titt

Flink du, Tanita. :)

Jeg skulle ha sluttet i går jeg, men den gang ei. Jeg trapper altså ned i 2 uker nå, for så å slutte, men jeg tror ikke jeg klarer det. Jeg er alt for "innrøyka". Uff.

Du får bare skrive her pent hver dag om hvor bra det har gått dag for dag, som røykefri. Kanskje motivasjonen min kommer litt for meg, da. :P

Grattis igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper lite å ha en omgangskrets der de fleste røyker - da blir det for lett å sette seg på cafè og ta seg en røyk - som idag. Men, mye bedre å bare ta en av og til enn å røyke daglig da. Jeg kjøper aldri røyk lengre og det frister ikke like mye. Det hjelper nok å holde seg opptatt også, shoppa to skjerf idag. Har tatt frem vinterklærne og den garderoben er ikke så stor som sommergarderoben - så det trengs masse shopping til! Skal også heretter styre unna H&M-klær bortsett fra når kolleksjonen til Cavalli kommer da. Det er stort sett dårlig kvalitet på klærne og de holder ikke så lenge - og mye av det jeg f eks bestilte gjennom H&M, viste seg å være i veldig dårlig kvalitet. Vurderte å sende noe tilbake pga det, men kan kanskje ikke når jeg har allerede brukt de klærne. Så fra nå av blir det mindre H&M og lignende. Heller kvalitet enn kvantitet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...