Gå til innhold

Shoppingbag!


Gjest Tanita

Anbefalte innlegg

Når du trykker på "skriv svar" så kommer det opp et vindu, over den hvite ruta hvor du skriver tekst, er det en hvit knapp det står http//: på, hvis du trykker på den kommer det opp en boks hvor du skriver inn internettadressen du skal linke til, og når du har skrevet den og trykker ok, så kommer det opp en ny boks hvor du skriver teksten som skal stå der du trykker på linken. :)

Dette skjønner jeg, men jeg klarer ikke finne linken på H&M :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg elsker duftlys, og kan nesten ikke gå innom en interiørbutikk uten å kjøpe med meg noen. Siden visakortet mitt ble slukt av minibanken idag(!), så klarte jeg å begrense meg til ett duftlys. Syns det blir så koselig hjemme, med tente stearinlys som dufter godt! Det blir en rolig, avstressende stemning hjemme. Jeg elsker vaniljeduft og sjokolade, men til variasjon kjøpte jeg idag ett som lukter blomster. Likt jasmin. Herlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er en ordentlig daffedag, så jeg har bare vært innom matbutikken og kjøpt nødvendig mat og litt snacks. Kjøpte blant annet en pakke Oreos - endelig har de kommet til norge! :hoppe: De hadde tre varianter i butikken. Jeg kjøpte de uten sjokolade på.

*Nam*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjellsippa

Nå spør jeg sikkert veldig dumt, men skriver du etter disse skoene? Hvilket land er denne butikken i, og hvor mye må du betale i toll/moms?

Hvordan er det med størrelsen når du skriver etter sko? Passer de alltid? Går det å returnere hvis det er til utlandet?

Skoene var virkelig lekre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå spør jeg sikkert veldig dumt, men skriver du etter disse skoene? Hvilket land er denne butikken i, og hvor mye må du betale i toll/moms?

Hvordan er det med størrelsen når du skriver etter sko? Passer de alltid? Går det å returnere hvis det er til utlandet?

Skoene var virkelig lekre.

Fra den listen, er det sko fra DNA, lillevinkelsko, asos.com og victoriassecret.com. Ja, det går fint an å returnere de, men det er litt mere med det når det er en utenlandsk butikk. Selv vet jeg min skostørrelse godt, så det er vanskelig å få feil, men hvis jeg får sko som ikke passer, selger jeg de videre på qxl eller lignende. (Den listen der er sko som jeg ikke har bestilt, men som jeg ønsker meg) :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle egentlig en tur på Bodyshop idag og kjøpe Bodybutter, men siden jeg ikke fikk ordnet med visakortet mitt idag, måtte jeg istedet kjøpe noe billigere så det ble Holiday Skin fra Natusan. Ja, sommeren er over men jeg liker å være frisk i farven, så da er det greit med en bodylotion som gir en mild farve nå på høsten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Idag kjøpte jeg en deilig lang genser/kjolegenser med høy hals i akryl og mohair. Den er mørkeblå, stram og går til nesten midten på lårene. Kjempefin til mørkeblå drainpipes også fin til sorte tights. Blir nok ett av favorittplaggene i høst. :)

Ligner på denne men min er lengre og tight.

Endret av Tanita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag kjøpte jeg en deilig lang genser/kjolegenser med høy hals i akryl og mohair. Den er mørkeblå, stram og går til nesten midten på lårene. Kjempefin til mørkeblå drainpipes også fin til sorte tights. Blir nok ett av favorittplaggene i høst. :)

Ligner på denne men min er lengre og tight.

Mørkeblå er min nye yndlingsfarge... Kan jeg spørre hvor du kjøpte denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...