Gå til innhold

Shoppingbag!


Gjest Tanita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Idag kjøpte jeg en deilig lang genser/kjolegenser med høy hals i akryl og mohair. Den er mørkeblå, stram og går til nesten midten på lårene. Kjempefin til mørkeblå drainpipes også fin til sorte tights. Blir nok ett av favorittplaggene i høst. :)

Ligner på denne men min er lengre og tight.

Den må være kjempe fin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De siste to dagene har jeg kjøpt ting og tang for å gjøre det litt finere her hjemme.

Har malt badet og kjøpt utstyr til det, i farven Champagne (Lady) og satt 4 speilfliser på badedøra - det gjorde hele badet mye lysere, større og finere! :)

Har også kjøpt to 3speilsdører i hvitt med gull-handtak, så nå er kontoen temmelig tom, men mye koseligere her hjemme. :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Idag kjøpte jeg Natusan shampo med jordbærlukt for kids - håper den er mild! (Er på lavbudsjett for tiden, men skriver inn små innkjøp likevel) Kjøpte forleden dag hårbånd i sort sateng på H&M, kjempefornøyd med det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 4 uker senere...

Da er jula over, og jeg fikk flotte julegaver i år også, bl a gavepakning med JLO Glow parfyme, bodylotion og dusjgel. Lukter nydelig. :)

Jeg fikk bl a en mørkeblå tynn cardigan som er grei å bruke med en søt topp under.

Gavekort på klær fikk jeg, så jeg har kjøpt en helt enkel klassisk sort "dress"bukse som kan brukes til "alt".

Kjøpte også Lip Fusion, kosta nesten 400,- men verdt det! Den virker og får virkelig leppene til å se/bli litt større! :)

Kjøpte meg også et par sorte klassiske høye støvletter, men de passet ikke så de må jeg bytte. Kanskje til andre støvletter eller pumps. Satser på lite snø i år.

Snart er det nyttår og jeg håper på et nytt og bedre shoppingår. :heiajente: (I år er det året jeg har shoppet minst - ever! Men likevel var det kanskje bare litt sunt å dempe shoppingen litt også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...