Gjest Tanita Skrevet 7. februar 2007 #101 Del Skrevet 7. februar 2007 Har kjøpt meg hjemmestriping, tar sjansen på å stripe selv - hvis det går galt, er det ikke så farlig å dekke håret med lue nå på denne kalde tiden. Er lei av hårfarven jeg har nå og vil "go blonde" igjen. Så nå skal jeg stripe håret og ha en seanse på badet med litt spraybruning og hårstriping til sambo kommer hjem - skal overraske han med ny hårfarve! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 7. februar 2007 #102 Del Skrevet 7. februar 2007 KOmmer sikkert til å bli fint! Har du brunt hår og skal ta lyse/blonde striper i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 8. februar 2007 #103 Del Skrevet 8. februar 2007 Ja, det ble ikke så verst. Likner litt på dette håret nå. Men etterhvert vil jeg ha det slik. Det får skje gradvis så jeg ikke sliter så mye på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 8. februar 2007 #104 Del Skrevet 8. februar 2007 Det blir sikkert kjempefint! Jeg har tatt det gradvis andre veien. Hadde helt lyst hår for et par år siden. Striper det mer og mer brunt nå. Trives med litt mørkere hår, men når det går mot sommer derimot så skal du ikke se bort i fra at jeg får noen flere lyse striper i det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 8. februar 2007 #105 Del Skrevet 8. februar 2007 Ja, det er gøy med forandring! Jeg ble så fornøyd, forestilte meg at i verste fall må jeg gå omkring med lue og bestille krisetime til frisøren i tilfelle oransje hår. Men det ble bra og jeg syns at det også ser lengre og tykkere ut med disse stripene. Jeg syns brunt hår er kjempepent, men det ble for hardt til mitt ansikt, iallefall den farven jeg hadde nå på slutten. Det blonde mykner litt, og begynner allerede å glede meg til sommeren da jeg kan ha det helt lyst igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 8. februar 2007 #106 Del Skrevet 8. februar 2007 Verdens søteste...? Hello Kitty kamera! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 8. februar 2007 #107 Del Skrevet 8. februar 2007 Bokstavkjeksen er tilbake! Skal kjøpe en pakke idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 8. februar 2007 #108 Del Skrevet 8. februar 2007 Verdens søteste...? Hello Kitty kamera! ← cute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 8. februar 2007 #109 Del Skrevet 8. februar 2007 Bokstavkjeksen er tilbake! Skal kjøpe en pakke idag! ← Jeg så den i butikken en dag i forrige uke og da strømmet minnene fra barndommen på, hihi.. Litt modernisert design, men det er fortsatt bokstavkjeks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 10. februar 2007 #110 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Jeg så den i butikken en dag i forrige uke og da strømmet minnene fra barndommen på, hihi.. Litt modernisert design, men det er fortsatt bokstavkjeks ← Ja, og fortsatt gode! :rosasmil: Pyjamas Tøfler Sokker Pyjamas2 Hårbørste Smnkeveske Litt barnslig kanskje, men jeg syns Hello Kitty er så søtt! Endret 10. februar 2007 av Tanita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 10. februar 2007 #111 Del Skrevet 10. februar 2007 Håret ditt så kjempefint ut! Har nesten sånn selv (gikk fra blond til brunt og så har jeg tatt lyse striper i) Bokstavkjeksen skal jeg kjøpe med en gang jeg kommer hjem! Hvilken butikk selges dem i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 10. februar 2007 #112 Del Skrevet 10. februar 2007 Bokstavkjeksen skal jeg kjøpe med en gang jeg kommer hjem! Hvilken butikk selges dem i? ← Rema 1000 ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 11. februar 2007 #113 Del Skrevet 11. februar 2007 Håret ditt så kjempefint ut! Har nesten sånn selv (gikk fra blond til brunt og så har jeg tatt lyse striper i) Bokstavkjeksen skal jeg kjøpe med en gang jeg kommer hjem! Hvilken butikk selges dem i? ← Jeg kjøpte på bunnpris. Og esken blir en stilig cabriolet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 11. februar 2007 #114 Del Skrevet 11. februar 2007 Lyst på: Partytopp Kjole Nydelig kjole Søt shorts Slingbacks med sløyfe Stor hvit veske som rommer "alt" SommerfuglbelteSom dette. Den lille sorte Hvit skjorte Pumps! Ankelboots (elsker sløyfer!) Calvin Klein kosebukse Soft cardigan kremfarvet topp Hvite jeans som passer til rumpa Bustier i svart blonde Nydelige sko... *Drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 11. februar 2007 #115 Del Skrevet 11. februar 2007 Siden sola har begynt å vise seg igjen, kan det være lurt å være forberedt med solbriller. Disse kunne jeg tenkt meg: Dolce & Gabbana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 13. februar 2007 #116 Del Skrevet 13. februar 2007 Et kupp på Fretex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 15. februar 2007 #117 Del Skrevet 15. februar 2007 Igår kjøpte jeg: 1 ark med røde klistremerkehjerter på 1 startpakke til kortlaging 1 rød glitterstick (som ble ødelagt etter å ha brukt den i 5 minutter!) 1 gel roller penn Idag kjøpte jeg: 1 stempelsett med ornamenthjørner 1 mini limefarvet stempelpute 1 sett med 8 mønstersakser 1 blokk med A4 farvet kartongark Stempelveiledning 1 designark i grønt 1 transparent ark i iriserende farve 1 rosa kort Kjøpte alt på Panduro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 8. mars 2007 #118 Del Skrevet 8. mars 2007 Idag sprakk jeg, midt i shoppingtørka. Klarte ikke la være lengre. Hvit BH med gjennomsiktige stropper med hvitt blomstermønster i stroppene (var med hvite vanlige også) Hvit sommer/penkjole Mascara og brunrosa lipgloss Hvit fin kortermet topp, med singlet inni. 5 par stay-ups en pakke hårbleking (igjen - kjøpte to igår men det ble ikke nok!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 8. mars 2007 #119 Del Skrevet 8. mars 2007 Skjønner godt at du sprakk. Det gjør jeg snart også Bh med gjennomskinnelige stropper er jeg også på jakt etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 11. mars 2007 #120 Del Skrevet 11. mars 2007 Lurer på om jeg må prøve meg på shoppingdagbok... Skulle ha tatt noen striper selv, men det er så kjedelig... God søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå