Karamba Skrevet 20. januar 2007 #81 Del Skrevet 20. januar 2007 Siden det nå ble 10%-salg på h&m, bestilte jeg dette idag: Blondetopp Hvite jeans. Det ble mye hvitt, men det er enkelt og pent og så skal det brukes på sommeren. ← Så fin den blondetoppen var! Tror ikke jeg har sett den... Jeg lurer også på å bestille de hvite jeansene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 21. januar 2007 #82 Del Skrevet 21. januar 2007 den hvite blondetoppen ligger under "favoritter" på menyen øverst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 21. januar 2007 #83 Del Skrevet 21. januar 2007 Den blondetoppen sikler jeg også på, men i rosafargen, syns den var så snuppesøt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 21. januar 2007 #84 Del Skrevet 21. januar 2007 den hvite blondetoppen ligger under "favoritter" på menyen øverst. ← Takk for tipset, Tanita! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 23. januar 2007 #85 Del Skrevet 23. januar 2007 Takk for tipset, Tanita! ← Bare hyggelig Karamba! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 25. januar 2007 #86 Del Skrevet 25. januar 2007 Idag kom det nye Woman-bladet i posten. Vel, det blir det siste bladet for jo det er bra, men det ser så hjemmesnekra ut og så skriver de journalistene altfor mye om seg selv og det er meeeeeeeeget lite interessant! Så jeg bytter ut Woman med Costume istedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 25. januar 2007 #87 Del Skrevet 25. januar 2007 Du er ikke den eneste som bytter ut Woman, jeg syns det blir litt for rødstrømpe-aktig jeg da Men jeg bytter det ut med [Mag] jeg da, det bladet er jeg så glad i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 27. januar 2007 #88 Del Skrevet 27. januar 2007 Du er ikke den eneste som bytter ut Woman, jeg syns det blir litt for rødstrømpe-aktig jeg da Men jeg bytter det ut med [Mag] jeg da, det bladet er jeg så glad i ← Helt enig med deg! Fikk pakke fra H&M igår. Skal beholde toppene, men den hvite jeansen var ikke særlig pen på. Den var for stor, selv om den var i minste str og har passet i blå jeans, samme modell før. Merkelig. Pluss at lommene var så langt nede at det så ut som at rumpa var lengre ned enn den er. Så den sender jeg tilbake, men skal beholde de toppene, men samtlige var også store/vide. Likevel, de skal beholdes. Så da får jeg holde øynene åpne for hvite jeans i butikkene, for det skal jeg ha - de må bare ha perfekt passform. Idag kjøpte jeg meg en lyserosa nesten hvit) skjortekjole med belte i midja på vero moda! Klarte ikke la være, den kan brukes som kjole til sommeren eller bruke over tights eller tighte jeans til våren og sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 27. januar 2007 #89 Del Skrevet 27. januar 2007 Disse har jeg lyst på i brunt! De er på salg nå hos Bianco! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 28. januar 2007 #90 Del Skrevet 28. januar 2007 Disse har jeg lyst på i brunt! De er på salg nå hos Bianco! ← De har jeg også lyst på. Kunne tenkt meg dem i sort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 29. januar 2007 #91 Del Skrevet 29. januar 2007 De er også vist i det nye ELLE! Da sammen med hvit bukse nedi, lang ullgenser og skinnjakke til. Kjempefine støvletter! Idag etter jobb, dro jeg og brukte opp resten av gavekortet på vero moda, kjøpte en 3/4 -ermet v-halset tight topp. Blir fin å bruke i vår/sommer! Men den trenger nok en søt singlet under, for den var litt vel utringet, på grensen til det vulgære. Liker ikke når det vises for mye av kløft og puppene, det syns jeg ser så tilgjort ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 30. januar 2007 #92 Del Skrevet 30. januar 2007 De støvlettene var knallstilige Skulle gjerne hatt de selv, men leggene mine er litt tykkere enn standard, så jeg får nøye meg med de som stopper ved ankelen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 2. februar 2007 #93 Del Skrevet 2. februar 2007 Tanita, gjett hva de har fått på Ikea? Tagine! Aner ikke hvordan kvaliteten er, men det var litt artig, særlig siden vi diskuterte det. Det er jo verdt et forsøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 3. februar 2007 #94 Del Skrevet 3. februar 2007 Så bra! Den er ikke i leire men i aluminium, men funker sikkert fint! Det som er spesielt er den koniske formen på lokket som gjør at maten får bedre aroma/mer smak og kjøttet blir saftigere. Nå ble jeg sulten! Flott at det er enkelt å kjøpe tagine her i norge også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 3. februar 2007 #95 Del Skrevet 3. februar 2007 Disse er noen av de sitene jeg er innom jevnlig: Endel moteblogger, så jeg legger disse linkene i shoppedagboka mi også. Ytligheter Fashionologie Karolinalassbo Englas showroom (Selvfølgelig!) The Glamorous Librarian DVB Style Hotspot Amandas shopping Hemfeber Iamfashion Beautyaddict Fashionfiles My Marrakesh The View from Morocco Apartment Therapy - New York Pink Is The New Blog Pink of Perfection Platinum blonde life Decor8 Just My Cup of Tea Fashion Addict Diary A Socialite's Life Tokyo Street style Oslostil StyleDiary Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 3. februar 2007 #96 Del Skrevet 3. februar 2007 Denne stilen er det jeg jobber mot hjemme for tiden. Masse hvitt, shabby chic og romantisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 3. februar 2007 #97 Del Skrevet 3. februar 2007 Disse er noen av de sitene jeg er innom jevnlig: Endel moteblogger, så jeg legger disse linkene i shoppedagboka mi også. Ytligheter Fashionologie Karolinalassbo Englas showroom (Selvfølgelig!) The Glamorous Librarian DVB Style Hotspot Amandas shopping Hemfeber Iamfashion Beautyaddict Fashionfiles My Marrakesh The View from Morocco Apartment Therapy - New York Pink Is The New Blog Pink of Perfection Platinum blonde life Decor8 Just My Cup of Tea Fashion Addict Diary A Socialite's Life Tokyo Street style Oslostil StyleDiary ← Mange bra linker! Må nok bokmerke noen av de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 4. februar 2007 #98 Del Skrevet 4. februar 2007 Idag fant jeg denne siden om selvbruningsprodukter, nyttig og informativ - der står alt du trenger å vite pluss mer. Selv bruker jeg Natusan Holiday Skin bodylotion og St Tropez selvbruningsspray. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 4. februar 2007 #99 Del Skrevet 4. februar 2007 Nå har H&M.com kommet med Hello Kitty produkter! Jeg elsker den søte katten, og har lyst på alt i den serien. Rosa sminkeveske, hårbørste, dusjgele, bodylotion, lipgloss. Og så er det billig. Vurderer å gå på H&M i morgen og ta en titt håper de har det i butikken også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 5. februar 2007 #100 Del Skrevet 5. februar 2007 Nå har H&M.com kommet med Hello Kitty produkter! Jeg elsker den søte katten, og har lyst på alt i den serien. Rosa sminkeveske, hårbørste, dusjgele, bodylotion, lipgloss. Og så er det billig. Vurderer å gå på H&M i morgen og ta en titt håper de har det i butikken også. ← Digger Hello Kitty:) Liker pysjene kjempegodt.. Men har funnet dødsmye kult stæsj på eBay.. selv om det jo er litt lettere å handle på H&M da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå