Tjorven Skrevet 16. oktober 2003 #201 Del Skrevet 16. oktober 2003 Blir vel en aldri så liten tur på Panduro til helgen iallefall. Eller om jeg prøver å komme meg til Sandvika' date= hvor utvalget er 5 ganger så stort. Kanskje vi møter på hverandre i hylla for papir? Er stadig vekk på Panduro i Sandvika nemlig.... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter #202 Del Skrevet 16. oktober 2003 Jippii! Idag kommer den nye vaskemaskinen som LD-mannen har kjøpt! Har vært litt trassig å kjøre frem og tilbake mellom hans leilighet og min med skittentøy/rent tøy. Forrige fredag var jeg forresten kjempe-flink. Når helgen nærmet seg, begynnte jeg å føle at det fløyt over hjemme, og at jeg aldri fikk den tiden jeg trengte til å rydde/gjøre rent osv. Derfor tok jeg meg en fri-dag på fredag, og du verden og den ble godt utnyttet: Satt på med LD-mannen til jobb kl. 07.30 og tok over bilen. Vasket 3 maskiner med klær, vasket badet, vasket buret til pipp-pippen min, vasket kjøkkenet (+oppi skuffer, skap osv.). Skiftet sengetøy, og fikk kastet papp/papir i papp-containeren. Fikk kjørt vekk alt av knuse-glass og knust det, samt at alt tomgods ble pantet. Avsluttet det hele med en stor-handel i butikken. Satte meg ned til en velfortjent røyk kl. 16.30, og kunne konstatere at det endelig var helg, og at leiligheten var strøken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 16. oktober 2003 #203 Del Skrevet 16. oktober 2003 Å så deilig med en slik effektiv dag. Jeg har vært utrolig lat i det siste og nå trenges det virkelig med en slik stor-runde hos meg også. Jeg var hjemme fra jobb denne uken både mandag og tirsdag, men jeg gjorde absolutt ingenting. Nå må det da sies at når jeg ikke får mine vante timer nattesøvn så klarer jeg ikke å fungere på dagtid.. Og nattesøvn har det vært dårlig med i det siste gitt. Åja...så LD-mannen har flyttet inn, det visste jeg ikke. GRATTIS!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter #204 Del Skrevet 16. oktober 2003 Åja...så LD-mannen har flyttet inn, det visste jeg ikke. GRATTIS!!! Nei, det er det nok ikke plass til hos meg. Er vel heller omvendt. Vi har hver vår leilighet, men er stort sett hos ham hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter #205 Del Skrevet 16. oktober 2003 Idag gir jeg nok en rose til Livets Datter......men fordi vi har vært uenige vel å merke.......!!! Takk, Chimp! Ser du jeg neier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter #206 Del Skrevet 27. oktober 2003 Og da var det mandag, og på'n igjen! Tiden går fort nå, først og fremst til smykkepartyet jeg skal ha i slutten av november. Ønsker jo å vise frem mest mulig, og det tar tid å lage en "hel kolleksjon" som helst skal inneholde så mye forskjellig som mulig. Og ikke minst vil nok tiden frem til selve julen gå altfor fort. Kan ikke si at jeg gleder meg til "kjøpesenter-hysteriet", så jeg skal prøve å starte innkjøpene i løpet av neste uke. Kanskje jeg da klarer å unngå å tilbringe tiden på kjøpesentre de siste ukene før jul..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 4. november 2003 Forfatter #207 Del Skrevet 4. november 2003 Vil gi dagens rose til Livets Datter jeg! Synes det er kjempekoselig å dele hobby-ideer med deg! Tusen takk, Tjorven! Den må jeg ta vare på i dagboken min. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 4. november 2003 #208 Del Skrevet 4. november 2003 Tusen takk, Tjorven! Den må jeg ta vare på i dagboken min. Hyggelig at du tar vare på den! Må bare si at det er kjempekoselig at det er folk her inne som har samme hobbyer, som har tips å komme med og som man kan dele ideer med! Det setter jeg stor pris på! Har forøvrig laget en liten strikke-smiley som jeg skal sende Gry etterhvert! Synes den passer til oss hobby-frelste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 6. november 2003 Forfatter #209 Del Skrevet 6. november 2003 JA til strikke-smiley!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 6. november 2003 #210 Del Skrevet 6. november 2003 JA til strikke-smiley!!! Kanskje jeg må lage en perle-smiley også? Nei, tror det får holde med strikking... Sender en PM til Gry og hører når hun kunne tenke seg å legge ut nye smiley'er jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 6. november 2003 #211 Del Skrevet 6. november 2003 Har sjekket litt ut med Gry, og hun kommer ikke til å legge ut flere smiley'er med det første. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 10. november 2003 #212 Del Skrevet 10. november 2003 Håper du har koset deg i helga, Livets Datter! Det har jammen meg jeg, deilig med sånne "gode helger". Har forresten lagt ut flere hobbybilder i Albumet nå. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 10. november 2003 Forfatter #213 Del Skrevet 10. november 2003 *løper for å se* :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 13. november 2003 Forfatter #214 Del Skrevet 13. november 2003 Vel... når ingen andre skriver i dagboken min, får jeg ta saken i egne hender og prøve å oppdatere litt. Helt utrolig, men det er allerede blitt torsdag, og imorgen er det helg IGJEN!! :o Det passer meg nok en gang helt perfekt. Jeg får liksom aldri helt til til noe som helst på ukedagene. Når man kommer hjem fra jobb, er kvelden over i et *poff*, og det er på tide å gå og legge seg. Men i helgene... DA kan man få gjort ting. Og dessuten trenger man ikke bekymre seg for bagateller som "Nei, nå må jeg legge meg. Jeg skal jo tidlig opp". :D Vel, perlingen går sin gang. Blir veldig mye akkurat nå før jul. Mange vil ha julegaver, og jeg skal dessuten ha et nytt "home-party" i begynnelsen av desember. Men pytt... det kommer jo "bare" ca. 25 jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 13. november 2003 #215 Del Skrevet 13. november 2003 Så flink du er som har laget deg en liten "perle-bedrift"!! Det står respekt av det, synes jeg! Skulle ønske jeg var like flink... Hadde store planer om å melde meg på en eller annen julemesse i år, men kom nok i gang litt for seint, sånn at det bare hadde blitt stress de siste tre ukene. Da droppet jeg det... Kanskje jeg må sette i gang uti februar eller noe, sånn at jeg kan være klar til julemesse i november neste år? *planer, planer*... Håper alt er bare bra ellers! Alt bra med skjærsten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 14. november 2003 #216 Del Skrevet 14. november 2003 Hei Livets Datter. Tenkte jeg bare skulle vise deg strikke-smiley'en jeg har laget jeg. Har nemlig lagt den ut på min hjemmesida sammen med noen andre jeg har laget. Her kan du se den: http://www.home.no/tjorvenkg/nyesmiley/strikke.gif Dette er oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 14. november 2003 #217 Del Skrevet 14. november 2003 :kysse: Takk kjære deg!!!!! En stOOOOr hyllest til LIvets Datter for all hjelp :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 14. november 2003 Forfatter #218 Del Skrevet 14. november 2003 Det var en morsom avatar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 14. november 2003 #219 Del Skrevet 14. november 2003 Hi, hi....nå bytta jeg igjen, klarer ikke helt å bestemme meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 14. november 2003 Forfatter #220 Del Skrevet 14. november 2003 Du vet altså ikke helt hvem du er? Hmmm *LD mumler noe om personlighets-forstyrrelser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå