Gå til innhold

Jeg har nettopp lest pensum-tråden


Gjest Hilde79

Anbefalte innlegg

Så sitter man her da, prøver å lese, men KG er tydeligvis gøyere lesestoff :popcorn:

Da er vi to ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk tilbake en kvalifiseringsoppgave til eksamen i dag som jeg fikk bestått på. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk tilbake en kvalifiseringsoppgave til eksamen i dag som jeg fikk bestått på. :nigo:

Congrats :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk tilbake en kvalifiseringsoppgave til eksamen i dag som jeg fikk bestått på. :nigo:

We!!! Gratulere :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra hurra hurra! Ferdig med én eksamen! HURRA!

Vet ikke hvordan det gikk. Statistikk er ikke min sterke side og jeg hater å snakke om hva de andre gjorde når vi er ferdig med eksamen. De evt sorgene tar jeg ikke på forskudd - de tar jeg når den tid kommer! Jeg tror uansett ikke at jeg kunne gjort så mye mer. Får jeg vite at jeg stryker så får jeg bruker sommeren på å øve. Evt kontinuasjon i september er jo kjipt, men dog.

Herlig å bare ha en eksamen igjen å tenke på. Den er omfattende, 30 stp, men heldigvis så er det bare 4 uker igjen av første året mitt =) etter 6. mai begynner vi egentlig på 2. året - ingen eksamen før til jul igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra hurra hurra! Ferdig med én eksamen! HURRA!

Vet ikke hvordan det gikk. Statistikk er ikke min sterke side og jeg hater å snakke om hva de andre gjorde når vi er ferdig med eksamen. De evt sorgene tar jeg ikke på forskudd - de tar jeg når den tid kommer! Jeg tror uansett ikke at jeg kunne gjort så mye mer. Får jeg vite at jeg stryker så får jeg bruker sommeren på å øve. Evt kontinuasjon i september er jo kjipt, men dog.

Herlig å bare ha en eksamen igjen å tenke på. Den er omfattende, 30 stp, men heldigvis så er det bare 4 uker igjen av første året mitt =) etter 6. mai begynner vi egentlig på 2. året - ingen eksamen før til jul igjen!

Så fantastisk deilig! Merker at hver eneste lille fiber i kroppen min også lengter etter ferie og eksamenspause! Men, det er bare noen dager igjen av denne grusomheten så tror jeg skal overleve :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har eksamen i morgen :overrasket::spy: Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre!! Jeg er så sinnsykt nervøs for morgendagen :( Jeg vet jeg kan masse, men det er også mye som er litt difust :sur:.. Kommer helt ann på hvilke spørsmål jeg får kan jeg vippe mellom det beste eller dårligste karakterene :( Åh, hater å være så shitnervøs :(:trist::murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har eksamen i morgen :overrasket::spy: Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre!! Jeg er så sinnsykt nervøs for morgendagen :( Jeg vet jeg kan masse, men det er også mye som er litt difust :sur:.. Kommer helt ann på hvilke spørsmål jeg får kan jeg vippe mellom det beste eller dårligste karakterene :( Åh, hater å være så shitnervøs :(:trist::murvegg:

Uff da! Det går forhåpentligvis bra. Sjansen for at dere kun skal få noe du ikke har peilig på er vel liten? Det er sikkert mye større sjans for at dere får mye av det du kan og litt av det du ikke kan. Lykke til i hvertfall =)

Jeg løser påskenøtter i kjemi :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da! Det går forhåpentligvis bra. Sjansen for at dere kun skal få noe du ikke har peilig på er vel liten? Det er sikkert mye større sjans for at dere får mye av det du kan og litt av det du ikke kan. Lykke til i hvertfall =)

Jeg løser påskenøtter i kjemi :-p

Haha, påskenøtter i kjemi, du får kose deg..

Vel, jeg kan si noe til alle punktene på læreplanen, bare ikke like utfyllende kanskje :( Og de få jeg ikke kan si noe på (fordi de er formulert helt grumsomt) kan ingen av den andre 10 personene jeg har spurt heller svare på, så.. Kan litt om alt, men noen ting mye mye bedre.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til Aurela :)

Jeg har boka ved siden av meg hele tiden i påskeferien, og leser når ånden kommer over meg. Har lest 1 kapittel i dag :) Det nærmer seg eksamen her også, men jeg gruer meg mest tilm muntlig :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en skikkelig dårlig dag på lesefronten. Hadde ett kapittel igjen i den ene boka som det skulle skrives notater i idag, men virker som hjernen har tatt påskeferie, enda det har jeg jo ikke tid til! Skulle jo bruke resten av uka på å komme meg gjennom de siste kapitlene i da andre bøkene.

Isteden har jeg printet ut forelesningsnotater og prøvd å lese litt på dem, og nå sitter jeg her med verdens verste eksamensfølelse, og det er bare én måned igjen, og om to uker har jeg hjemmeeksamen, som fører til at jeg mister tre dagers lesing..

:sur:

Føler jeg har lest grundig, men når jeg tenker over det jeg kan føles alt så diffust! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

å det er så vanskelig!!! alle har tatt ferie og jeg må lese, og det er så utrolig lite inspirerende. Sitter og sliter med kjemien, det er ikke vanskelig men utrolig kjedelig.

Tror jeg må hoppe over på biokjemien i morgen - pell deg på skolen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter noe laber innsats denne uken tok jeg kraftig i i dag! Nettopp ferdig og har lest om glycolyse og gluconeogenese siden klokken 9 i morges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jeg begynner å få rimelig grei oversikt over pensum, men når jeg leser tidligere eksamensoppgaver så mister jeg helt piffen. :sukk: Lurer på hvordan dette skal gå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er jeg snart ferdig med den andre boka i pensum.. Kun 2 kp igjen.

I bok nr 2 har jeg tre kp igjen og i bok nr 3 er det fire kp. Tror jeg skal klare å lese ut bøkene denne uka, for å kunne starte med skikkelig pugg før eksamen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Gjest_Tanna_*

Hurra! Det gikk kjempebra på eksamen! Snakket med noen etterpå som sa den var vanskelig *klø seg i hodet* syns ikke jeg. Greit nok, jeg får nok ikke A - men dæven heller! Stryker noen på den eksamenen kan de ikke ha lest. Den var mye lettere enn jeg hadde trodd (hvis jeg ikke har misforstått totalt, da). Var redd det skulle være mange store spørsmål om store emner, men det var det ikke =) Bare ett stort stygt et, men da tok jeg en råkjangs og tippet :-p

Det er vel sånn at jeg stort sett er inne på noe selv om jeg ikke har riktig konklusjon, og da blir det nok ikke 0 poeng på noen av oppgavene - kanskje unntatt organisk kjemien.

håper det går bra med dere anndre i lesinge? Nå har jeg bare en minieksamen igjen, og på mandag begynner undervisningen i det faget - så nå har jeg fri i noen dager! Halleluja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Det gikk kjempebra på eksamen! Snakket med noen etterpå som sa den var vanskelig *klø seg i hodet* syns ikke jeg. Greit nok, jeg får nok ikke A - men dæven heller! Stryker noen på den eksamenen kan de ikke ha lest. Den var mye lettere enn jeg hadde trodd (hvis jeg ikke har misforstått totalt, da). Var redd det skulle være mange store spørsmål om store emner, men det var det ikke =) Bare ett stort stygt et, men da tok jeg en råkjangs og tippet :-p

Det er vel sånn at jeg stort sett er inne på noe selv om jeg ikke har riktig konklusjon, og da blir det nok ikke 0 poeng på noen av oppgavene - kanskje unntatt organisk kjemien.

håper det går bra med dere anndre i lesinge? Nå har jeg bare en minieksamen igjen, og på mandag begynner undervisningen i det faget - så nå har jeg fri i noen dager! Halleluja!

Så bra det gikk som det gikk da!! :hoppe:

Jeg har neste eksamen mellom 20-26 juni, vet ikke datoen enda.. Uff, føler at det snart er på tide å dra opp denne tråden igjen, for det går ikke sånn helt supert med lesingen.. møkk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...