Gå til innhold

Ny South Beach-tråd

Nurken

Anbefalte innlegg

Heisann : ))

Her fortstter det greit,synes maten er ok og føler meg ikke søtsugen!

Dette vil jeg fortsette med,jeg er i fase 1 på dag 8

Snik veide meg i dag og da sto vekta på 62,1 ;):klappe:;):klappe:

Ved start stod vekta på 64,9!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nurket!  Hvor lenge har du holdt på, og hvordan har det gått? Hvor lenge varte/varer din fase 2..?

*nyskjerrig* -synes det går så tregt! Gikk like mye ned før jeg begynte på dietten..(mulig bare vann da siden jeg kom fra ferie med masse øl, brus, feit og mye mat!)

Hei der Store Sky! Har vært litt fraværende noen dager fordi jeg er sur for at det går så sent....Jeg skal ned til 68 kilo og står nå BOM FAST på 69,4 !!!! :sur:

Jeg har holdt på i nøyaktig en måned nå eller fire uker, da. For all del, jeg har tatt av hele 8 kilo jeg, men det gikk merkbart raskere i fase en....I fase to syns jeg også det går noe sent, ja...sukk... :forvirret:

Min fase to varer altså fortsatt. Var i fase en i to uker, som det står i boken (våget ikke gå lenger og var dessuten fryktelig lei av egg!)...Og nå har jeg vært i fase to i to uker, da...

Du har nok rett i at de første kiloene er vann....det tenkte jeg også. Men nå begynner virkelig folk å se to ganger på meg og lurer på hva som har skjedd...Det er klart, enkelte venninner ser jeg en gang i måneden....bare..og for to dager siden møtte jeg ei som jeg ikke hadde sett siden før jeg begynte på kuren...hehe...hun fikk hakeslepp hun :) Sånnt er gøy! 8 kilo vises jo! Men så er det noen som overhod ikke gidder kommentere, da. Det er hvertfall irriterende, nå jeg ser at de ser på meg...de gidder bare ikke si noe. Stønn. Hvordan går det med deg nå da? Hvilken fase er du i? To? Og hvor mye har du gått ned så langt?

Skriv og fortell da, så skal jeg prøve være her inne litt mer nå. Er tross alt motiverende, det, da :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh! off, får nesten ikke lyst å fotelle no' jeg.. Etter en uke på fase1 hadde jeg gått ned 800 gram. Tror jeg har gått litt til ned nå. Har holdt på i 11 dager nå.

MEN, skal sies at jeg er ikke såå streng! spiser frosne grønnsaker og der er det gulerot med..drakk 2 halve glass med vin i helgen. Men har ikke spist noe sjokolade, drukket kun et glass fun light. (altså lite av "søt" rasjonen)

Forøvrig er jeg 159 cm høy, veide sist (tirsdag) 73.3 kg. Veide etter ferien 76 kg. Og før fase1, 75 kg.

Men måler meg også, har gått ned armer, lår, mage! og det er jo bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store sky! jeg syns du er flink jeg :klappe:

Det går litt senere hvis man ikke følger dietten helt slavisk vet du...og jeg forstår så godt at du ikke helt orker det. Vin er det forresten veeeldig mye kalorier i, men det visst du sikkert... :sjenert:

Uansett, 800 gram det er nesten en hel kilo det! Knall! Og det viktigste er jo at du merker det på målene dine. Skal si deg det at de dagene jeg syns jeg står bom stille på vekta, så måler jeg meg også ser jeg at "jammen, det er da ikke så verst likevel!"..Luuurt å måle seg.

Hold ut, og stram evt litt inn på vin og gulrøtter og slikt...men kjære, man skal jo leve og da. Selv skeier jeg for tiden ut med BOLLER! Snakk om ulovlig i fase to da, men klarer liksom ikke dy meg. Kanskje ikke så rart jeg står stille....sukk :grine:

Også er det vel noe med at motivasjonen daler littegrann når jeg er så nærme målet...men søren heller, dette skal jeg klare :)

lykke til du og, og hold oss oppdatert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hadde så lyst på groveskive med brunost i dag! Eg holdt brødet i handa, var so close! Damn, men eg satte det tilbake.. Unna meg istaden ytrefilet av storfe ;)

Brødet hadde noke vore billigare, men har klart meg uten i2 veke på mandag!!

Stå på jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nurket og Bobble! heia heia heia!! *gauler* flinke jenter!! juhuu! *klapp klapp*

På lørdag skal jeg gjøre noe heelt strengt forbundt! Nemlig UT på byen, på konsert og drikke ØL! hehe, føler meg som en unge som skal drikke men ikke får lov ;) men jeg bare MÅ ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nurket og Bobble! heia heia heia!! *gauler* flinke jenter!! juhuu! *klapp klapp*

På lørdag skal jeg gjøre noe heelt strengt forbundt! Nemlig UT på byen, på konsert og drikke ØL! hehe, føler meg som en unge som skal drikke men ikke får lov ;) men jeg bare MÅ ut.

Ut må man selv på diett ;) Men hvorfor ikke drikke rødvin? Det er jo faktisk lov i fase 2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut må man selv på diett ;) Men hvorfor ikke drikke rødvin? Det er jo faktisk lov i fase 2 :)

Tror ikke de har rødvin der jeg skal :ler: Men skal prøve å drikke mindre + my vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke de har rødvin der jeg skal  :ler:  Men skal prøve å drikke mindre + my vann.

De har rødvin de underligste steder, det har jeg funnet ut de siste månedene ;) For selv om jeg har levd på med et strikt regime matmessig har jeg funnet ut at jeg også må kose meg. Så jeg har vært ute på det meste og også på konserter på verdens minste steder. Men vin har dem.

Har forresten også vært en del ute på restaurant i sommer, og det var aldri problemer med å få tilpasset menyen til det jeg kunne spise :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det fredag og helgen står for tur. Her har jeg nok av fristelser foran meg de neste dagene, det er nemlig bursdagsfeiring her i huset.

Skal ha 8-10 stykker på middag og kake på søndag, så nå skal resten av slekten få smake på den maten jeg lager også. Har tidligere hatt gjester på middag, selv under fase 1. Men de har aldri visst hva de får servert ;) Og alle har vært strålende fornøyde med maten :ler:

Nå har jeg klart å holde meg unna kaker i så mange måneder så skal nok klare det i helga også. Jeg er så nærme målet mitt nå at jeg vil ikke sprekke pga et kakestykke.

I går var jeg for å kjøpe meg nytt treningstøy, den gamle buksen var en smule for vid. Og jeg har gått ned fra str. 46 til 36/38 :overrasket: Må si det var en utrolig deilig følelse ;) Skal nok ikke særlig mer ned nå, men mangler bittelitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg "sprakk" i natt på jobb....

lite stykke fesk elpepai!!!!(j spiser egentlig fært lite kaker da)MEN,i natt smakte jeg!!!!

+ 8-10 twist!!!!!

Er dette å sprekke??Ødelegger oppleget?

Jeg skal ikke ha noe anet ulovlig frem til mandag,da er det 2 uker på fase 1!!!

Det som skjer er bare at en går senere ned???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg tenker som så, at siden jeg skal ut imorgen, og er på fase1, så skal jeg ta og utvide fase1 med to-tre dager. Rense opp de karbohydratene jeg får i meg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg fikk litt lyst på kake når eg las innlegga dykkar, har aldri vore noke speselt begeista men i dag hørtest virkelig godt ut :) Meen som om eg har lov til det da!

På mandag har eg holdt på i 2 veke, eg lurte faktisk på å utvide litt eg og, sia eg synst det har gått litt treigt å no er eg kome mykje bedre igang med treninga enn eg var i første veka av fase 1 :)

Eg ser forresten ikkje på noken av sprekkane dykkar som gale, synst dåkke er flinke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nurken.....hvorfor ikke prøve en uke til på fase en ??? eller bare til du tat den siste kg.

er tøft , men verdt det

Tja, kanskje jeg skulle gjort det. Så er jeg vel ialefall i havn relativt fort...Men de eggene....jeg har ikke klart å røre et eneste egg etter at jeg gikk over i fase to, ble så lei i fase en....men eeeeen uke til skal jeg kanskje klare. Mulig jeg prøver det fra mandag av....takk for tipset! :)Er så utrolig irriterende å ikke gå ned den siste 1,4 kiloene...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var jeg for å kjøpe meg nytt treningstøy, den gamle buksen var en smule for vid. Og jeg har gått ned fra str. 46 til 36/38  :overrasket: Må si det var en utrolig deilig følelse ;) Skal nok ikke særlig mer ned nå, men mangler bittelitt.

Hæh! :klappe: Tenk det, ned sååå mange størrelser. Du er jommen flink, da!

Ble helt imponert her nå! :)

Hvor mye har du igjen å gå ned, LEF? Er det sånn som meg, tro, som bare har en ussel halvannen kilo igjen? Ikke lett syns jeg....den siste lille kneika.

uansett, lykke til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow Lykkelig Eks-Frue, kjempebra!! Hvor lenge har du holdt på nå?

Huff, jeg sliter med småspising om kvelden jeg. I går spise jeg ett helt nett (!) med Babybelost - men det skal sies at måltidene ble bare surr i går, middag ble det ikke, så grunnen er nok der ja...

Og jeg MÅ ha et eller annet søtt og drikke hver dag, så drikker Fun Light iste - men hvor mye er lov? Og Cola light har jeg drukket litt av her en dag, hvor mye er greit om dagen?

Og så prøvde jeg meg frem med en sånn dessert da - lagde på cottage cheese og det ble så som så - stilnet litt sjokoladesuget (som jeg egentlig er blitt helt kvitt etter mange uker uten) men det var godt med noe som minnet likevel da. Finner ikke ricotta ost noen steder - var på meny igjen i går og de ante ikke hva det var?? Tror jeg skal prøve med en sånn kremost fra Tine jeg, kanskje det blir bedre.

LYkke til videre alle sammen - nå skal jeg ut å trimme litt (har vært altfor lat hele uke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...