Lykkelig eks-frue Skrevet 15. september 2006 #181 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Syltetøyet må nok vente til fase 2, men da er det lov jenter Storesky, ja du har rett i at det blir en del dyrere. Selv har jeg vært heldig og fått kjøpt meg en del kjøtt billig i Sverige så det går bra. Grønnsaker handler jeg i innvandrerbutikken. Så jeg kommer alt i alt ut med et samme tror jeg. Endret 15. september 2006 av Lykkelig eks-frue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig eks-frue Skrevet 15. september 2006 #182 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg tilstår: har spist 3 "smågodter"!!!! Måtte bare,men da er det nok også! Ikke lyst på mere... Tror det hadde gått litt for lang tid mellom måltidene mine og blodsukkeret begynnte og bli lavt og suget kom Prøve og spise regelmessig og mellom måltider med ost og skinke skiver,tror det kan hjelpe ← Du overlever de tre der Alle sprekker til tider, og tre er ikke ille vel Men viktig som du sier å spise regelmessig. Da holder du suget på avstand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss Skrevet 15. september 2006 #183 Del Skrevet 15. september 2006 Takk for trøste klemme Lykkelige eks frue Føler j har fått tilfredsstillt lysen min!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2006 #184 Del Skrevet 15. september 2006 Uææææ......jeg tenkte meg ikke om og tok en sånn potetgullsak som guttungen spiste. Ble med en bit da, men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 15. september 2006 #185 Del Skrevet 15. september 2006 Det var meg over. Var logga ut jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 15. september 2006 #186 Del Skrevet 15. september 2006 Ikke syltetøy uten tilsatt sukker??? ååå, men...jeg har jo hatt en ts i youghurten min...(fire denne uka..) Hvis man sprekket litt (slik som miss) og spiser jordbær syltetøy fra heistad, er alt forgjevels da??? urk Eller tar ting bare litt lengere tid...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig eks-frue Skrevet 15. september 2006 #187 Del Skrevet 15. september 2006 Ikke syltetøy uten tilsatt sukker??? ååå, men...jeg har jo hatt en ts i youghurten min...(fire denne uka..) Hvis man sprekket litt (slik som miss) og spiser jordbær syltetøy fra heistad, er alt forgjevels da??? urk Eller tar ting bare litt lengere tid...? ← Alt er ikke forgjeves Men fase 1 er veldig streng, derfor ikke bær eller frukt. Og en hel haug med andre matvarer. Men i fase 2 er en del bær tilatt samt også en del frukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss Skrevet 15. september 2006 #188 Del Skrevet 15. september 2006 Det kommer med andre ord ann på mengden og hvor ofte.... Onsdag var d frokost i b.hagen til gutta og jeg tørte ikke spise d groveste knekkebrødet jeg fant en gang Tok på masse tomat agurk og paprika, og putta knekkebrødet i jekke lomma jeg... Hysj,hysj... men ingen så det,da så det ut som j hadde spist i allefall ovenfor mine barn og personalet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bobble Skrevet 15. september 2006 #189 Del Skrevet 15. september 2006 Kor mykje olje bruka dåkke i maten når det gjelde steiking og i ovnen, eg følgte det så var annvist på ein oppskrift men følte det smakte litt mykje olje.. ? Har kome til dag 5 og har fulgt dietten meir eller mindre slavisk og vekta står stille samt magemål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bobble Skrevet 15. september 2006 #190 Del Skrevet 15. september 2006 Det kommer med andre ord ann på mengden og hvor ofte.... Onsdag var d frokost i b.hagen til gutta og jeg tørte ikke spise d groveste knekkebrødet jeg fant en gang Tok på masse tomat agurk og paprika, og putta knekkebrødet i jekke lomma jeg... Hysj,hysj... men ingen så det,da så det ut som j hadde spist i allefall ovenfor mine barn og personalet! ← Du er tapper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig eks-frue Skrevet 15. september 2006 #191 Del Skrevet 15. september 2006 Kor mykje olje bruka dåkke i maten når det gjelde steiking og i ovnen, eg følgte det så var annvist på ein oppskrift men følte det smakte litt mykje olje.. ? Har kome til dag 5 og har fulgt dietten meir eller mindre slavisk og vekta står stille samt magemål. ← Bruker minimalt med olje jeg, liker ikke oljesmaken Skal jeg steke noe så tar jeg å smører pannen med kanskje en halv t-skje. Det kan ta tid før det vises på vekten, hold ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig eks-frue Skrevet 15. september 2006 #192 Del Skrevet 15. september 2006 Det kommer med andre ord ann på mengden og hvor ofte.... Onsdag var d frokost i b.hagen til gutta og jeg tørte ikke spise d groveste knekkebrødet jeg fant en gang Tok på masse tomat agurk og paprika, og putta knekkebrødet i jekke lomma jeg... Hysj,hysj... men ingen så det,da så det ut som j hadde spist i allefall ovenfor mine barn og personalet! ← Så bra da, synes det er godt gjort Har heldigvis ikke noe slikt nå, men spiser medbrakt frokost i barnehagen en dag i uka når jeg har tid. Da har både jeg og lillesøster med omelett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bobble Skrevet 15. september 2006 #193 Del Skrevet 15. september 2006 Ja,eg skal nok klare å holde ut, enn så lenge. Synst egentlig eg har vore tålmodig men skal no klare dissa 2 vekene Takk for støtte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 16. september 2006 #194 Del Skrevet 16. september 2006 Dag to Er det vanlig at man tisser mye de første dagene? Jeg syne sikke jeg gjør annet, men så har jeg faktisk gått ned 1,2 kilo alllerede også.... Dagens frokost; Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss Skrevet 16. september 2006 #195 Del Skrevet 16. september 2006 Så MORRO Misty,bare vekta går nedover gir jo det motivasjon!!! Gratulerer... Snik veing her i dag 63,7... Synes det har gått sakte jeg da..Men helga før jeg begynnte var jeg proppa full av mat og gotteri!!!! Men ser jo at det går nedover.... Og da det først har begynt håper jeg på fortsettelsen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 16. september 2006 #196 Del Skrevet 16. september 2006 Det vil selvfølgelig være bra med litt trening i tillegg, men når skal man få tid til alt :klø: *finner unnskyldninger* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig eks-frue Skrevet 16. september 2006 #197 Del Skrevet 16. september 2006 Det vil selvfølgelig være bra med litt trening i tillegg, men når skal man få tid til alt :klø: *finner unnskyldninger* ← Da står du bare opp en halvtime tidligere Er lett å finne på unnskyldninger ja, det har jeg gjort i sikkert 15 år selv. Men nå har jeg faktisk begynt å trene hver morgen før jeg vekker barna. Startet med 10 minutter, er nå oppe i en time. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig eks-frue Skrevet 16. september 2006 #198 Del Skrevet 16. september 2006 Er det vanlig at man tisser mye de første dagene? Jeg syne sikke jeg gjør annet, men så har jeg faktisk gått ned 1,2 kilo alllerede også.... ← Når karbohydratinntaket blir mindre slipper også en del vann ut, og det er derfor vanlig å gå ofte på do i starten. Dette bedrer seg litt etter litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chilli Skrevet 16. september 2006 #199 Del Skrevet 16. september 2006 Den frokosten så jo kjempe god ut Misty Er det noe inni skinkerullene? Klarer ikke å finne motivasjon til å begynne jeg, men når jeg ser at maten faktisk ser god ut så kan jo dette hjelpe meg på vei :D Er det omelett laget av 2 egg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss Skrevet 16. september 2006 #200 Del Skrevet 16. september 2006 "Hiv" deg med Chilli..... Det er faktisk masso god mat du kan spise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg