Gå til innhold

Ny South Beach-tråd

Nurken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gah! Fett fett fett fett..det vil jeg ha! Så til frokost ble det spansk skinke og ost og salatbladet -rullet sammen... Kanskje jeg trenger fett?? kan jo håpe!

Du har vel ikke holdt på så mange dager? Kanskje du begynner å få abstinenser nå ;) Det går over, og det går seg til. Men kroppen din trenger fett, det stemmer. Så pass på at du får i deg sunt fett gjennom kosten. Eller spis litt olje om du klarer ved siden av.

også har jeg gått OPP i vekt. Men har begynt å måle meg istede, fordi jeg trener endel styrke. (fra 73.4 til 73.9 )

Fra i går? Vekten varierer jo fra dag til dag, selv om du i løpet av en uke går ned. Synes selv det er demotiverende å veie meg for ofte. Så jeg måler og veier meg en fast dag i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan regner dere forresten ut fettprosenten :klø:

Ohhh :)

Jeg har en fettklype som jeg måler med :) Den koster 198 kroner og er veldig enkel å bruke.

Andre alternativer er å få dette målt på legesenter eller hos et treningssenter.

Endret av Lykkelig eks-frue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_nurken_*

Jeg har også brukt den fett-klypen noen ganger...kjøpte den via grete roede, den gangen jeg gikk på kurs for noen år siden...(Mon tro om det er mulig nå å slutte p være så jojo....stønn!)

Ellers til deg, lykkelig eks-frue (festlig nick!) :

Skal si du har gått ned en hel masse! Sååå utrolig flink du er!!!

:klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers til deg, lykkelig eks-frue (festlig nick!) :

Skal si du har gått ned en hel masse! Sååå utrolig flink du er!!!

:klappe:

Takk :sjenert: Føler at jeg er virkelig på rett vei ja, og kroppen og sinnet er så utrolig mye bedre :) Derav også nicket ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

noen her som vet om butikk man får kjøpt den fettklypa ?? er for utålmodig til å vente på den i flere dager...

Hvor i landet da?

Ellers så tok det bare et par dager før min lå i postkassa altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemmer å spise :rodme:

Men når jeg husket det, spiste jeg to ruller med skinke og lett norvegia-ost. Og nå knasker jeg på et par nøtter...

Jeg har handlet inn masse grønnsaker til helgen, og svinekjøtt og kyllingfileter. Håper det går bra!

Noen som vet om det går an å spise sweet chillisaus forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om det går an å spise sweet chillisaus forresten?

Aner ikke da jeg ikke har det i huset akkurat nå. Men sjekk på innholdsfortegnelsen. Inneholder den sukker så hold deg langt unna. Står det en del karbohydrater så ta kun litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har vel ikke holdt på så mange dager? Kanskje du begynner å få abstinenser nå ;) Det går over, og det går seg til. Men kroppen din trenger fett, det stemmer. Så pass på at du får i deg sunt fett gjennom kosten. Eller spis litt olje om du klarer ved siden av.

Fra i går? Vekten varierer jo fra dag til dag, selv om du i løpet av en uke går ned. Synes selv det er demotiverende å veie meg for ofte. Så jeg måler og veier meg en fast dag i uka.

Holdt på siden mandag -nå har jeg lyst på pasta ååå!!!! gah!! *sutre* begynner å finne unnskyldninger også...har lite penger, pasta og ris og sånt har jeg masse av -hvis jeg tar av det renger jeg ikke kjøpe så mye mat (for det er pokker meg endel dyrere dette her!!)

Gikk ned til ett kilo tirsdag..og igår var jeg opp. Men har trent så tar det ikke så tungt egentlig. Føler at magen er mindre, og dessuten har jeg begynt å måle meg, og det er jo riktigere!

Men..motiver meg gjerne!!! sliter litt med å unngå pasta ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, folkens- hva står på middagsmenyen i dag?

Selv skal jeg ha kyllingfilèt med champignoner, løk og tomat. Ja, og slatbønner, de røde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

kyllingfilet,løk tomat,paprike i wok panne!!!!+ salat

gratinere i ovnen det var kjekt å komme på det skal j gjøre i morra,nam,nam... ;)

er det ikke noe kaker eller ting vi kan bake??Hm...

Finnes jo noen lapper med mager sans cottage chees eller noe i den duren?

Muffins??m/kakkao?

Bare fantaser litt jeg jenter :sjarmor: det er lov.... ;)

Kan vi spise sukkerfritt sylte tøy da? i fase 1??

Endret av miss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tilstår: har spist 3 "smågodter"!!!! Måtte bare,men da er det nok også! :grine:

Ikke lyst på mere...

Tror det hadde gått litt for lang tid mellom måltidene mine og blodsukkeret begynnte og bli lavt og suget kom :overrasket:

Prøve og spise regelmessig og mellom måltider med ost og skinke skiver,tror det kan hjelpe ;)

Endret av miss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...