Gå til innhold

My Diary av *Just-Me*


Gjest *Just-Me*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Inte behöver du ha dåligt samvete över VÅRA dagböcker! Det är långt ifrån någon plikt att läsa allt tjafs vi skriver om. Själv märker jag att det blir mer och mer strunt i min dagbok ju längre graviditeten går - kan inte vara lätt att hänga med då :ler:

En klem eller tanke här når lika långt!

:klem1:

och jag tycker du gör rätt i som strejkar lite - alla i hemmet bidrar ju till disk och rot så varför inte till rydding?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Just-Me*

Epica Takk for stoore ord, men det er nok mange som er mindre selvsentrert enn meg. Jeg VET at jeg ikke er egoistisk, og jeg vet at jeg burde begynne å bli litt egoistisk i enkelte tilfeller og heller tenke på meg og mitt beste fremfor andres... men det er vanskelig å klare.... Skal jeg tenke bare på meg vil det gå ut over andre og det kan jeg ikke leve med....

Jeg VET smertelig godt at JEG ville hatt det mye bedre om jeg hadde tatt valget for MIN del og ordnet mitt eget liv. Men dum som jeg er sitter jeg her ennå å biter tennene sammen og svelger alt unna.

Nå er det bare et par timer til jeg skal på jobb. Er ganske så forkjøla og sliten,har hatt litt feber også. men MÅ på jobb. Tør ikke ringe meg syk, for da får jeg nok ikke flere ekstravakter i de neste ukene.... Og det trenger jeg å få pga fødselspengene.... Er så glad for at jeg har klart å jobbe mye i det siste. Slitsomt å jobbe maange helger på rad da. dette blir min 6helg på rad og skal de tre neste helgene også... Men det som holder meg oppe er tanken på å gi dattra mi det beste livet hun kan få og da trenger man jo pengene...

Barna er dratt til mor i går, men guttungen var igjenn hos oss siden de skulle på skoletur i helgen og far måtte bli med. De kjørte i morgest og kommer hjem i morgen. Så da er det jo likså greit for meg å jobbe uansett.

God helg til dere alle!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grønn Frosk

Heisann :vinke:

Hvordan går det med deg og den lille? Håper du ikke sliter deg helt ut med alle ekstravaktene, og håper at samboeren din snart ser lyset. Du virker som ei flott dame, og jeg tror nok han vil angre mye dersom han mister deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste innlegget ditt inne på graviditet, og ble litt bekymret for deg!

Håper du har tatt kontakt med føden eller JM og fått høre hva dette kan være.

Håper det er bare en advarsel om at du gjør for mye, og ikke et tegn på at fødselen er igang!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jag har också läst inne på graviditet. :klem:

Hoppas allt ordnar sig för dig och barnet. Det är så mycket jag vill säga, fråga och rådge men jag låter bli. jag bara skickar dig mina tankar och bästa lyckönskningar med livet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Leste at du skal flytte ut...

Må være hardt.. Men du fortjener en bedre kjæreste, som tar vare på deg og den lille - og er sikker på du finner en.. :klem:

Håper du har gode venner og familie som er der for deg nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Just-Me*

Takk alle sammen.... Ja vært stille fra meg her på dagboken leenge nå. Men jeg har jobbet og jobbet og vært så utslitt, at jeg ikke har klart annet enn å jobbe og sove....

Har hvertfall tjent såpass godt de siste 2 mnd nå at jeg vil få et godt sykepengegrunlag, og at fødselspengee mine ikke vil bli så forferdelig lite håper jeg....

Med bekkenløsning også vil jeg gråte for hvert skritt jeg tar.

Sambo sa til meg når han sto opp på tirsdagsmorgen: dette går ikke lengre, jeg faller i grus, jeg klarer ikke å fungere lengre. Nå må det skje noe.....

Selvfølgelig er jeg helt enig i det, men er så forbanna at han kan si noe sånnt.... hvordan tror han at jeg har det? Dakar lille vennen, han faller i grus.... hva med meg?? jeg mister ikke bare han, jeg mister barna hans også som jeg er blitt så glad i som de skulle være mine egne. Jeg har vært en GOD ekstra mor for dem....

Vi har ikke fått snakket mere sammen, for jeg var på seinvakt i går osv. Han kommer hjem i ettermiddag, men siden ungene er hos oss nå kan vi liksom ikke snakke om dette akkurat nå. Får ta det til helgen da ungene drar til mor.

Jeg kommer nok til å få bo her til jeg finner meg noe. Har ingen andre jeg kan bo litt hos til jeg finner noe for meg selv. Og foreldrene mine bor såpass langt unna at det er ikke aktuelt å bo der heller. Jeg vil ikke det. Men jeg skal få ham til å snakke ordentlig først. VI har jo ikke fått snakket sammen..... Han er gla i meg og bryr seg , men vil ikke ha ny uinge nå, han vil klare å ta av seg de han har bla blabla. jeg skjønner ikke dette. Vil det være lettere å vite at han har en unge der ute i verden og ikke stiler opp, at han må betale bidrag og sikkert se meg trille tur og se meg i byen osv til tider. Ungene hans vil nok ha kontakt med meg og sin nye lillesøster (så lenge de får lov av faren da....) men de er så store at jeg tviler på at far blir å nekte dem å ha kontakt med meg visst barna vil det selv. Hans barn skal hvertfall få lov til å komme til meg når de vil og jeg vil fortsette med å stille opp for dem.

Jeg tenker også på hva barna kommer til å tenke. De får vite at deres far ikek vil ha noe nytt barn., kommer de til å tenke, hva om pappa ikke vil ha oss heller lengre, osv. slik ville jeg tenkt.... huff. ikke lett dette.

Jeg sa til sambo den morgenen at jeg er så gla i ham og ungene at jeg vil ikke miste dem. Spesiellt barna. Han sa at jeg kunne da ikek være SÅ gla i barna hans siden jeg hadde gjort som jeg hadde gjort (altså ikke tatt abort) snakker om egoist.... hvor er de voksne tankene hans??? hvordan skal jeg få ham til å skjønne at jeg ikke har villet at ting skulle bli slik?? det er da like mye hans ansvar at jeg ble gravid som mitt. men han mener det bare er mitt.

Man skulle jo tro at det ville være lettest å ordne forholdet og bo sammen pga alle ungene osv.... siden han sier han er gla i meg osv.

jaja, får bare forstette med å ta en dag av gangen..... utrolig nok det jeg gruer meg til nå er fødselen. Må jeg føde helt alene? Kommer jeg til å finne noen jeg kan han med meg og vil ha med meg? (har ingen jeg kan tenke meg å ha med meg på fødselen.... så er bekymret....) Vil ikke ha bildet mitt i avisen med bare mitt navn og ikke barnefars... slike "dumme" tanker bekymrer jeg meg for......

Og det er ikke akkurat billig å bo her i byen. og jeg vil ikke flytte herfra. Kommer ikke til å trives på en mørk liten kjellerhybel. Vil det beste for barnet og vil bo ordentlig. Men med husleie på 5-6000 som er det billigste for ei stygg lite leilighet skjønner jeg ikke hvordan dette ska. også kommer strøm og alt annet i tillegg.

Vil nok sikkert være billigere å få kjøpt seg ei leilighet. men spørs om jeg får noe lån.....

jaja, en ting om gangen, klarer ikke bekymre meg på forskudd....

har ikke fortalt til noen ennda om situasjonen min. det blir jeg ikke å gjøre ennda heller. klarer ikke. vil ikke skuffe alle rundt meg heller om at jeg bare er mislykket på nytt og tydeligvis gjorde en stor feil da jeg ble sammen emd samboeren min.... trodde virkelig han var voksen og fornuftig.

Skulle gjerne hatt et nettverk rundt meg, venninder osv. men akk nei. er nok alene jeg.... men skal da klare meg.

Var forresten å bestillte barnevogna i går!!!!! :) Skal få den i uke 50. så får den like før jul. Gleder meg. Kunne fått den før, men jeg ser ikke hensikten i det.

Nå kommer ungene hjem fra skolen, så jeg skal lage middag til oss.

:klem: tilbake til dere alle og takk for støtten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så utrolig leit dette ble, da. Jeg har så lyst til å gi deg en stor klem. Vi har termin omtrent samtidig og jeg føler så med deg som må flytte ut og bli alene nå, det er veldig røfft og ufølsomt gjort av samboeren din, synes jeg. Kanskje kanskje det ordner seg, men han høres veldig ut som han har bestemt seg. Jeg er enig med deg i at det er veldig ulogisk av ham å gjøre det slutt med deg på grunn av barna. Du bærer også hans barn, hva har han tenkt å gjøre med det barnet?

Nå bør du uansett tenke på deg selv og det barnet du bærer. Du bør absolutt slutte å jobbe nå. Du sliter deg helt ut. Siden du har jobbet mye de siste 2 mnd så ordner det seg sikkert økonomisk også.

Det kan godt være du klarer å finne deg en fin og koselig leilighet også. Bankene har også svært gode tilbud på 1. hjemslån, så kanskje du kan få kjøpt deg noe. Er det noen sjanse for at noen kan stå som kausjonister for en del av lånet? Som regel trenger du bare for den siste toppen over 80% finansiering.

En stoooooor klem til deg fra meg, jeg synes du er knalltøff!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg får så vondt av deg... :klem:

Du har voksne og fornuftige tanker - i motsetning til samboeren din! Jeg kjenner at jeg blir skikkelig sint når jeg leser hva han sier og mener!! Utrolig barnslig! Nå skjønner jeg dem som mener at menn aldri blir voksne... Det er ikke rettferdig å si, for min samboer er voksen og det er også de fleste andre menn jeg kjenner, men dette altså...!

Men du har sikkert nok å tenke på rundt ham, om ikke jeg skal sitte og dra det opp enda mere.

Trist å lese at du ikke har noe nettverk med venninner osv. Ingen å ha med deg på fødselen og ingen du kan bo hos. Det hadde vært så godt å høre at du hadde hatt en god venninne som kunne støttet deg og hjulpet deg. Men igjen er jeg vel inne på et sårt område... Hvordan ser du på tanken på å ha med mamman din på fødselen?

Du har i alle fall oss jentene på KG! Hvis du hadde bodd her i byen, ville jeg gjerne ha møtt deg og blitt kjent med deg! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...