Gå til innhold

My Diary av *Just-Me*


Gjest *Just-Me*

Anbefalte innlegg

Hei! :vinke: Så koselig å se deg her igjen - og ikke minst koselig å lese at alt går så fint!

Høres deilig ut å sove hele natta! Jenta vår sover like lenge som din, dvs. fra kl. ni om kvelden til ni på morgenen, men hun våkner og vil ha mat rundt kl. 3 og kl. 6. Men jeg klager ikke! Det er hardt å stå opp og lage flaske, men jeg sovner igjen med en gang hun har spist. Og i helgene er det sambo som tar seg av matingen :) Det går helt fint å ha på samme bleien hele natta også - hun har heldigvis ikke bæsjet om natta ennå. Vel, det er mulig hun gjorde det i begynnelsen, men det er i alle fall glemt ;)

Også veldig koselig å lese at pappan koser seg med jenta deres. Veldig bra at han tok til fornuft! Her i huset er det også en pappa som storkoser seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig å høre fra deg igjen! :)

Skjønner at du koser deg mye. Virker som alt ordnet seg for dere!! Ingenting som er bedre enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Just-Me*

Ja vi koser oss, dagene går så fort, så jeg prøver å ta vare på den tiden vi har nå!! :) Det er så deilig å se på når pappaen har henne. Det lyser jo av begges øyne.vet ikke hva jeg skulle gjort uten han.... for dere som husker svangerskapet mitt og hvor fælt ting var, så er det ikke bar igjenn.... går opp og ned... men alt er bra med babyen., han vil virkelig være pappa og hun er kjempeønsket og elsket!! ;) er så glad for det.

Nå er vi blitt syke her.... :( ikke morsomt. fikk det i går,sambo har hatt og nå begynner snuppa å nyse, håper hun holder seg frisk da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Just-Me*

Takk for svar på PM Ephemera!!! Skulle jo skrive tilbake, men dagene flyyr..... men vi har det kjempebra ang mating nå!! Det finns jo de babyer som bare er 4 mnd, men som har rukket og vært kjempemye syke. Og snuppa har ikke vært noe syk. Hun er nok ei hardrauset jente selv om morsmelka bare kom de først 3 mnd!!! :) hun får jo noen få dråper ennda da!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest *Just-Me*

Nå har jeg bedt om å bli slettet fra forumet. Hadet bra alle sammen!! Har jo vørt så sløv her inne etter at jeg fikk jenta mi! Men hadde en god tid her sammens med dere før det, og fått mye hjelp og støtte!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...