Gå til innhold

My Diary av *Just-Me*


Gjest *Just-Me*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest *Just-Me*

Nå må jeg opp å si natta til guttungen, også lovet jeg å synge et par sagner på singstar med jentungen før hun skal i seng. Jaja, hva gjør man ikke for disse barna. Men mener jo selv jeg har litt sangstemme da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Just-Me*

Nåja.... Ephemera, ingenting er da 100% sikkert.... Men i de siste 3 ukene har han vært veldig mye ute å reist med jobben og vi har hatt ungene hele tiden (det vil si JEG har hatt ungene hele tiden) Så jeg vet ærlig talt ikke helt hva det blir til...... Nå skal vi være uten ungene til fredag, og sambo kommer hjem i kveld. Tar forstatt bare en dag av gangen å ser det ann. Men krysser jo fingrene og håper.... Magen vises tydelig og verden ser jeg er gravid, og han er jo fortsatt min kjære....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det ser ikke ut til at han har kastet deg ut ennå, hvertfall.

Men det begynner vel snart å bli på tide for både deg og han å tenke på hva som skjer når babyen kommer.

Vil han fortsatt ha deg og babyen boende hos seg, så vil jo jeg si dere er et langt skritt på vei mot at han egentlig vil ha både deg og barnet. :)

Lykke til med den kommende uka og barnefri! :klem:

(Er ikke sikkert det blir så mye mer barnefri framover når dere får en liten som er deres sammen!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes i alle fall at dere må ta en samtale og snakke ordentlig ut om dette, ja. Du må jo også vite hvordan livet ditt skal bli fremover.

Og jeg håper ikke du tar dette ille opp, men du må også være forsiktig så han ikke utnytter deg med hensyn til pass av barna hans mens han er ute og reiser... Nå når du ikke vet noen ting om hva som skjer, liksom.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Just-Me*

Ephemera: Ja jeg er veldig klar over det. Kommer ikke til å la ham utnytte meg med at jeg må passa hans unger også plutselig når jeg skal hjem fra sykehuset og har født så er jeg utestengt fra huset liksom.

Trenger oss en ordentlig prat ja... Samtidig tør jeg ikke helt bringe det opp på banen, for jeg vil vente til han er klar og vil prate om det. Men jeg kan jo ikke vente i evig tid jeg heller da...

Men som sagt, hadde han absolutt ikke villet hatt noe barn så hadde han jo kastet meg ut for lenge siden. for han vet jo at jeg beholder ungen....

babysteps, babysteps.... :)

God helg til dere alle!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Just-Me*

Lørdagskveld og blir alene til i morgen. Litt deilig egentlig... Har planer om å slappe av, strikke litt, se tv, og blir vel sittende litt på nett!!

Sambo er nettopp dratt til hytta til noen kompiser. Han ble maset til å skulel dra dit i går, men han sa nei, følte seg vel litt pliktig til å være litt hjemme å sammen med meg siden har har vært borte på kurs siden onsdag. Det ble jeg glad for. Men så begynnte broren hans å mase på ham nå i ettermiddag og han kom å hentet han nå. Det er så lenge siden han har hatt sege n fest med gutta, så synes det var greit at han får dra å ha det gøy!!

Så da er det bare meg og katten her hjemme....

Er litt hekta på å bestille så mye fra nettet for tiden... tror jeg må begrense meg litt. Men det er jo så mye man trenger til babyen, og så mye som er så søtt og fint som man bare MÅ ha... hehe :ler: Skal hvertfall bestille lammeskinn og stelleveske da... klær tror jeg at jeg har kjøpt inn nok av. Skal prøve å la være å kjøpe mer for å si det sånn. Får se etter fødselen om jeg trenger noe mer. Kommer nok en god del klær i gaver og arv også...

Også har jeg strikket ferdig et par lester og et par votter, de ble så søte. Sorte med rosa flettebånd i. På vottene broderer jeg et rosa hjerte og på lestene har jeg strikket en bord øverst med hjerter. skal strikke en lue også (sort med en bord m/rosa hjerter)

Har litt lysst til å strikke lusekofte til baby også, men har ikke funnet noen oppskrift på det ennda til de helt helt mså babyene....

Nå ble jeg godtesyk.. det er jo lørdag, så da har man kansje litt lov?? Vi har grillet i dag (men jeg er ikke så gla i kjøtt for tiden... etter jeg ble gravid ble det litt kjøttstopp på meg... klarer noen få biter da... :ler: ) Sambo er litt fortvila over meg og matveien min for tiden. er så mye jeg har fått avsmak fra som jeg var glad i før.

Tror jeg må prøve å sykkle eller gå meg en tur ikveld.... Vært så lat i det siste....

God kveld til dere alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Just-Me*

Ble oppringt av jobben i går kveld.... (vanlig at noen er syke på en søndagsmorgen....) så jeg fikk meg en ekstravakt og har vært på jobb i dag! Er så dødssliten nå.... Har bare slappet av på sofaen, og strikket litt på babylua. Fint og deilig vær ute, nesten for varmt.... Skal hente min kjære R om et par timer, så skla vi lage oss god middag, kyllingwook!! *nam-nam*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du liker ikke kjøtt om dagen, du? Jeg spiser mindre kjøtt jeg også, men det er mest fordi jeg synes det er så kjedelig at det må være gjennomstekt. Gryteretter og sånt går derimot helt fint.

Håper dere koste dere med kyllingwoken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, nå har jeg lest gjennom dagboka di.

Synes du er ei tøff og sterk jente. Håper du får snakket ut med samboeren din snart, slik at han kan ta del i graviditeten også. Ettersom dere fortsatt bor sammen så virker det jo som han har innfunnet seg med situasjonen, men kanskje han også synes det er vanskelig å ta det opp?

Du kan jo kanskje ymte frempå litt forsiktig, og spørre han om han er klar for å snakke om det?

Håper det ordner seg for dere hvertfall. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Just-Me*

Fjellrypa: Ja kyllingwokken var god den!! :) Jeg har alltid likt at kjøttet må være ganske så godt gjennomstekt, men har fått gaske avsmak på kjøtt siden dag en av graviditeten egentlig. Kjøttdeig i forskjellige varianter osv går bra, og løvbiff. (for den er så tynn) men ellers er det ikke godt med kjøtt lengre.... Men det kommer nok tilbake!!

Frida Frosk: Hei hei og tusen takk!! Når jeg tenker ordentlig gjennom hva jeg står midt oppi og hva jeg må takkle synes jeg også selv at jeg er veldig flink og sterk som takkler det!! Håper bare jeg fortsetter med å klare være sterk og holde holdet over vannet!! Uansett om man er i et lykkelig forhold eller er alene er det en tøff tid som venter med en liten baby i hus. Men føler meg goft forberedt... Det som er panikken min er at navnet er så uklart... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Just-Me*

I dag har jeg vært så flink!! Har fått trent til pilates dvd'en min. også gått meg en trimtur med rask gange, ble bare 40 min da, men alle monner drar!!!

Også har jeg fåt snakket med sjefen min, og jeg trodde jo jeg var uten jobb nå, men vikariatet ble forlenget ut desember i år... det er jo bare ei helgestilling, men det gir meg jo bedre grunnlag på fødselspengene, håper og få jobbe så mye ekstravakter som mulig og at jeg er i god form og klarer det!!

De siste dagene er jeg ekstrem på å vil spise yoghurt, epler og drikke melk. (og sjokolade... :sjenert: )

Hadde en lang samtale med søsteren min i dag. Hun hadde funnet fram babyklær og utstyr, så jeg har nok å låne av visst jeg vil. Hun vet ikke at jeg får jente da. Hun har to jenter selv, så det passer jo bra. Skal få hentet det eller hun kommer med det i løpet av høsten nå. Gleder meg til å få litt mere utstyr i hus!!

Ellers har jeg strikket ferdig en babylue. men det ble uten øreklaffer osv, tror jeg bør strikken en lue med øreklaffer og snor også. Også begynner babyteppet å bli ferdig!!! må ha det litt lengere!!

Nå kom guttungen på besøk til oss og vi skal spise sjokoladekake!! *nam-nam*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grønn Frosk

:vinke:

Er innom og snikleser..

Kos deg med sjokoladekake. Jeg skal se om jeg kan overtale Froskemannen til å lage kakao til meg, for det hørtes så godt ut med sjokoladeaktig nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hos meg er det fisk, saerlig laks, som ikke smaker noe godt naa. Litt dumt egentlig, for det er jo omega 3 i fet fisk...

Men nok om meg - ville bare oenske deg en god natt! :vinke:

Synes ogsaa du er en veldig toeff jente! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Just-Me*

Hva har skjedd med tickeren min??? *frustrert*

Ser de andre som også har/hadde tickere ra snuggelpie også er borte....

hm......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...