Gå til innhold

Livet med lillemannen


Mrs N

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jada, går fint her :)

Har satt opp grind i dag. Totalt 4 stk faktisk. Så nå har vi sikret alle trapper og kjøkkenet.

Ellers er det mest kattene som får gjennomgå for tiden. I dag prøvde han å plukke av alle hårene på ene katta. Heldigvis var katten veldig høflig og ventet til jeg kom og hentet han. Er jo redd for at de skal klore ham.

I morgen kommer det nye stuebordet. Det vi har nå er mest glass og ikke det sikreste i verden. Glassplaten er såpass løs at når han holder i den for å dra seg opp så flytter den på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med lyd fra deg :) Den glassplata høres ikke bra ut nei, skjønner godt at dere skal ha nytt bord da ja...

Kattene har ikke fått gjennomgå enda, men hun er særdeles interessert i dem! Hviner av fryd når hun får se dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei malle :)

:vinke: iss

Er innom men har liten inspirasjon til å skrive her egentlig. Har mye annet å skrive for tiden i forbindelse med jobb :)

Det skjer ikke så mye spennende her egentlig. Mini har forvandlet seg til en klegg og henger på meg hele dagen. Føler meg nesten litt klaustrofobisk ;)

Ellers så håper jeg på fri fra mandag til onsdag neste uke, for nå har jeg jobbet 5 uker i strekk (utenom babysvømming) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir deilig med litt fri da!

Det at lillemann er klegg er helt vanlig. Iss har samme "problemet". Er ikke de ca samme alder?

Minsten her har ikke kommet dit hen enda at han har blitt klegg, og det må jeg si er deilig, husker hvordan det var med snuppa mi.

Krabber han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er vel 2 uker mellom skjønningen og tiny :)

Han krabber nesten helt nå. Ellers reiser han seg opp etter møbler eller åler seg frem på gulvet. Så han kommer seg rundt ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en klegg ja :fnise:

Skjønningen har ikke krabbet enda, men hun drar seg fremover på gulvet så hun fyker rundt her. Hun har begynt å prøve å dra seg oppover på alt som er litt høyere enn henne selv, men ender ofte med å miste balansen og deise i gulvet :fnise: Klarer Tiny å reise seg opp?? Flink han er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han reiste seg opp helt alene i dag for første gang. Har prøvd seg mange ganger før men det har ikke endt bra :fnise:

Svømmingen går bare bra den. Blir fryktelig sliten i armene av å holde han hele tiden, spesielt siden han blir helt propell i vannet og skal OVERALT. Nå på fredag skal pappaen være med for første gang så det blir koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir koselig da!

VI har ikke babysvømming her i byen. da For å få vært med på babysvømming må vi kjøre minst 30 min, og det synes jeg har vært for langt. Men det hadde helt sikkert vært koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter er jo ikke så langt da. Men det kommer jo an på hvor mye stress det er :)

I dag koser vi oss hjemme alle sammen. Mini sitter på matta og leker med en ball. Han har hatt en Tigergutt-kosebamse siden han ble født og denne har han alltid vært veldig glad i. I det siste har vi underholdt oss (og han) med å sette Tigergutt opp på matta rundt en meter fra Tiny. Han kommer krabbende i full fart og dytter ned Tigergutt. Så flytter vi bamsen bare en annen plass og han kommer bort og gjør det samme. Av en eller annen grunn så vil han at Tigergutt skal ligge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Er enig i det at 30 min ikke er langt å kjøre, men når en hver gang en skal bare en tur til byen må kjøre ca 20 min, blir en litt lei. Men det er egentlig en dårlig unnskyldning, jeg vet det. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det kommer Iss. Jeg passa en gang ei jente som fikk tenner først når hun var 1,5 år. Foreldrene ble etterhvert bekymra når hun ikke fikk noen tenner, og ringte tannlege. De fikk da beskjed om at han hadde forsatt ikke hørt om noen som ikke hadde fått tenner. :ler:

Hvordan står det til hos dere i dag, Mrs N?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...