Gå til innhold

Livet med lillemannen


Mrs N

Anbefalte innlegg

Det er så koselig med de små når de "ikke bare ligger der" Minsten kommer seg han og, men gleder meg til han blirenda litt større og klarer slike ting som Tiny gjør nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er morsomt når de utvikler seg ja.

I dag har det vært slitsom. Han dunket hodet i gulvet (falt bakover når han satt på matta si) i dag tidlig og siden da har han vært veldig engstelig og skal sitte/klatre oppå meg hele dagen.

Har brukt 3 timer på å få han til å spise, 3 timer på å få han til å sovne og har fått jobbet i akkurat 1 time.

Sukk...

Nå har jeg bestilt billetter til ferien vår i Norge i mars. Vi skal hjem i påsken for å feire 85 årsdagen til mormora mi. Det blir kjempekos. Spesielt siden det er første gang de treffer mini :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi vært ute og trillet tur. Mini fikk lov til å sitte opp i vogna med seler på seg for første gang. Kjempestas! Så mye å se på i denne verden.

Vi var bare ute i 45 minutter, men det var godt å få strekke på beina :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med en gang mine fikk lov til å sitte litt oppreist i vogna ble det lettere å ha dem med rundt. Ikke så mye hyling. Skjønner dem egentlig godt - sikkert ikke så morsomt å ligge og se i en kalesje i lengre tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er sant :)

Han klager sjeldent da. Egentlig så tror jeg at han er litt sjokkskadet hver gang vi går ut fordi det er så sjeldent ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lubelillen! :klem:

Også med ny spire :overrasket:

Du er tøff altså!

Stakkars mini går bare i ring rundt på gulvet for tiden. Den er vanskelig denne krabbingen ;)

I morgen er det babysvømming for første gang. Tror jeg bare skal ta med mei tai-en så slipper jeg å dra på vogn og slikt.

Skal pakke bagen vår senere i dag sånn at jeg er sikker på at vi har alt som vi trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det er gøy når de kan sitte, men det er ikke så gøy når du gjerne vil at de skal ligge ;)

Så på nyhetene i dag om den babyen som døde av skadene han pådro seg da han fikk kokende varmt vann over seg fra varmtvannstanken i etasjen over som eksploderte. Grusom historie, men det verste er at de nå har funnet ut at det var noe feil med den typen tanker og myndighetene var klar over dette uten at de varslet forbrukere :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så fælt. :(

Forresten enig med deg at det ikke er så gøy at de beveger så mye på deg når de helst skal ligge... Synes jeg går inn og legger Knerten hele kvelden jeg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CatClaw

Hei! Innom med en forsinket nyttårshilsning..

(også er du borte fra mine innlegg, så må bare få plassert deg der igjen.. :sjenert: )

:hallo:

Endret av CatClaw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

I dag våknet mini klokka kvart over 9 han. Hørte at han var våken tidligere, men han bare skrur på spilledåsen sin og sovner igjen. Ganske kjekk den der ;)

Han prøver å reise seg opp for tiden. Driver og tar i alt og prøver å trekke seg opp. Står mer på alle fire og virker litt sikrere. Har også drevet og øvd på å gå fra liggende stilling til å sitte, men han tørr ikke helt ennå.

Men det er morsomt å se at han utvikler seg :)

Skal kjøpe grind i løpet av uka/tidlig neste uke tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nesten så man blir misunnelig, min lille ligger knapt nok på magen....

Ja, ja... EN dag må vi vel rydde unna på de nederste hyllene her også :fnise:

Lillelubben 8 mnd og 2 dager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Nå har han lært seg å sette seg opp selv. Ligger på magen og setter seg opp. Han slet noe veldig med det i går, men fikk det til til slutt da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...