Gå til innhold

Livet med lillemannen


Mrs N

Anbefalte innlegg

:vinke:

Sjeldent innom her for tiden. Har fått litt for mye jobb igjen så denne uken har jeg bare sovet 5 av 7 netter ;)

Rakk ikke babysvømming i dag heller pga. en deadline, men men...

Kan i alle fall få fortelle at det ikke bare kom én tann, men to :overrasket:

Begge er nede og de har kommet omtrent like mye opp nå. Fortsatt veldig langt nede i gommen, men fryktelig søte da ;)

Med tenner så kom også en utrolig trang til å bite, og dermed er ammingen lagt på hylla. Jeg nekter å gå gjennom det brystvortehelvete igjen ;)

I kveld hadde han, og nå overdriver jeg ikke, verdens verste bæsjebleie. Den gikk fra skulderbladene til brystvortene :ler:

Måtte av med alt, og måtte skylle av klærne hans i badekaret før de kunne gå i skittentøyskurven. Straks han hørte rennende vann så kom han spurtene bort til badekaret og trakk seg opp og hoppet opp og ned av begeistring. Han skulle tydeligvis bade han!

Så vi måtte jo bare det da, og han ville ikke sitte i karet nei, her skulle det krabbes rundt, hoppe, plaske og prøve å ta på kranen.

Full fart hele døgnet ja. Hvor får de den energien fra? :klø:

Men nå skal vi spise middag. Jeg var egentlig bare her for å teste ut mitt nye tastatur og mus. Med laser og greier. Kjempekjekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...